huf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noe så idiotisk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149618 9016923[/snapback] Muahahahaha. Dagens, uten tvil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vi er nok ikke minst, men størst er vi iallefall ikke Husk at hele nye Wembley er full 9016775[/snapback] Jepp. Men nå bor det vel 50-60 millioner i England da, og 4 mill her Da de holdt konsert i Tallin ifjor, så var det 80,000 der. Tror Metallica kunne fyllt over 100.000 i Norge hvis vi hadde hatt et sted for det. Morro den der Taliban-saken. Het's goatie ruler. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hadde vært så tøft med en arena e.l. et sted i Norge hvor Metallica hadde fylt opp flere hundre tusen mennesker. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Synes det er godt gjort og bli tatt som terrorist når man er på vei for å opptre på en veldedighetskonsert om det kan kalles det Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noe så idiotisk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149618 9016923[/snapback] Muahahahaha. Dagens, uten tvil. 9017056[/snapback] Haha, så genialt God reklame for Metallica Nightkeeper, har du hele setlista fra konserten i Wien? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet når med tanke på klokkeslett Metallica skal spille på Live Earth? Det går jo direkte på NRK. ;D Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Etter en ringerunde til alskens hoteller i Oslo har jeg funnet ut at overnatting tilsynelatende er et stort problem. Er det noen som tilfeldigvis vet om noe ledig sentralt i Oslo? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som tilfeldigvis har en billett ledig som ikke vil koste meg alt jeg eier? (A) Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Sjekk på finn.no. Så for en stund siden at det var en del som hadde lagt ut billettene sine for salg, tror prisen lå på rundt 1000 kr, og oppover.. Verdt er forsøk, iallefall. Er tross alt mange som kjøper billett, og deretter finner ut at de ikke kan gå pga. noe uforutsett. Prøv i alle fall, 1000 kr er ikke for mye for Metallica! - Hvis ikke, kanskje qxl.no er en mulighet? Haha, må le av at de tok James Hetfield for terrorist. Han er jo tross alt et ganske kjent ansikt. Men han ser da litt skummel ut, om du ikke vet hvem han er! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Etter en ringerunde til alskens hoteller i Oslo har jeg funnet ut at overnatting tilsynelatende er et stort problem. Er det noen som tilfeldigvis vet om noe ledig sentralt i Oslo? 9018145[/snapback] Er vel kanskje noen ledige plasser under traffikmaskinen Trodde Metallica-frontmann var Taliban-medlem Lenge siden jeg har fliret så jævlig Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tja, vi får håpe konserten vises på tv. Jeg fikk selvfølgelig ikke tak i billett. Hvor lang tid tok det før det var utsolgt? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tja, vi får håpe konserten vises på tv. Jeg fikk selvfølgelig ikke tak i billett. Hvor lang tid tok det før det var utsolgt? 9018580[/snapback] Etter det jeg kan huske, tok det vel en eller to timer. Jeg tror nok ikke at den kommer til å gå direkte, dessverre. Da hadde det nok vært reklamert for det for lenge siden for at de skulle fått flest mulige seere, men det er jo mulig at det er noen som kommer til å sende de i opptak. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noe så idiotisk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149618 9016923[/snapback] Muahahahaha. Dagens, uten tvil. 9017056[/snapback] Haha, så genialt God reklame for Metallica Nightkeeper, har du hele setlista fra konserten i Wien? 9017807[/snapback] Jeg er ikke Nightkeeper, men la gå Set list: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Ride The Lightning Disposable Heroes Welcome Home (Sanitarium) ...And Justice For All The Memory Remains The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Whiplash - - - - Wherever I May Roam Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Stone Cold Crazy Seek and Destroy Du kan forsåvidt registrere deg gratis på www.metontour.com så får du stadig oppdateringer fra turneen med bilder, setlists, filmer osv.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet når med tanke på klokkeslett Metallica skal spille på Live Earth? Det går jo direkte på NRK. ;D 9017822[/snapback] Er vel ingen som vet sikkert, men på en side fant jeg cirkatider på det meste (hvis man kan stole på det da). Sånn det ser ut der vil Metallica komme mellom kl. 19 og 20 London tid, det vil vel si 18-19 her? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Noe så idiotisk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149618 9016923[/snapback] Muahahahaha. Dagens, uten tvil. 9017056[/snapback] Haha, så genialt God reklame for Metallica Nightkeeper, har du hele setlista fra konserten i Wien? 9017807[/snapback] Jeg er ikke Nightkeeper, men la gå Set list: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Ride The Lightning Disposable Heroes Welcome Home (Sanitarium) ...And Justice For All The Memory Remains The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Whiplash - - - - Wherever I May Roam Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Stone Cold Crazy Seek and Destroy Du kan forsåvidt registrere deg gratis på www.metontour.com så får du stadig oppdateringer fra turneen med bilder, setlists, filmer osv.. 9019754[/snapback] Det er jeg fullstendig klar over Gadd bare ikke quote han. Tenkte det var greit å forstå ^^ edit; takk for setlisten, forresten Beste hittil Endret 6. juli 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nå som vi har sett setlister fra tidligere konserter. Hvilken sang er det aller viktigst for dere at de spiller? For min del er det "...And Justice for all" !! Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kan ikkje velge ut ein sang som er viktigast, men Bellz, One og Sanitarium må vere med. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Nå som vi har sett setlister fra tidligere konserter. Hvilken sang er det aller viktigst for dere at de spiller? For min del er det "...And Justice for all" !! 9020355[/snapback] Justice og Orion Metallica spiller disse sangene på Live Earth imorra, går vel på nrk1 hele dagen Bellz, Sandman, NEM, Sad. Endret 7. juli 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Noen som vet når med tanke på klokkeslett Metallica skal spille på Live Earth? Det går jo direkte på NRK. ;D 9017822[/snapback] Er vel ingen som vet sikkert, men på en side fant jeg cirkatider på det meste (hvis man kan stole på det da). Sånn det ser ut der vil Metallica komme mellom kl. 19 og 20 London tid, det vil vel si 18-19 her? 9020106[/snapback] Husk at det er mange artister som spiller samtidig (hvis det arrangsjeres(sp) på samme måte som Live8Live osv. så det er ikke sikkert alt blir sendt på nrk. Jeg satser på internett streaming www.liveearth.msn.com Nå som vi har sett setlister fra tidligere konserter. Hvilken sang er det aller viktigst for dere at de spiller? For min del er det "...And Justice for all" !! 9020355[/snapback] Jeg har veldig lyst til å se AJFA live jeg også! Men Creep og Memory er dødsfete livesanger Endret 7. juli 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 .. kl. 19 og 20 London tid, det vil vel si 18-19 her? Motsatt, vi er foran Uk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg