Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du står i køen og oppdager du har glemt billettene kommer du til å hate deg selv resten av livet.

 

Jeg og lillebror sto i 2 timer i kø for Iron Maiden, så kom vi endelig frem til døra, vakta peker på ryggsekkene vi hadde klær og sånt i, og sa "De kan dere ikke ta med inn her. De må legges et annet sted". Så vi måtte ut av køen og ned på Oslo S og putte i oppbevaringsbokser, så helt bakerst i køen igjen. DOH.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hehe, jeg klarte å rote bort nøkkelen til oppbevaringsboksen jeg og 4 stk hadde lagt alt av ytterklær i, når vi dro på Dream Theater-konsert i Spektrum. Må ha mistet den når jeg stappa ei t-skjorte i lomma og dro den opp igjen ellerno. Anyways, vi sto der på Oslo S kl 12 på natta og fikk ikke åpna boksen. Heldigvis kom et par securitasvakter forbi, og vi fikk betalt 100kr i gebyr for å åpne boksen (etter å ha beskrevet innholdet først såklart). De andre klikka litt på meg da, for å si det sånn.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Aner ikke med valle hovin, men alt av flasker og slikt blir konfiskert andre steder. De vil nok ikke at folk skal dra med seg ryggsekker fulle av øl eller sprit evt våpen eller ting å kaste på bandet inn heller. Så jeg er ganske sikker på at sekk ikke er lov der heller.

 

Du er egentlig ikke avhengig av å dra med ryggsekken dit, bare å kjøpe en oppbevaringsboks på Oslo S til 20 kr, putte sekken inn og ta ut pengeboka.

Så reise oppover til Helsfyr med t-banen og vips så er du der, uten 6kg med oppakning på ryggen og slite med.

Tro meg, det suger HARDT å stå med shopping-poser eller ryggsekk på deg i 4-5 timer.

Legg igjen ytterklær i boksen også, det blir varmt nok i folkemengden uansett.

 

Du vil ikke greie å krangle deg til å få den med inn heller, og blir bare sendt ut av køen. Så det beste er å bli kvitt den i god tid før.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...