Krom-stag Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Wow for en konsert, det er den beste konserten jeg har vært med på . Var det noen som så gitar-gutta,de folka som lata som at de spilte gitar? Hvertfall var det en utrolig fin kveld. Metallica, ja! Ble også spurt om å sitte på skuldrene til en drita mann.. Edit: Hva forno fyrverkeri brukte de på starten av One? Endret 10. juli 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fantastisk konsert, men hva skjer med jenter som absolutt skal tisse offentlig? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fantastisk konsert, men hva skjer med jenter som absolutt skal tisse offentlig? 9047857[/snapback] Orket vel ikke å vente i dasskø vet du Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 STOR opplevelse Kommer med mer seinere/imorra Master of Puppets var verdt billettpengene alene.. INGEN tvil Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 var piss redd når jeg sto i bilettkøen Biletten min var brukket og muligens falsk siden jeg kjøpte den 5 min før konserten starta. Men det gikk! Og det blei knakende bra Litt kjipt at dassene stod så langt unna, iogmed at man kan miste plassen sin om man er pissatrengt. Var litt stilig at de hadde tatt i bruk litt pyro effekter :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) fantastisk konsert! ORGASME HELE VEIEN! Edit: Sto helt forrest! DIGG! Endret 10. juli 2007 av Osse-Mon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Setlist: The Valle Hovin Stadion was filled with people from wall to wall. Every single peice of ground was covered. Setlist is posted here: Creeping Death Fuel Wherever I May Roam Disposable Heroes Welcome Home (Sanitarium) ...And Justice For All The Memory Remains No Leaf Clover Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Whiplash Seek and Destroy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hva annet en kan man si enn WOW! sinnsykt moro for å si det pent... Ekstra moro at de spilte ...And Justice For All, Disposable Heroes, Orion, Fade To Black, Whiplash og Seek and Destroy Edit: Bør vel gå og legge meg skal på jobb kl. seks Endret 10. juli 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Dritbra konsert!! James tok av helt! Og Kirk han er gal på gitaren, det låt så pent En skikkelig deilig konsert<3 EDIT: Men jeg må si at HIM ødela litt, det var jo ingen der som ville høre på de! Masse venting bare pga av dumme HIM Endret 10. juli 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Dette ble da min debuteringskonsert Og det virker som det blir more to come... HVERTFALL Metallica <3 Robert har så genialt "konsentreringsansikt" Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Robert har så genialt "konsentreringsansikt" 9048231[/snapback] Haha, ja det ser ut som han driter . Endret 10. juli 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Blei noen glade fjes nå vi fikk tak i biletter i siste liten ja Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Var det noen som så gitar-gutta,de folka som lata som at de spilte gitar? 9047640[/snapback] Det.. Kaaan ha vært meg Var utrolig morro, det må jeg bare si Da de spillte Master of Puppets frika jeg litt ut! Så utrolig digg!! Før Whiplash kom stakk jeg bak til Røde Kors-standen og fikk litt vann. Nøt Whiplash og Seek and Destroy bak der Noen som fikk med seg hva Lars sa på slutten forresten? xD Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 sinnsykt bra konsert.. HIM ble emo |D hahahahaha skuff at vi måtte pine oss gjennom det :S men ellers fantastisk konsert. og jeg er ikka akkurat storfan av metallica, men dette var genialt, dessuten var det en fantastisk bra avsluttning Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Var det noen som så gitar-gutta,de folka som lata som at de spilte gitar? 9047640[/snapback] Det.. Kaaan ha vært meg Var utrolig morro, det må jeg bare si Da de spillte Master of Puppets frika jeg litt ut! Så utrolig digg!! Før Whiplash kom stakk jeg bak til Røde Kors-standen og fikk litt vann. Nøt Whiplash og Seek and Destroy bak der Noen som fikk med seg hva Lars sa på slutten forresten? xD 9048300[/snapback] Haha, sto dere borte ved utgangen å gjorde det ? Endret 10. juli 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nei, da var det ikke meg du så Stod med et par venner og et par drita folk vi aldri hadde møtt før (men vi blei "venner" med en gang ).. Stod på litt forskjellige steder Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Herregud for en fantastisk genial konsert! Det er den beste jeg har vært på! Utrolig setlist, eneste er No Leaf Clover som kunne vært byttet ut med For Whom The Bell Tolls eller The Four Horsemen. Men hva gjør vel det når resten eide som bare faen? Fyrverkeri og greier! Høydepunktet for meg var vel da Enter Sandman begynte med riffet og fyrverkeriet kom. Helt sykt bra. Ahhhhh.... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hvor var "For Whom the Bell Tolls"? Hadde gleda meg til den.. Skal ikke klage, men men Edit: Leif ^^ Endret 10. juli 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Rååå konsert!! Rob sa "Tusen takk" Håper de kommer tilbake om ikke så altfor lenge, dette var jæævli bra Følte at vi var et bra publikum på høyresiden, stemmen min er nesten helt borte 9048409[/snapback] Høyre siden for Metallica folka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg