AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Siterer en bruker på metbb.com Him played well but the crowd was insanly nasty to them with screwing, sitting down and doing the YMCA in the middle of a pit, by the end of Wings of a butterfly the lead singer was crying. after the cover of I want to fall in love, they were meant to do one more song, but the singer just walked off. Haha, stakkars HIM Råttent gjort igrunn 9040765[/snapback] Hva er eksakt YMCA? Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Torbo er helt greit, men HIM? De får til og med mer tid. jaja, må lide for metall og jeg lider når som helst for å se metallica live. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Siterer en bruker på metbb.com Him played well but the crowd was insanly nasty to them with screwing, sitting down and doing the YMCA in the middle of a pit, by the end of Wings of a butterfly the lead singer was crying. after the cover of I want to fall in love, they were meant to do one more song, but the singer just walked off. Haha, stakkars HIM Råttent gjort igrunn 9040765[/snapback] visste at sånt kom til å skje! :!: Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Siterer en bruker på metbb.com Him played well but the crowd was insanly nasty to them with screwing, sitting down and doing the YMCA in the middle of a pit, by the end of Wings of a butterfly the lead singer was crying. after the cover of I want to fall in love, they were meant to do one more song, but the singer just walked off. Haha, stakkars HIM Råttent gjort igrunn 9040765[/snapback] Hva er eksakt YMCA? 9040787[/snapback] Dette er YMCA: http://www.youtube.com/watch?v=Y-CQbArqwhs Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er jo slemt gjort, men skal ikke nekte for at jeg hadde digga det hvis det skjedde noe lignende på Valle Hovin Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Idag er den store dagen.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Massesuggesjon er snodige saker Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 metbb.com? Finner jeg ikke..hvilken side er dette? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Noen som trur jeg har noe sjanse til å få tak i billetter i morgen fra Billettservice? Tenkte sikkert det er noen som har levert billettene tilbake.. Endret 9. juli 2007 av webby1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg kan ikke en eneste låt med HIM. Skjønner ikke at Metallica plukka dem med seg, de fleste metalfans syns de er homoemomusikk, that's it. Jeg synes ikke det er noe moro å drite ut band som spiller uansett, det er bare tåpelig og ødelegger for de som virkelig vil se HIM. Endret 9. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvem er det som VIRKELIG vil høre HIM når de går på en Metallica konsert? Nei takke meg til.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vi har ikke noe valg, så det er like greit å bare henge med istedet for å være mest mulig idiot. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som trur jeg har noe sjanse til å få tak i billetter i morgen fra Billettservice? Tenkte sikkert det er noen som har levert billettene tilbake.. Ikke sjans i havet! Er ikke noe som heter å levere tilbake en billett til arrangøren, det er derfor vi har videresalgsmarkedet. Så en auksjon på qxl.no nå med 3 billetter som endte på 1650 stk. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg skal nyte musikken, selv om him står på scenen.. Har aldri hørt de, så det kan jo bli interessant:P Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 metbb.com? Finner jeg ikke..hvilken side er dette? 9040881[/snapback] Metallicabb.com Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 metbb.com? Finner jeg ikke..hvilken side er dette? 9040881[/snapback] Det var er en ofte brukt forkortelse av metallicabb.com, som er det offisielle (dritt-)forumet til Metallica Utrolig hvor mange idioter man kan få samlet på et sted Jeg kan ikke en eneste låt med HIM. Skjønner ikke at Metallica plukka dem med seg, de fleste metalfans syns de er homoemomusikk, that's it. Jeg synes ikke det er noe moro å drite ut band som spiller uansett, det er bare tåpelig og ødelegger for de som virkelig vil se HIM. 9040996[/snapback] Ja, jeg liker ikke HIM selv, men har kun hørt noen få låter.. Uansett er buing og annen respektløs adferdsel mot et band på scenen helt tullete. DE har fått bli med på turné med Metallica, det er ganske stort spør du meg og de fortjener virkelig en sjanse i min mening.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Sliter litt med å bestemme meg når jeg skal dra opp dit. Lurer på når Metallica starter å spille, hvor lenge oppvarmingsbandene holder på, hvor lang byttetid det er mellom band etc. Kan bli sinnssvakt slitsomt å stå og være engasjert i 5-6 timer i strekk på betonggulv uten vann eller mat..men det vet jo ingen her uansett. Endret 10. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Vel, ifølge arangørene: Tider : Portene åpnes kl 17:00 Turboneger kl 18:00 - 18:30 HIM kl 19:00 - 19:45 Metallica kl 20:30 - 23:00 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Uff, skal man stå der rett opp og ned i 3,5 timer FØR metallica starter altså..da blir det mange slitne fans. Endret 10. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nei, nå tok jeg kvelden! Snakkes imorra dere! Ikke spar på kruttet når Metallica går på scenen imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg