Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" :p Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra :D Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte :p

9048409[/snapback]

Høyre siden for Metallica folka?

9048417[/snapback]

 

Venstre om man ser ut på publikum fra scenen^^

Lenke til kommentar
Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" :p Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra :D Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte :p

9048409[/snapback]

Høyre siden for Metallica folka?

9048417[/snapback]

 

Venstre om man ser ut på publikum fra scenen^^

9048430[/snapback]

Altså på den VIP tribuna?

Lenke til kommentar

fy fader. mista stemmen og lam i beina! :!: For en utrolig konsert! Så jævlig bra stemning. Trodde ikke mine egne ører da de spilte No Leaf Clover, den spiller de nesten aldri pluss at det er en av mine favoritter! Herlig, helt herlig. fikk til og med tak i en sånn Oslo T-skjorte på veien inn. jævlig bra, yess!

Lenke til kommentar
Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" :p Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra :D Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte :p

9048409[/snapback]

Høyre siden for Metallica folka?

9048417[/snapback]

 

Venstre om man ser ut på publikum fra scenen^^

9048430[/snapback]

Altså på den VIP tribuna?

9048438[/snapback]

 

Sto blandt publikum, ca 10 meter fra tribuna.. Lucky bastards :yucky:

Lenke til kommentar
Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" :p Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra :D Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte :p

9048409[/snapback]

Høyre siden for Metallica folka?

9048417[/snapback]

 

Venstre om man ser ut på publikum fra scenen^^

9048430[/snapback]

Altså på den VIP tribuna?

9048438[/snapback]

Jeg gikk opp dit.. Men så kom det en vakt og tok meg kjempehardt i armen og dro meg vekk fra tribunen :(:p

Lenke til kommentar
Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" :p Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra :D Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte :p

9048409[/snapback]

Høyre siden for Metallica folka?

9048417[/snapback]

 

Venstre om man ser ut på publikum fra scenen^^

9048430[/snapback]

Altså på den VIP tribuna?

9048438[/snapback]

Jeg gikk opp dit.. Men så kom det en vakt og tok meg kjempehardt i armen og dro meg vekk fra tribunen :(:p

9048461[/snapback]

 

 

Haha xD

Lenke til kommentar
Herregud for en fantastisk genial konsert! Det er den beste jeg har vært på! :D

 

Utrolig setlist, eneste er No Leaf Clover som kunne vært byttet ut med For Whom The Bell Tolls eller The Four Horsemen. Men hva gjør vel det når resten eide som bare faen?

 

Fyrverkeri og greier! Høydepunktet for meg var vel da Enter Sandman begynte med riffet og fyrverkeriet kom. Helt sykt bra. Ahhhhh....

9048345[/snapback]

 

Jævlig bra konsert! No Leaf Clover måtte jo være med! Det var rått! Kunne heller byttet ut Fuel (selv om de gjorde den bedre enn jeg hadde forventet!) Det var helt fantastisk å høre ..And justice for all live :D

 

Ikke for å være negativ på noe måte, men spilte kirk soloen i feil tone et par ganger? To av de første sangene eller noe.. Uansett så hadde det ikke noe å si.

 

Var en utrolig opplevelse :)

Lenke til kommentar

Selger ikke plekteret nei ^^ Måtte gi blod, svette og tårer for det :p (egentlig var det bare en kjapp fot og en hånd som skulle til :tease: )

 

Bilde som en venn av meg tok (han var ikke så heldig å få billett, så han måtte stå utenfor)

post-56083-1184113302_thumb.jpg

 

Stille før stormen:

post-56083-1184113337_thumb.jpg

 

post-56083-1184113369_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...