Panter Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ingen som veit om inngangene åpnes samtidig? 9036104[/snapback] Da må jeg heller spørre om hvorfor skulle de ikke det? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ^^ Ja, kan ikke se noen grunn til at de skulle åpnes på forskjellige tidspunkt.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har kjøpt regnponcho til meg, dama og kompisen! Lenke til kommentar
TOAORothar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jaujau, jeg tar med svarte søppelposer jeg . blir nok en laaaaang kveld dette - Noen andre som har inngang 2 her? Endret 9. juli 2007 av TOAORothar Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Inngang har ingenting å si Jeg har forsåvidt 4 ^^ Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette kommer til å bli sinnsykt bra, gleder meg ufattelig mye! Har vært fan siden jeg var 10(er nå 26), husker enda den dagen jeg kjøpe Kill 'em all LP'en. Det er ølservering der inne? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har kjøpt regnponcho til meg, dama og kompisen! 9036309[/snapback] Tror jeg skal gå til innkjøp av det i morgen jeg også... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 De melder jo forsåvidt greit nok vær, nesten vindstille og muligens litt sol: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=...sfyr&maplevel=5 Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Med så ustabilt vær som det har vært nå de siste dagene, tar jeg ikke sjansen på fint vær Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som er enige i at James har mistet stemmen han hadde i starten av turen? Hvis dere ser på klipp fra Live Earth.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har kjøpt regnponcho til meg, dama og kompisen! 9036309[/snapback] Tror jeg skal gå til innkjøp av det i morgen jeg også... 9036590[/snapback] Uansett kjekt å ha, veier jo ingenting! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Aldeles ikke.. Men han sang tre veldig vanskelige sanger for han å synge.. SBT, ES og NEM har han hatt småproblemer med hele tiden, men jeg synes han sang flott! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Stemme er veldig an på dagsform også. Dessuten merker man ikke om vokalisten synger litt surt når man står midt nedi 30000 folk og ser på, tro meg. Da er bare alt max fantastisk. Med mindre du står med kryssa armer og tenker "Nå skal jeg faen meg ha det dritkjipt for James synger sikkert surt!" Endret 9. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
noodles Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ein annan ting er jo at han vil vel ikjke slite ut stemmen på Live Earth... DEt er mykje betre å spare seg til dei ordentlege konsertane. Lars Ulrich spelte med genser og bukse, og når ein trommeslagar har meir klede på seg enn ein shorts - då veit du -at det ikkje er seriøse saker. Så eg vil ikkje ta Live Earth-konserten som ein mal på korleis det vert i Oslo. Eg vonar nokon kjem med ei flaske sprit til James, for etter avrusinga har han blitt mektig tammare både på og av scenen... Bitex er inne på noko vesentleg. På Black Sabbath-konserten i 2005 brydde det meg ingen ting om Ozzy sprakk på dei siste songane og at han ikkje alltid holdt takten heilt. Det var Black Sabbath, heltane, dei største og mest fantastiske eg veit om. Uansett kor dårleg den konserten hadde vore ville eg likevel vore fornøgd. Mykje det same vert det med Metallica, dei er Metallica og det er nok for å gjere ein fantastisk konsert verd alle pengane og litt til. Endret 9. juli 2007 av noodles Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ja, bare det å VÆRE der når de første tonene til Creeping Death hagler utover publikum er så stort at alt bare blander seg sammen. Pluss at du kjenner låtene så godt i hodet at alt høres riktig ut uansett om noen synger surt. Så står det i tillegg publikum rundt på alle kanter og breker og synger. Jeg har vært på mange konserter jeg syns var helt superdupert, for så å lese surmaga anmeldelser om at ditt og datt var surt e.l. Du bryr deg bare om det hvis du virkelig går inn for å bry deg om det. Endret 9. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg er ikke den største Metallica-fanen, men jeg må bare si at jeg gleder meg noe helt utrolig villt! Når er det en fordel å være der? Portene åpner jo 17.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Minst 1 time før, da. Kanskje 1,5 time. Hardcore-folkene stiller seg utafor døra på morgenen allerede, men det er unødvendig når det er bare ståplasser uansett. Det pleier ikke være vanskelig å få stå der man vil før konserten starter. Også bare et tips fra en mere erfaren konsertgjenger: Å stå klint opp til gjerdet helt fremme ved scenen ødelegger halve konserten for de fleste. Man kjemper mere for å få puste og stå pga massivt trykk bakfra og fra sidene enn å faktisk nyte konserten. Stå litt lengre bak så du fortsatt har full utsikt til scenen, men slipper det værste presset. Snakker ikke om å stå bakerst med kjipingene, bare litt lengre bak enn første rad. Endret 9. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er sjansene små for greie plasser om man ankommer 17.00-17.30? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Da er jeg der klokka 16, +/- 10 min.. Burde vel holde det for å få en plass ca. 10-20 m fra scenen? Vil ikke stå så nærme som jeg gjorde på Guns N' Roses alikevell, for å si det sånn.. Får ikke dratt noe tidligere :/ Edit: Å stå klint opp til gjerdet helt fremme ved scenen ødelegger halve konserten for de fleste. Man kjemper mere for å få puste og stå pga massivt trykk bakfra og fra sidene enn å faktisk nyte konserten. Stå litt lengre bak så du fortsatt har full utsikt til scenen, men slipper det værste presset. Snakker ikke om å stå bakerst med kjipingene, bare litt lengre bak enn første rad. 9037263[/snapback] Enig.. Spesielt på litt tyngre konserter er det utrolig mye press.. Blei rimelig most på GN'R-konsert, og det likte jeg dårlig Endret 9. juli 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fy faen som jeg misunner dere som har billett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg