Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Siterer en bruker på metbb.com

 

Him played well but the crowd was insanly nasty to them with screwing, sitting down and doing the YMCA in the middle of a pit, by the end of Wings of a butterfly the lead singer was crying. after the cover of I want to fall in love, they were meant to do one more song, but the singer just walked off.

 

Haha, stakkars HIM :p Råttent gjort igrunn :roll:

9040765[/snapback]

Hva er eksakt YMCA? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siterer en bruker på metbb.com

 

Him played well but the crowd was insanly nasty to them with screwing, sitting down and doing the YMCA in the middle of a pit, by the end of Wings of a butterfly the lead singer was crying. after the cover of I want to fall in love, they were meant to do one more song, but the singer just walked off.

 

Haha, stakkars HIM :p Råttent gjort igrunn :roll:

9040765[/snapback]

 

 

visste at sånt kom til å skje! :) :!:

Lenke til kommentar
Siterer en bruker på metbb.com

 

Him played well but the crowd was insanly nasty to them with screwing, sitting down and doing the YMCA in the middle of a pit, by the end of Wings of a butterfly the lead singer was crying. after the cover of I want to fall in love, they were meant to do one more song, but the singer just walked off.

 

Haha, stakkars HIM :p Råttent gjort igrunn :roll:

9040765[/snapback]

Hva er eksakt YMCA? :roll:

9040787[/snapback]

 

Dette er YMCA: http://www.youtube.com/watch?v=Y-CQbArqwhs

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke en eneste låt med HIM. Skjønner ikke at Metallica plukka dem med seg, de fleste metalfans syns de er homoemomusikk, that's it.

 

Jeg synes ikke det er noe moro å drite ut band som spiller uansett, det er bare tåpelig og ødelegger for de som virkelig vil se HIM.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noen som trur jeg har noe sjanse til å få tak i billetter i morgen fra Billettservice? Tenkte sikkert det er noen som har levert billettene tilbake..

 

Ikke sjans i havet!

 

Er ikke noe som heter å levere tilbake en billett til arrangøren, det er derfor vi har videresalgsmarkedet.

Så en auksjon på qxl.no nå med 3 billetter som endte på 1650 stk.

Lenke til kommentar
metbb.com? Finner jeg ikke..hvilken side er dette?

9040881[/snapback]

Det var er en ofte brukt forkortelse av metallicabb.com, som er det offisielle (dritt-)forumet til Metallica :p Utrolig hvor mange idioter man kan få samlet på et sted :p

 

Jeg kan ikke en eneste låt med HIM. Skjønner ikke at Metallica plukka dem med seg, de fleste metalfans syns de er homoemomusikk, that's it.

 

Jeg synes ikke det er noe moro å drite ut band som spiller uansett, det er bare tåpelig og ødelegger for de som virkelig vil se HIM.

9040996[/snapback]

 

Ja, jeg liker ikke HIM selv, men har kun hørt noen få låter.. Uansett er buing og annen respektløs adferdsel mot et band på scenen helt tullete. DE har fått bli med på turné med Metallica, det er ganske stort spør du meg og de fortjener virkelig en sjanse i min mening..

Lenke til kommentar

Sliter litt med å bestemme meg når jeg skal dra opp dit. Lurer på når Metallica starter å spille, hvor lenge oppvarmingsbandene holder på, hvor lang byttetid det er mellom band etc. Kan bli sinnssvakt slitsomt å stå og være engasjert i 5-6 timer i strekk på betonggulv uten vann eller mat..men det vet jo ingen her uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...