Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

En veldig bra konsert egentlig, bare veldig skuffa over oppvarmingen generelt. Turbonegro sugde hardt, som de alltid gjør, men HIM spilte egentlig bra musikk, men jeg er skuffa over responsen publikum ga. Jeg så ikke noe til fy-fingre i været, men merka at vokalisten var ganske forbanna! Trommis derimot, jeg tror han hadde det vel så greit! :cool:

 

Og Metallica, de var helt konge, som alltid! :D Dette var min første ordentlig konsert og jeg er glad for at dette var med Metallica. De spilte dritbra og spilte akkurat de sangene jeg ville valgt ut, unntatt For Whom the Bell Tolls, en av mine favoritter. Jeg sto rett til venstre for lystårnet og hadde dritgod utsikt til skjermene og kunne se hele scenen om jeg sto på tærne. Digga fyrverkeriet på One!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kul konsert, sto i midten helt fremme ved gjerdet. Men savna en god del låter og flere folk som var litt med. Folk sto jo bare rett opp å ned og kikka. Hvor var alle metalhuene?

 

Skulle ønske de spilte flere gamle klassikere, ride the lightning, for whom the bell toss, hit the lights, motorbreath og blackened savnet jeg. Spesielt ride og whom, da hadde jeg fått gåsehud over hele kroppen :p

Lenke til kommentar
Kul konsert, sto i midten helt fremme ved gjerdet. Men savna en god del låter og flere folk som var litt med. Folk sto jo bare rett opp å ned og kikka. Hvor var alle metalhuene?

 

Skulle ønske de spilte flere gamle klassikere, ride the lightning, for whom the bell toss, hit the lights, motorbreath og blackened savnet jeg. Spesielt ride og whom, da hadde jeg fått gåsehud over hele kroppen :p

9050138[/snapback]

 

Jeg syntes folk generelt var mye "med". Jeg likte stemningen, synes den var upåklagelig.

Litt for mye aplaus da HIM spilte, IMHO...

Lenke til kommentar

Jeg har nesten ikke ORD for den konserten.

Sorry for banneord men FY FAEN for en energisk og rå konsert!

De spilte de best of the best fra albumene!

 

Ødela stemmen under Creeping Death men, like Metallica!

 

I Dont Give A Shit! :dribble:

Huff..nå er det bare kjedelig igjen:/ men:)

 

Jeg har pre-bestilt musikken fra konserten på Livemetallica:)

Så!

 

VIVA LA METALLICA!

 

Savner dem allerede :cry:

Lenke til kommentar

FY FADER FOR en Energisk og RÅ konsert!

 

Digga faktisk turboneger:)

 

All mY friends are DEAD!

og themet fra Wildboyz:)

 

Nej!

Denne konserten glemmer jeg ALDRI!

 

Gimme fuel gimme fire gimme that which i desire! OH!

Ble dog værre for meg å synge med da:)

Kuka stemmen under Creeping Death :dribble: hehe.

 

Viva La Metallica! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja for en sykt bra konsert.. Min første også!

 

Kom en time før Metallica gikk på, og syntes det var helt greit.. :)

Var umulig å komme seg fremover helt til scena, så vi stod ved det venstre tårnet.

Grei utsikt, og om jeg stod på tærne så jeg gutta..!

 

Det var egentlig bare bra sanger, og at de spilte alle favorittene mine(og sikkert mange andres), var jo bare knallbra!

 

Det var virkelig liv på One, ..And justice for all, MoP, og Enter the sandman... Da tok vi av! :D

Lenke til kommentar

Det eneste som var dritt under konserten var den lille detaljen at jeg var med familien min "tre søstre, 2 kjærster til søstre og mora mi" så jeg fikk ikke tatt av helt :wee:

 

Men konserten var DRITbra! Skal så absolutt se de neste gang, den gangen med kompiser, og ikke familie ;)

Lenke til kommentar

Stod sånn ca. 2-3 rader bak de forrerste når Metallica spilte.. Var absolutt det råeste jeg har vært med på. Var litt sprøtt å se gutta live!!

 

James sang sinnsykt bra! Har ikke hørt han så bra siden... Ja, lenge siden i allfall! Bassoloen til Rob var drittøff! :D Og gåsehuden var på plass når de spilte Orion.

 

Men det virket som om Lars hadde litt problemer på One?

Lenke til kommentar
Stod sånn ca. 2-3 rader bak de forrerste når Metallica spilte.. Var absolutt det råeste jeg har vært med på. Var litt sprøtt å se gutta live!!

 

James sang sinnsykt bra! Har ikke hørt han så bra siden... Ja, lenge siden i allfall! Bassoloen til Rob var drittøff! :D Og gåsehuden var på plass når de spilte Orion.

 

Men det virket som om Lars hadde litt problemer på One?

9050725[/snapback]

Hvem bryr seg? :wee: Konserten var sinnsykt bra! :D Og soloene til Rob og Kirk var begge to ville!

Lenke til kommentar

kirk hammet lover også å komme tilbake.kirk hammet video

 

KONGE konsert! mye bedre enn i tyskland i fjor som jeg var på(ROCK IM PARK)

 

gleder meg til neste kanser :D:w00t:

 

jeg kom ca to timer før de åpnet portene, og da de åpnet spurtet jeg for harde livet, så jeg kom inn i det inngjerte området, jeg fikk også komme nesten helt fram til gjerdet også, men det var en mann foran mg...

Det var godt liv, og det så ut som Metallica likte seg også.

 

mvh metallica fan Goggen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...