Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Høres ut som gutta fortsatt kan sparke godt fra seg. Selv om James er blitt hvit i skjegget. Synd jeg ikke har billett til valle hovin. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det bare meg, eller ser mesteparten av publikum døde ut? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Show off med gitar på slutten der ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) De har stått der siden kl 13 idag så de er nok en smule slitne nå. Og det er neppe noe rent metallica-publikum heller, har jo vært all mulig musikk iløpet av dagen. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Helt rett bitex. Tenkte meg ikke om. De var flinke til å synge nothing else matters da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Bra å høre at James har funnet tilbake til growlestemmen sin og ikke høres ut som en sur countrysanger. Og at Kirk ser ut som gamle-kirk ikke en meksikansk pimp. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 LOL hva er det Robert Trujillo nettop drev med? Så ut som en apekatt når han hoppet på huk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 HERREGUD! Skjer med at internett faller ut? Fikk ikke hørt Enter Sandman! Start.no kan brenne i helvete. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da var de ferdig. Bra futt i dem! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Var ikke dette bare 3 låter? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Faen hvorfor spilte de ikke Bells Men dette fikk meg ikke noe mindre å glede meg til tirsdagen... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Søren.. De spilte bare tre sanger. Jaja det er vel ikke deres konsert bare. Samtidig må de lade kruttet til konserten imorgen.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) start.no? Den offisielle sida streamer da perfekt hele tiden. Hvorfor bruke andre sine streams? Jaja.. De var flinke og holde halvtimesgrensa si da. Spilte i nøyaktig 31 minutter. Bandene spiller bare en halvtime hver for at de ikke skal ta over fokusen fra selve saken Live Earth og stadion floodes av metalfans hele dagen. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvor ble det av Bellz? :< Start.no er isp'n min, Bitex. Endret 7. juli 2007 av Camron Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det er jo nå det virkelige storbandet kommer. SPINAL TAP! Der var det over, dere får kjøpe DVD'n når den kommer om et par mnd. Kommer alltid DVD etter sånne benefitkonserter. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Spinal Tap var faen meg høydepunktet for min del. De klarte ikke få Stonehenge-figuren og dvergedansen riktig denne gangen heller Tenk så fett det er for alle disse rockestjernene som står på scenen nå sammen med gutta som lagde den feteste metalfilmen noensinne. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tenk så fett det er for alle disse rockestjernene som står på scenen nå sammen med gutta som lagde den feteste metalfilmen noensinne. Når alle har hver sin bassgitar? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jepp. Du må ha sett filmen for å skjønne humoren og hvor ikoniske disse karene er. De skrev manualen for å mislykkes på turne på 80-tallet. Stonehenge-figuren skulle være høydepunktet i en konsert, også hadde prop-dama brukt gale mål så en bitteliten stonehenge kom ned fra taket istedet. Bassgitarist Derek Smalls (han med barten) ble stående fast inni "eggene" bandet skulle sprette ut av etter introen..de gikk seg vill under scenen på en konsert for å komme inn lenge etter introen var ferdig. osv osv osv. De har modda alle forsterkerne så de går til 11 istedet for 10. "Because like, when you're already playing on 10, but still want that extra push..turn it to 11!" Fantastisk film. Og dødsfett å se dem sammen igjen. Når ting går galt på turne kalles det "spinal tap moments" fremdeles. Endret 7. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) På spørsmål om kva gutta har dreve på med i tida utanfor rampelyset: ....we find Nigel struggling to find jockeys small enough to ride the miniature horses he’s raising; David has been busy running a colon clinic as well as managing hip-hop acts; while Derek has been in rehab because of his internet addiction. Liten Spinal Tap digresjon her.. Genialt! Endret 7. juli 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg