Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Det kaaaan være mulig, men jeg husker ikke :hmm:

 

Sier Lars deg noe? Hvis ikke kan jeg ikke si at jeg husker deg :)

 

Og, hva sa vi? ^^

9053383[/snapback]

 

Jeg spurte min kompis om det var en Gibson-gitar Euroboy brukte, du svarte ja. Det var samtalen :p

 

Jeg hadde på meg Puppets t-skjorte og jeans :)

 

Jeg la også merke til noen tvilsomme t-skjorter i går. En hvor bla. Newstead var på. Og en som det stod Meallica på :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var du, jarek :p Mobilen min gikk tom for strøm midt i konserten, så jeg fikk ikke prata mere med deg. Glimrende at jeg fikk kjøpt billett av deg :) Faen for en konsert.

 

Sitter og hører på And Justice For All. Skulle ønske de spilte Eye of the Beholder også, men men.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Der var du, jarek :p Mobilen min gikk tom for strøm midt i konserten, så jeg fikk ikke prata mere med deg. Glimrende at jeg fikk kjøpt billett av deg :) Faen for en konsert.

9053536[/snapback]

 

My pleasure! Fysteike så digg, ja - folket tok helt av under Creeping Death :D

 

Bare synd at den akustiske ikke fant veien tilbake på scenen! :hrm:

Lenke til kommentar
Det som irriterte meg var at når jeg skulle headbange og hoppe, så var det sånne kjipe emokids som stod helt stille og begynnte å dytte oss vekk bare vi kom borti dem. Tidenes partypoof!

Dritt altså!

 

Klikka for meg whiplash :D

9051443[/snapback]

Jeg misliker også folk som hopper for mye. For meg er det umulig å få med seg konserten når folk kommer flyvende inn i meg så jeg må stå i mot for å ikke bli slengt inn i nærmeste person.

 

Var sykt deilig å bare stå helt stille med en hånd i været og øynene lukket og nyte musikken i alle fall.

 

Angående HIM så ble jeg positivt overrasket. Har nesten aldri hørt musikken deres før, men den var slettes ikke så gal som mange skulle ha det til. Var litt liv under konserten der jeg stod også faktisk. Holde takta med kroppen og klappe når det passet seg.

9051587[/snapback]

 

Hopping og dytting er jo en del av opplevelsen. Det skal være trangt og intimt på en slik konsert, og man skal bli dytta rundt. For min del syntes jeg det var dumt at dyttinga dabba av etter en stund. Jævlig kult at de spilte No Leaf Clover!

Lenke til kommentar

Syns heller ikke HIM var noe ille. De trøkka helt greit, men vokalisten hadde en grinete innstilling mot publikum hele tiden, sikkert fordi de har blitt mye "mobba" før på turneen av publikum. Så folk i Metallica-skjorter som bare sto og så ut som morra deres hadde dødd ellerno, helt latterlig at man ikke greier å ha det morsomt bare fordi den generelle oppfatning av HIM er "emohomoband". Trommisen deres var hvertfall veldig takknemlig og hyllet publikum før han gikk av scenen. Så jeg tror de fikk mye bedre behandling i Oslo enn andre steder.

 

Hvis man ikke orker folk som hopper og dytter må man nesten bare stille seg på sidelinja på konserter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Syns heller ikke HIM var noe ille. De trøkka helt greit, men vokalisten hadde en grinete innstilling mot publikum hele tiden, sikkert fordi de har blitt mye "mobba" før på turneen av publikum. Så folk i Metallica-skjorter som bare sto og så ut som morra deres hadde dødd ellerno, helt latterlig at man ikke greier å ha det morsomt bare fordi den generelle oppfatning av HIM er "emohomoband". Trommisen deres var hvertfall veldig takknemlig og hyllet publikum før han gikk av scenen. Så jeg tror de fikk mye bedre behandling i Oslo enn andre steder.

 

Hvis man ikke orker folk som hopper og dytter må man nesten bare stille seg på sidelinja på konserter.

9053610[/snapback]

 

Agree, kan jo vise bandet litt respekt*

 

* Dette gjelder selvfølgelig ikke om det var et band uten instrumenter som varmet opp, ahem. :p

 

Eg gjør alltid den feilen at eg har med mye stasj på konserter (lommebok, og annet) så eg kan ikkje slippe meg helt løs, men fyttirakkern så fett og varmt det var under Creeping :cool:

Lenke til kommentar

Jeg mista iPoden min. Oppdaga det midt i konserten, hadde den i lomma foran på genseren, så den har vel ramla ut. Jeg tok rimelig av jeg også stort sett hele tiden.

Har lært av erfaring at man bør dra med minst mulig på konsert. Heller ikke for mye klær, for det blir varmt som helvete uansett om det er inne eller utekonsert.

Alt man ikke har 100% bruk for kan legges igjen på Oslo S i en oppbevaringsboks.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Når man så hvor fantastisk publikum var på Valle Hovin, er det en skam å tenke at de har blitt presset inn i "lille" Spektrum de tidligere gangene.

 

Og Trujillo har jo bare smeltet inn i bandet som om han alltid skulle vært der. Vanvittig dyktig bassist, særlig tappinga han gjorde i den første lille soloen sin. Og alle jungelgrimasene, ser jo ut som de har henta ham rett fra amazonas-jungelen :)

 

Han er 100% typen "ser-dritskummel-ut-men-er-dumsnill-bamse". Har sett intervjuer der han bare ler og er kjempetrivelig. Han sa jo blant annet

 

"And yes, Lars has learned how to tune his snare drums for this new album"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Kunne ønske jeg kunne vært med på denne istedenfor / i tillegg til den jeg var på i Spektrum i desember 2003. Selv om den var sinnsykt bra den og.

9053865[/snapback]

 

Var st.anger konserten noe bra?

9053996[/snapback]

 

Den var sinnsyk, i hvert fall i mine øyne (men valle var litt bedre, hele opplevelsen med 40 000 i stedet for 9000...) de spilte tre låter fra St. Anger, to fra the black album og resten fra de fire første...

 

Edit:

 

Setlist 2.12.03:

 

Blackened

The Four Horsemen

Seek and Destroy

Welcome Home (Sanitarium)

For Whom The Bell Tolls

Frantic

Sad But True

The Unnamed Feeling

Harvester Of Sorrow

Master Of Puppets

Battery

--------------

St. Anger

Nothing Else Matters

Creeping Death

--------------

One

Enter Sandman

-------------

Blitzkrieg

Hit The Lights

 

:love:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Kunne ønske jeg kunne vært med på denne istedenfor / i tillegg til den jeg var på i Spektrum i desember 2003. Selv om den var sinnsykt bra den og.

9053865[/snapback]

 

Var st.anger konserten noe bra?

9053996[/snapback]

 

 

Ja, som Manx nevnte så spilte de bare 3 sanger fra St Anger, resten var gamle schlägere. Sinnsykt fett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...