Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://met.no/meteogram/oslo.html

Ser jo lovende ut.

9042478[/snapback]

 

Ser veldig lovende ut :D

 

Her i Moss ser det litt ustabilt ut.. Noen steder kikker sola frem bak skyene, mens andre steder er det skumle mørke skyer..

 

Men vi får krysse fingra for at det blir bra vær ;)

 

EDIT: Jeg er 16(snart 17), hva slags billett bør jeg kjøpe på toget? Student? Prøve meg på barnebillett?

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

Hele byen pleier å være full av t-skjorte og effektselgere, så å skaffe en skjorte burde ikke by på problemer. De følger bandet rundt og selger kopier av de ekte bandskjortene, tror de lever ganske fett på det. De "ekte" får du bare kjøpt på konsertstedet stort sett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hele byen pleier å være full av t-skjorte og effektselgere, så å skaffe en skjorte burde ikke by på problemer. De følger bandet rundt og selger kopier av de ekte bandskjortene, tror de lever ganske fett på det. De "ekte" får du bare kjøpt på konsertstedet stort sett.

9042815[/snapback]

 

Ringte nettopp til en som annonserer på finn.no, han skal stå å selge frem til 1600 i dag. Beskrivelsen hans av t-shirten var ganske lik den Sick of the Studio t-shirten med bilde av alle i Metallica, som de også selger på konserten, for 250 kr. Den koster 150 kr, så om den ikke er shitty kvalitet, så kjøper jeg den :D

 

Tror det er 15 år som er grensa, men hvis du ikke åpenbart ser eldre ut er det jo verdt å prøve!

9042823[/snapback]

 

Jeg tar heller student rabatt, 25%. Er liksom bare 25 kr som skiller, og da slipper jeg sure tryner som spørr etter legg for at jeg er under 16 år gammel..

 

Hvor mye koster en t-skjorte tror dere? Noen som snakka om rundt 300 spenn her? Veldig lyst på en ekte en for å ta vare på minnet!  :grin:

9042850[/snapback]

 

Hvis du tar en kikk innom MetOnTour.com , og går på nye bilder, så ser du Oslo 10 juli T-shirten. Den er føkkings rå! 250 kr koster den, men det er den verdt :D

Bilde:

post-69613-1184064611_thumb.jpg

Et til, fra Vienna eller noe:

post-69613-1184064664_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...