Strat90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 er det lov og ha med mobiltlf inn?tenker da på filming... 9032775[/snapback] Jeg trenger mobiltelefonen! Kjøper meg ett billig engangskamera imorra eller noe sånt og gjør det beste ut av det! De selger Poncho'er @ Clas Ohlson for den nette sum av 19,- Vet ikke hvor Clasern holder til i Oslo dog. I'm getting one tomorrow (Bergen) 9032801[/snapback] Fett! Takk for info! Yay Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Fytti h****** som jeg gleder meg! Metallica OG HIM Må vel investere i en regn-poncho jeg og hvis været blir dårlig Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Setlist for Wembley tidligere i kveld Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Sad But True Disposable Heroes The Unforgiven ...And Justice For All The Memory Remains The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - No Leaf Clover Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Whiplash Seek and Destroy Blir helt klart innkjøp av en slik imorgen; (Bildet er klikkbart, takk til Panter for linken ) Endret 8. juli 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fy faen for en setlist på Wembley! Stort bedre kan det ikke bli... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tilnærmet lik umulig å parkere i rundt Valle Hovin, så jeg ville ikke satset på det. 9032965[/snapback] Det er noen parkeringsplasser rundt omkring. Mange private og bedrifter som gjør lager i stand parkeringsplasser under slike arrangementer. Vi betalte 300 for parkering på Paul McCartney Setlist for Wembley tidligere i kveld Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Sad But True Disposable Heroes The Unforgiven ...And Justice For All The Memory Remains The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - No Leaf Clover Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Whiplash Seek and Destroy Blir helt klart innkjøp av en slik imorgen; (Bildet er klikkbart, takk til Panter for linken ) 9033854[/snapback] Det er da ikke noe stress å bli våt under en konsert. Hadde det vært sol og varmt, ville man jo blitt gjennomvåt av svette uansett. Konge setlist fra Wembley. Håper de spiller the four horsemen i morgen!! Lenke til kommentar
Torem10 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som veit om alle inngangene åpner samtidig? Orker ikke gå gjennom alle 60 sidene for å se om noen har spurt om dette før^^ Lenke til kommentar
mark Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 litt dumt spørsmål her: er det ikke tak over hodet på valle hovin? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 litt dumt spørsmål her: er det ikke tak over hodet på valle hovin? 9035004[/snapback] Tak nei? Vallehovin er ute så ute som du kan få det her har du bilder av det. - Martin Lenke til kommentar
TOAORothar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Yarr!! Er det noen som skal sove utafor Valle Hovin idag ell no?? Jeg skulle gjøre det.. men vennen min må jobbe 4 timer imorra -_-... Isåfal drar jeg i mora tidlig sånn 8-9 tiden. METAL UP YOUR ASS! Endret 9. juli 2007 av TOAORothar Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jeg tenkte å være i køen i 1 tia sammen med 2 fra bandet mitt Lenke til kommentar
TOAORothar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Mener du idag, eller imorra? o0 Endret 9. juli 2007 av TOAORothar Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut som om været blir flottere enn forventet: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=...sfyr&maplevel=5 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor lang tid kan det ta med køen når dørene åpnes da? Flere timer, eller er det mer effektivt enn det? Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor fant dere setlista fra Wembley? Tenkte å stå i kø fra 3 tiden i morgen jeg, men da tror jeg kanskje jeg skal vurdere å stå i kø enda lenger. Vil jo komme lengst mulig frem Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor fant dere setlista fra Wembley? Tenkte å stå i kø fra 3 tiden i morgen jeg, men da tror jeg kanskje jeg skal vurdere å stå i kø enda lenger. Vil jo komme lengst mulig frem 9035924[/snapback] Setlistene blir postet på MetOnTour.com Der blir det også lagt opp bilder fra showene og filmer Skulle tro det var bilder fra sceneoppsettinga fra Oslo i kveld der.. Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Takk =) Er ikke så imponert over setlista fra Wembley, egentlig, men er jo godt mulig de spiller noe helt annet i Oslo. Så lenge de spiller Fade To Black skal jeg være fornøyd. Og Orion og! Lenke til kommentar
Torem10 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ingen som veit om inngangene åpnes samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg