AnaXyd Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er jo flere Clas Ohlson i Oslo da. Veit det er en ved Eldorado Kino, og en på Alnabru Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Og Oslo City, er vel enklest for de som kommer med tog . Oslo City ligger klin inntil Oslo S . Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tviler på at det selges alkohol der, da det ikke er 18årsgrense.. 9032321[/snapback] Det selges alkohol der. Har iallefall alltid blitt solgt øl der på konserter Til de av dere som lurer på hva dere kan ha med inn. Egentlig ingenting. De har lov til å ta fra deg så og si alt, utenom klær og mobiltelefon. Noen vakter er imidlertid "snillere" enn andre, og lar folk ta med ryggsekker og vesker uten harde gjestander. Vær på den sikre siden, og la være å ta med løse gjenstander. Enkelt amatørkamera, uten mulighet til å filme eller ta opp lyd, er ofte tillatt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Enkelt amatørkamera, uten mulighet til å filme eller ta opp lyd, er ofte tillatt. 9032892[/snapback] Vil det si at det ikke er anledning til å ta med seg et vanlig kompaktkamera (alle har jo mulighet til å ta opp film)? Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som har noe tips til parkering av bil ved Valle Hovin? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Selv har jeg tenkt å parkere på Holmlia for å ta toget inn til Oslo S og deretter t-banen. Orker ikke kjøre i sentrum og lete etter parkeringsplass. Har fått for meg at det er dårlig med parkering rundt Valle Hovin. Noen som kan bekrefte/avkrefte det ? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tilnærmet lik umulig å parkere i rundt Valle Hovin, så jeg ville ikke satset på det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvor er det greit å parkere da? Kommer inn med bil.. Så hadde vært greit å ikke spasere flere mil til fots.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Er ingen parkeringsplasser der i det hele tatt, tror jeg. Får parkere lengre nede mot Helsfyr hvis det er mulig, og så gå resten. Evt. finne et parkeringshus i Oslo og droppe av bilen der, så ta T-banen opp. Du spaserer ikke flere mil noensteder, det går T-bane og Valle Hovin er sånn 500meter unna Helsfyr stasjon. Endret 8. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gleder meg som en liten unge! Flyr inn til Oslo i morgen og bor hos en kamerat hele denne uka. Skal bli herlig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skal ikke, jeg. Altfor sein å ordne billett. Men har vært på Vallhall rett ved siden av på Iron Maiden-konsert. Ganske fett å ta t-banen opp, for alle vognene er stappfulle av metalfans og det er bare å følge strømmen av folk ut fra stasjonen så finner man frem. Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er Helsfyr nærmeste T-bane stasjon? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Har sagt det et par ganger nå, ja Bare noen få minutter fra Oslo S med t-banen. Endret 8. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Panter Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hvor er det greit å parkere da? Kommer inn med bil.. Parker litt lengre opp på T-banen så er det ikke såå mange som skal samme vei som deg. De fleste har Sentrum som utgangspunkt. Er Helsfyr nærmeste T-bane stasjon? Ja, fra Sentrum til Helsfyr tar T-banen 7 min og så er det vel 6-7 min å gå derfra. Endret 8. juli 2007 av Panter Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg får faen ikke sove. Det er bare 1 dag igjen ffs! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 http://met.no/oslo/oslo.html?steder Regn, bah! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hva heter t-banestasjonen ved Valle? Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gleder meg noe helt syykt Her er setlisten fra Bilbao i Spania 29. Juni!! 01. Creeping Death 02. For Whom The Bell Tolls 03. The Four Horsemen 04. The Memory Remains 05. The Unforgiven 06. Battery 07. Master of Puppets 08. The Thing That Should Not Be 09. Welcome Home (Sanitarium) 10. Disposable Heroes 11. Leper Messiah 12. Orion 13. Damage, Inc. - - - - 14. Sad But True 15. Nothing Else Matters 16. One 17. Enter Sandman - - - - 18. [The Other New Song] 19. Seek and Destroy Nye sanger ftw!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er eneste gang på touren at de har spilt en ny sang også, og den suger! Den andre nye er mye bedre. Meldt regn i Oslo imorra, great. Kommer til å være klissvåt tilogmed før Turboneger går på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg