Mit Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg hadde planlagt å ta en del bilder og greier, men ble helt revet med i konserten!! Kan laste opp noen av de bildene jeg tok(orker ikke laste opp på imageshack) 9054434[/snapback] Ja jeg hadde planer om og ta flere men batterimengden på mobilen var noe lav, helt tom på slutten Endret 11. juli 2007 av Mit Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 For Whom The Bell Tolls... Det var den sangen jeg savnet, men merka ikke at de ikke spilte den før konserten var over, så kan ikke ha savnet den så veldig egentlig. Bra setlist! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kan legge ved et bilde jeg også... ikke noe av god kvalitet, men. Er det snakk om at det kommer en dvd/cd av denne turneen? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har vært på mang en konsert. REM, Coldplay, Axl Rose with friends og Metallica(2003) INGETING slår 10 juli! WE DONT GIVE A SHIT! James er en så fantastisk fyr! Diggern! Ingen andre frontmenn som James Hetfield i verden! Energisk, strålende, fantastisk fyr! Og Metallica i sin helhet! Nej jaggu faen skal man lete lenge etter et så supert band som Metallica! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er jeg den eneste forresten som la merke til at James har SYKT blå øyne? :!: Ihvertfall til å være en slik villmann! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hetfield er mannen over mannfolk. Fantastisk fyr, han var i storhumør igår, lenge siden jeg har sett han så blid. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 I og med at dette var min første store konsert, så er det sikkert ikke så alt for mange som bryr seg om min mening. Men, personlig syns jeg at denne konserten var HELT topp. Fantastisk lyd, fantastisk lys, greit vær. Utrolig mange bra sanger, utrolig engasjert band. Over all; HELT SINNSYKT UTROLIG! Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det snakk om at det kommer en dvd/cd av denne turneen? 9054708[/snapback] Har ikke hørt noe om det, men hadde vært fett! Kunne verden se hvor hardbarka metalheads det bor i norge Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Slenger meg på jeg også - helt fantastisk konsert. Stod ganske langt foran, litt til høyre for midten av scenen, rimelig perfekt utsikt. Fikk også med meg et gitarplekter fra Kirk Hammet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg fikk ikke plekter Eneste stedet de ikke kastet var der jeg stod, merkelig. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Etter og hørt på Metallica i over 20 år var det godt og få oppleve dem live. Og ikke minst når dem var i storform som i går kveld. Ser frem imot ny cd og forhåpenligvis ny konsert neste år. Fantastisk kveld på Valle Hovin.... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Må nesten slenge meg på og si at gårsdagen var helt suveren. Hadde et håp om at For whom the bell tolls var sang nummer 2, som på en del av de tidligere konsertene på touren, det var den eneste sangen jeg savnet. Dette er et minne for livet, stiller garantert neste gang de måtte finne på å ta turen til Norge igjen. EDIT: Hvis noen av dere har videoopptak, samme hva slags kvalitet, hadde det vært topp om dere lastet det opp på f.eks. Youtube. Valle Hovin er dårlig representert det i forhold til de tidligere konsertene på denne touren. Endret 11. juli 2007 av trydis Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Her er vel et par opptak, veldig varierende lydkvalitet, men er moro bare å kikke på dem. 5kuY9g3VxTU wci64JrT_NU Endret 11. juli 2007 av datating Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 slenger meg på bølgen her og sier helt utrolig bra konsert. beste jeg har vært på til nå. den dagen metallica kommer i nærheten av norge igjen er jeg på plass! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Pyroen bråka noe jævlig! Det var enormt! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg følte varmen fra pyroen ganske digg egentlig! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Fyrverkeriet var helt sykt, var det ikke på Enter Sandman, når det begynner å bli skikkelig hardt at de fyrt opp masse? Synes jeg husker det... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg følte varmen fra pyroen ganske digg egentlig! 9056039[/snapback] Gjorde jeg også Kul tattoo.. Dessuten var han en skikkelig Metallica fan! Bra det Kompisen min sa at han kunne alle orda på alle tekstene! Dessuten la jeg merke til at han virket veldig lidenskapelig til musikken, også var han flink å hoppa under de fleste sangene Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg var der! Første store konserten min... Fikk dårlige plasser, men fy faen hvor gøy vi hadde det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har hørt på platene deres til og fra siden 1989, så jeg kunne også alle tekstene. Blir ekstra bra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg