Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette er så jævla bra Spinal Tap Reunites for Live Earth To Fight Global Warming Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Begynner vel å spore av nå? Noen får lage en ny tråd for Spinal Tap Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 er det et sted man kan se metallica nå? gikk glipp av det Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Spinal Tap er faenmeg det beste som har hent Rock noen sinne xD Jeg lo så jeg grein under Stonehenge Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 er det et sted man kan se metallica nå? gikk glipp av det 9025116[/snapback] NRK NÅ!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) "How long have you been working here on this..farm?" "I dunno.....time is a strange mistress" Typisk Nigel å si noe sånt http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-...5f-af2762e19b73 Hele 15 minuttersklippet. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Virker som om de kuttet bort Sad But True Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vokalen var ikke helt på top mener nå jeg. Men har bare sett Nothing Else Matters til nå da, virket litt falsk avogtil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tilbake til Metallica, noen som husker denne episoden på MTV: Last Caress/So What. Det var vel meningen at de skulle spille Nothing Else Matters, var også den de hadde kjørt lydsjekken med, men når showet gikk live så kjøre de i gang med Last Caress og So What :!: Skulle ha likt å vært en flue på vegge i det kontrollrommet når de satte i gang med: I’ve got something to say I killed your baby today And it doesn't matter much to me As long as it's dead I’ve got something to say I raped your mother today and it Doesn't matter much to me As long as she spread For ikke å glemme: Well, I've fucked the queen, I've fucked Bach I've even sucked an old man's cock So what, so what And I've fucked a sheep, I've fucked a goat I rammed my cock right down its throat Ble også klippet vekk i alle repriser av showet som ble sendt senere... Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det var også det eneste, Han synger perfekt på hele sangen utenom de høye notene, men de kuttet han også vekk på det andre refrenget Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 manx: Haha! Så utrolig bra! Kanskje derfor vi ikke ser så mye til Metallica på MTV. xD Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er kanskje en grunn det, husker godt den episoden Eller som de sa i radioresepsjonen da en lytter spurte om han kunne få høre MoP eller Eurodancer; "Kanalen er rettet mot ungdom, og Master of Puppets er kanskje litt for rocka for målgruppen, og Eurodancer er kanskje for dårlig" (ikke akkurat ordrett, men noe i den duren) Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det var meningen de skulle spille King Nothing, Manx De er ikke bannet fra Mtv lengre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Stemmer det, begynner å bli noen år siden. Jeg var ikke helt sikker men, moro var det uannsett Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jeg fikk bare med meg Sad but True i kveld jeg. Tragisk at jeg ikke fikk med meg mer enn det, men det kommer nok til å bli bra når de skal gjeste Valle Hovin i Oslo. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 de viste Nothing else Matters på reprise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg