iNtensimilla Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har hørt på platene deres til og fra siden 1989, så jeg kunne også alle tekstene. Blir ekstra bra da. 9056410[/snapback] Hørt på de i snart 4 år, og kan sikkert over 75%, hvertfall på de jeg hører mest på Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 FYTTI HELVETE FOR EN KONSERT! Stod 1m unna gjerdet under Turbo og HIM, men måtte på dass så jeg havna ca. 5m lengre bak da Metallica kom. Creeping Death var insane, samme med One. Kunne 90% av tekstene, så er fortsatt litt hes i stemmen Fikk tak i et plekter og Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Slenger meg på. Rett og slett fantastisk ufattlig dritbra gjennomført konsert. Har ikkje ord. Minne for livet. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Metallica og Turbo var herlig, men HIM hadde ikke trengt å være der. De var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Omtrent alle sangene til HIM var like. Hørte ikke forskjell på riffene nesten, akkurat samme struktur også. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja, HIM spilte ganske fet musikk! Har ikke hørt så mye av dem før, bortsett fra et par "klassikere". De var mye bedre enn Turbonegro ihvertfall! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 La merke til en sang fra Him, og det var wicked game Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det var en eller annen som handler om å dra vinga ut av en engel som var en stor slager for noen år siden husker jeg. Vet dere hva den heter? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 La merke til en sang fra Him, og det var wicked game 9056742[/snapback] Jeg så deg i Oslo, husker deg fra rpp..haha, scary det der.. Uansett, konserten var meget bra Litt kjett med de feite og gamle karene som brøyter seg fram. Og de unge som gir faen og dytter med vilje for å skape domino effekt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det var en eller annen som handler om å dra vinga ut av en engel som var en stor slager for noen år siden husker jeg. Vet dere hva den heter? 9056764[/snapback] Wings of an Butterfly eller noe? Domino ja! :!: Kunne hvertfall se det tydlig bak der jeg stod Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Wings of a Butterfly ja! Den er grei, den... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg så Nyhus der Fikk ikke til å hilse, men Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg så deg i Oslo, husker deg fra rpp..haha, scary det der.. Uansett, konserten var meget bra Litt kjett med de feite og gamle karene som brøyter seg fram. Og de unge som gir faen og dytter med vilje for å skape domino effekt. 9056782[/snapback] Hehe, morro ^^ Fy faen å mye folk det var i Oslo den dagen, og alle barer og nesten alle gatemusikanter spilte metallica Faen, under litt av konserten var det en jævel som sto å røyka hasj rett forran meg. Jeg og ei venninne hadde faen så lyst å dytte han over ende. Jævel asså! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Konserten var helt konge! Det var min første ordentlige konsert, har bare vært på lokal band før, så nå er standarden jævlig høy! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Knall konsert! Lyden var insane, skikkelig klar og detaljert! Høgdepunkt på rekke og rad. Dog, i ein ideell verden hadde dei bytta memory remains med bells.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg så Nyhus der Fikk ikke til å hilse, men 9056813[/snapback] Nyhus på Metallica-konsert? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg så Nyhus der Fikk ikke til å hilse, men 9056813[/snapback] Nyhus på Metallica-konsert? 9056950[/snapback] Uansett om man ikke liker Metallica så er vel dette en konsert for enhver metall fan og se? Jeg angrer jævlig på at jeg ikke bestillte bilett, men gjort er gjort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde heller ikke bestilt, og hadde avskrevet hele greia. Så dukke Jarek opp som en ridder i hvit rustning med 2 billetter han ville selge her i denne tråden. PM sendt, the rest is history. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har hørt på platene deres til og fra siden 1989, så jeg kunne også alle tekstene. Blir ekstra bra da. 9056410[/snapback] Jeg har kun hørt på dem siden sent i 2003 etter jeg hørte klipp fra S&M. Jeg var små"redd" for metall på den tiden og så på Metallica som satanistisk bråkemusikk. Jeg ble med en kamerat på hytta og blei helt hekta.. Etter det har jeg vært Metallica fan Kan vel ikke kalle meg noe blodfan før for ca 2 år eller no da jeg virkelig starta med gitaren og lærte mer om bandet osv. Er nesten flaut så mye random fakta jeg kan nå. Metallica for life (Mulig jeg høres ut som en fjortis-fan her nå, men det skal jeg ha meg frabedt! ) Skulle ønske (vel, egentlig ikke..) jeg var født tidligere og kunne fått med meg dem på turne på seint 80 tallet.. Jeg er meget fornøyd med hvordan det er nå, så får håpe jeg fremdeles kan vitne til mer Metallica historie Hehe, morro ^^Fy faen å mye folk det var i Oslo den dagen, og alle barer og nesten alle gatemusikanter spilte metallica Hehe, jeg gav en tier jeg hadde i lomma igår til en som spilte en cello eller noe.. Jeg hørte først at han spilte fernando av Abba ETTER jeg hadde gitt fra meg pengene -- Domino ja.. Haha! Det var noen ganger folk pressa så jævlig at ca 15 stk holde på å tryne samtidig, men det var ikke plass til å tryne! Det er det særeste jeg har vært med på.. Tror vi lå i en 45 graders vinkel på det værste. Kunne blitt ille om vi ikke hadde blitt pressa tilbake Jeg var veldig glad for mine 185 cm og 85 kg noen stunder under pressingen der. Jeg stod iallefall støtt! Lurer på hvordan det gikk med guttungen ved siden av på rundt 150 Håper han overlevde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg