Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at det selges alkohol der, da det ikke er 18årsgrense..

9032321[/snapback]

 

Det selges alkohol der. Har iallefall alltid blitt solgt øl der på konserter ;)

 

Til de av dere som lurer på hva dere kan ha med inn. Egentlig ingenting. De har lov til å ta fra deg så og si alt, utenom klær og mobiltelefon. Noen vakter er imidlertid "snillere" enn andre, og lar folk ta med ryggsekker og vesker uten harde gjestander. Vær på den sikre siden, og la være å ta med løse gjenstander. Enkelt amatørkamera, uten mulighet til å filme eller ta opp lyd, er ofte tillatt.

Lenke til kommentar

Selv har jeg tenkt å parkere på Holmlia for å ta toget inn til Oslo S og deretter t-banen. Orker ikke kjøre i sentrum og lete etter parkeringsplass.

 

Har fått for meg at det er dårlig med parkering rundt Valle Hovin. Noen som kan bekrefte/avkrefte det ?

Lenke til kommentar

Er ingen parkeringsplasser der i det hele tatt, tror jeg. Får parkere lengre nede mot Helsfyr hvis det er mulig, og så gå resten. Evt. finne et parkeringshus i Oslo og droppe av bilen der, så ta T-banen opp. Du spaserer ikke flere mil noensteder, det går T-bane og Valle Hovin er sånn 500meter unna Helsfyr stasjon.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Skal ikke, jeg. Altfor sein å ordne billett. Men har vært på Vallhall rett ved siden av på Iron Maiden-konsert. Ganske fett å ta t-banen opp, for alle vognene er stappfulle av metalfans og det er bare å følge strømmen av folk ut fra stasjonen så finner man frem.

Lenke til kommentar
Hvor er det greit å parkere da? Kommer inn med bil..

 

Parker litt lengre opp på T-banen så er det ikke såå mange som skal samme vei som deg. De fleste har Sentrum som utgangspunkt.

 

Er Helsfyr nærmeste T-bane stasjon?

 

Ja, fra Sentrum til Helsfyr tar T-banen 7 min og så er det vel 6-7 min å gå derfra.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Gleder meg noe helt syykt :D

 

 

 

Her er setlisten fra Bilbao i Spania 29. Juni!!

 

 

01. Creeping Death

02. For Whom The Bell Tolls

03. The Four Horsemen

04. The Memory Remains

05. The Unforgiven

06. Battery

07. Master of Puppets :dribble:

08. The Thing That Should Not Be

09. Welcome Home (Sanitarium)

10. Disposable Heroes :love:

11. Leper Messiah

12. Orion

13. Damage, Inc.

- - - -

14. Sad But True

15. Nothing Else Matters

16. One

17. Enter Sandman

- - - -

18. [The Other New Song]

19. Seek and Destroy

 

Nye sanger ftw!!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...