Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg er helt på villspor nå :/

 

Korrekt, villspor.. :-)

Sommertid er mere vanlig enn uvanlig.

9020965[/snapback]

Stemmer.. 03:00 er ikke happy hour for hjernen min virker det som ^^

 

 

myspace.com/metallica står det at de skal spille kl 1900.

(Om det er lokal tid, vil vel det si kl 2000)

9021650[/snapback]

 

Stemmer det.. Selv satser jeg på live-streamen på internett..

 

LiveEarth.MSN.com - info osv.

http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-...b0-bd77c597c4ab - direkte link til stream (åpne i IE)

Endret av Strat90
Lenke til kommentar
Hvorfor er du så gira på den streamen, hva er bedre med streamen enn TV-sendingen?

 

Virker da som det er samme sendingen, hvorfor da se det i MYE dårligere kvalitet?

9023536[/snapback]

 

Det er fordi sendingen på NRK skal dekke alle de titallige konsertene, og ikke bare UK som egentlig er den eneste jeg bryr meg om. Jeg ser derfor på UK streamen. Den er ikke lik den som går på nrk2 nå. Et eksempel på at nrk ikke er helt live er at Snoop Dogg akkurat spilte.. Han spilte for noen timersiden allerede.

 

Ved å se på UK streamen slipper jeg også å se de småfilmene som jeg allerede har sett flere ganger ;)

Lenke til kommentar

Alle bandene spiller bare i 30 minutter, så det er vel ikke snakk om en skikkelig metallica-konsert. Men det skal bli artig å se hvordan de gjør seg live nå for tiden.

De spiller jo sitt eget show på Wembley imorgen 08.07.

 

Ingen av streamene går i takt med tv-sendingene. F.eks. Rihanna så jeg litt av på NRK, så sjekka jeg streamen da var hennes konsert ferdig og neste band gått på, mens NRK fortsatt spilte Umbrella.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...