Bytex Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jau, jeg var litt redd for at James hadde glemt growlestemmen sin og bare sang med countrystemme for tiden, men den frykten ble jo blåst vekk med en gang. Også beintøfft at de skvisa hele Orion inn. Tror ikke de har hatt den i setlista på turneer før, hvertfall ikke på 15-20 år. De har hatt valse-basspartiet med på slutten av Jason sine bass-soloer på Black album-turneen, men aldri hele låten. På Live shit-filmen fra 1992 er Jason alene på scenen og spiller bassbiten, så kommer Kirk ruslende opp og setter seg ved siden, og så tusler James inn for å spille andrestemmen. Endret 11. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Orion var konge, men denne gangen så har de jo spilt den på alle syv konsertene så langt... Dette står som fakta under Bilbao gigen: *This was the first time the full version of Orion has been performed in Spain. The song has been played in its entirety a total of 14 times. Så da er vi vel oppe på 20 ganger siden '86 hvis de har spilt hele sånn som de gjorde i går Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja, det var helt klart at James var glad for ikke å måtte si "I wan't you to do some backing vocals for us now, repeat after me.." eller "keep it up, my friends" opp til flere ganger! Creeping death var helt syk Det kaaaan være mulig, men jeg husker ikke Sier Lars deg noe? Hvis ikke kan jeg ikke si at jeg husker deg Og, hva sa vi? ^^ 9053383[/snapback] Jeg spurte min kompis om det var en Gibson-gitar Euroboy brukte, du svarte ja. Det var samtalen Jeg hadde på meg Puppets t-skjorte og jeans Jeg la også merke til noen tvilsomme t-skjorter i går. En hvor bla. Newstead var på. Og en som det stod Meallica på :!: 9053427[/snapback] Hmm, jeg kan ikke klare å huske det.. ^^ MYE som skjedde igår som jeg enda prøver å gripe inn over Jeg hadde en RTL t-skjorte og gråe jeans.. Alt man ikke har 100% bruk for kan legges igjen på Oslo S i en oppbevaringsboks. 9053682[/snapback] Jeg la igjen tinga mine på en oppbevaringsboks på bussterminalen, og så låste de den delen før jeg kom ned! Jeg måtte få hjelp av vaktene Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg liker ikke HIM eller Turboneger spesiellt godt men jeg må si at Turbo gå en mye bedre opplevelse enn HIM. HIM-sangeren hadde såpass dårlig instilling at det var kvalmt. Men det økte nok bare opplevelsen under Metallica-delen, rett og slett dritfett hele veien og er uten tvil den beste konserten jeg har vært på så langt, men ikke annet og forvente fra Metallica ... At de spillte No Leaf Clover kom som et sjokk på meg, etter min mening er det den beste eller i hvertfall en av de beste sangene de har og stille opp med, den var såklart ikke så bra som orginalen men så hadde de ikke orkesteret heller, det ga uansett en god følelse og se den live! Venta hele tiden på For Whom the Bell Tools men neida, veldig synd de ikke tok den med. Må forresten si at Fuel gjorde seg veldig bra, synes egentlig det er en bra sang jeg og den ble mye bedre live. Ellers var setlista veldig bra! Onkelen min kjente en som bodde rett over den brua utenfor så vi fikk gratis parkering noen minutter unna. Hadde vi ikke hatt det hadde jeg sikkert ikke komme meg hjen var som mange andre rimlig gåen etter dette. Mot slutten fikk faktisk kameraten rett ved siden av meg et plekter etter noen raske armer og ben, 1 minutt etter det igjenn klarte jeg og snatche 2stk. nye plekter fra kirk, ren flaks (Skrytebilde #1, Skrytebilde #2) Vi gikk inn litt etter at de åpnet dørene og labba elegant frem et godt stykke, sto vel ca. 10-12 personer bak det fremste gjerdet, grei plasering egentlig. Jeg så forresten kameraer og moblier over hodene til folk ganske ofte så det må være endel som har fått noen bra bilder, kan ikke folk slege ut det de fikk? jeg hiver ut det jeg fikk av bilder, noe dårlig kvalitet på noen av de, menmen... Skulle likt og ha en god samlig som minner fra konserten på PCen her. Har også noen små filmsnutter og lydopptak men de er det desværre såpass dålig kvalitet på at jeg ikke tør og vise det. Skal de som Lars sa hit neste år også er det 110% sjangs for at jeg og kommer, skal ikke misse dette nei. Tusen takk alle som var der, dere skapte en knallbra stemning! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Joda, Bitex. ImageShack er treige, bare det at den toolbaren er så enkel. Bytta til FreeShare Endret 11. juli 2007 av Mit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Da håper jeg ikke dere laster bilder opp på Imageshack, for det er super-tregt. Tar jo en halvtime å få frem bildene dine. Pluss det spretter opp popups. Endret 11. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 At de spillte No Leaf Clover kom som et sjokk på meg, etter min mening er det den beste eller i hvertfall en av de beste sangene de har og stille opp med, den var såklart ikke så bra som orginalen men så hadde de ikke orkesteret heller, det ga uansett en god følelse og se den live! Tror ikke bare det var deg det kom som et sjokk på, men det er en knall låt og den funket meget bra uten fult orkester i bakrunnen også Venta hele tiden på For Whom the Bell Tools men neida, veldig synd de ikke tok den med. Må forresten si at Fuel gjorde seg veldig bra, synes egentlig det er en bra sang jeg og den ble mye bedre live. Ellers var setlista veldig bra! 9054201[/snapback] Da var vi to, er vel en av mine favoritter. Men i følge VG og Dagsavisen så spilte de den. Fra Dagsavisen: Så skrudde bandet seg inn i takten med en forrykende versjon av «Creeping Death» før «For Whom The Bell Tolls» ringte inn de siste etternølerne av de blant publikum som fortsatt sto stille. :!: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 VG skriver også at bass-soloen var totalt unødvendig... Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva betyr -------- på setlista? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hahaha, det er sikkert de samme som evaluerer konsertene til 1/2 dollar og gutta hans.. Noen som la merke til den fake setlista som fløy rundt inni frontpiten før konserten? Der stod FWTBT som sang nummer to! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva betyr -------- på setlista? 9054316[/snapback] Det er låtene som ble spillt under konserten Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva betyr -------- på setlista? 9054316[/snapback] Det er encore-pausa, hvor bandet går av scenen for et øyeblikk og kommer ut igjen:P Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tror han lurte på hvorfor det var satt streker innimellom sangene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 ---------------------- betyr innlagt pause for bandet. Enten en eller annen solo eller sånn "Thank you good night!!" også kommer de tilbake etter 2 minutter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tror han lurte på hvorfor det var satt streker innimellom sangene. 9054331[/snapback] Til mitt forsvar så har jeg fremdeles bare sover litt under tre timer etter konserten i går så øya mine ser omtrendt sånn ut ---------- så jeg skylder på det Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 VG skriver også at bass-soloen var totalt unødvendig... 9054284[/snapback] ja, det er idioti å skrive sånt! en annen leif i VG var at de sa billetten kosta 500. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 VG har IKKE gjort jobben sin Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Helt tydelig at det ikke var tallica-fans som skrev referatet. Anyways, var selfølgelig på byen etter konserten. Stakk innom et sted som het Harry's, gledelig nok spillte de konserten fra Seol 06 på full guffe. Digg. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg hadde planlagt å ta en del bilder og greier, men ble helt revet med i konserten!! Kan laste opp noen av de bildene jeg tok(orker ikke laste opp på imageshack) Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen her som har kjøpt konsert innspillinger fra Livemetallica.com før? Jeg har lyst å kjøpe Oslo giget, når det blir tilgjengelig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kan legge ved et bilde jeg også... ikke noe av god kvalitet, men. Er det snakk om at det kommer en dvd/cd av denne turneen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg