Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La merke til en sang fra Him, og det var wicked game

9056742[/snapback]

 

Jeg så deg i Oslo, husker deg fra rpp..haha, scary det der.. ;)

 

Uansett, konserten var meget bra ;) Litt kjett med de feite og gamle karene som brøyter seg fram. Og de unge som gir faen og dytter med vilje for å skape domino effekt.

Lenke til kommentar
Jeg så deg i Oslo, husker deg fra rpp..haha, scary det der.. ;)

 

Uansett, konserten var meget bra ;) Litt kjett med de feite og gamle karene som brøyter seg fram. Og de unge som gir faen og dytter med vilje for å skape domino effekt.

9056782[/snapback]

Hehe, morro ^^

Fy faen å mye folk det var i Oslo den dagen, og alle barer og nesten alle gatemusikanter spilte metallica :wee:

 

Faen, under litt av konserten var det en jævel som sto å røyka hasj rett forran meg. Jeg og ei venninne hadde faen så lyst å dytte han over ende. Jævel asså!

Lenke til kommentar
Har hørt på platene deres til og fra siden 1989, så jeg kunne også alle tekstene. Blir ekstra bra da.

9056410[/snapback]

Jeg har kun hørt på dem siden sent i 2003 etter jeg hørte klipp fra S&M. Jeg var små"redd" for metall på den tiden og så på Metallica som satanistisk bråkemusikk. Jeg ble med en kamerat på hytta og blei helt hekta.. Etter det har jeg vært Metallica fan :) Kan vel ikke kalle meg noe blodfan før for ca 2 år eller no da jeg virkelig starta med gitaren og lærte mer om bandet osv. Er nesten flaut så mye random fakta jeg kan nå. Metallica for life :love: (Mulig jeg høres ut som en fjortis-fan her nå, men det skal jeg ha meg frabedt! ) Skulle ønske (vel, egentlig ikke..) jeg var født tidligere og kunne fått med meg dem på turne på seint 80 tallet.. Jeg er meget fornøyd med hvordan det er nå, så får håpe jeg fremdeles kan vitne til mer Metallica historie ;)

 

 

Hehe, morro ^^

Fy faen å mye folk det var i Oslo den dagen, og alle barer og nesten alle gatemusikanter spilte metallica :wee:

Hehe, jeg gav en tier jeg hadde i lomma igår til en som spilte en cello eller noe.. Jeg hørte først at han spilte fernando av Abba ETTER jeg hadde gitt fra meg pengene :p

 

--

 

Domino ja.. Haha! Det var noen ganger folk pressa så jævlig at ca 15 stk holde på å tryne samtidig, men det var ikke plass til å tryne! Det er det særeste jeg har vært med på.. Tror vi lå i en 45 graders vinkel på det værste. Kunne blitt ille om vi ikke hadde blitt pressa tilbake :p Jeg var veldig glad for mine 185 cm og 85 kg noen stunder under pressingen der. Jeg stod iallefall støtt! Lurer på hvordan det gikk med guttungen ved siden av på rundt 150 :ermm: Håper han overlevde :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...