Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Jeg hadde planlagt å ta en del bilder og greier, men ble helt revet med i konserten!! Kan laste opp noen av de bildene jeg tok(orker ikke laste opp på imageshack) :wee:

9054434[/snapback]

Ja jeg hadde planer om og ta flere men batterimengden på mobilen var noe lav, helt tom på slutten :cry: Endret av Mit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært på mang en konsert.

REM, Coldplay, Axl Rose with friends og Metallica(2003)

INGETING slår 10 juli!

WE DONT GIVE A SHIT!

James er en så fantastisk fyr!

Diggern!

Ingen andre frontmenn som James Hetfield i verden!

Energisk, strålende, fantastisk fyr!

Og Metallica i sin helhet!

Nej jaggu faen skal man lete lenge etter et så supert band som Metallica!

Lenke til kommentar

I og med at dette var min første store konsert, så er det sikkert ikke så alt for mange som bryr seg om min mening. :p Men, personlig syns jeg at denne konserten var HELT topp. Fantastisk lyd, fantastisk lys, greit vær. Utrolig mange bra sanger, utrolig engasjert band.

Over all; HELT SINNSYKT UTROLIG! :D

Lenke til kommentar

Må nesten slenge meg på og si at gårsdagen var helt suveren. Hadde et håp om at For whom the bell tolls var sang nummer 2, som på en del av de tidligere konsertene på touren, det var den eneste sangen jeg savnet. Dette er et minne for livet, stiller garantert neste gang de måtte finne på å ta turen til Norge igjen.

EDIT: Hvis noen av dere har videoopptak, samme hva slags kvalitet, hadde det vært topp om dere lastet det opp på f.eks. Youtube. Valle Hovin er dårlig representert det i forhold til de tidligere konsertene på denne touren.

Endret av trydis
Lenke til kommentar
jeg følte varmen fra pyroen :D  ganske digg egentlig!

9056039[/snapback]

Gjorde jeg også :D

post-69613-1184191508_thumb.jpg

Kul tattoo.. Dessuten var han en skikkelig Metallica fan! Bra det ;)

Kompisen min sa at han kunne alle orda på alle tekstene!

Dessuten la jeg merke til at han virket veldig lidenskapelig til musikken, også var han flink å hoppa under de fleste sangene :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...