Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det å gå til Oslo S fra Valle Hovin i stor fart?

 

Som skrevet før så anslår jeg fra sentrum, Oslo S, at det nok er 5-6 km å gå. Dvs ca en time, selv om jeg nok synes det høres noe langt ut. Er kanskje litt kortere. Vil være raskere å gå mot Sentrum pga høydeforskjell.

9013221[/snapback]

 

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startI...d=a_10000487486

 

Det er 5.2 km med den omveien :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er litt informasjon TOAORothar fra metbb.com postet:

 

For those who live in the outskirts or far from Oslo' date=' I recommend that you take any buss or train to "Oslo Sentrum" and from there take "T-banen" nr 3 to Helsfyr. This train goes every 10 minute, so no worries if you don't catch the first one :). Once you reach Helsfyr station, you'll see the stadium from there, its about 200 meters walk from the stop to the stadium.

[right']9009094[/snapback][/right]

 

Bare for å supplere dette, man kan ta 1 Helsfyr/Bergkrystallen, 2 Ellingsrudåsen, 3 Mortensrud og 4 Bergkrystallen for å komme til Helsfyr (Hells Fire?)

 

Var en her som spurte om buss til gardermoen, såvidt meg bekjent stopper noen av flybussene på Helsfyr

Lenke til kommentar
Wien ikveld. Setlista ser fantastisk ut til nå!! :)

 

Creep

Bellz

Sanitarium

Disposable

Ride

Justice

 

Blir garantert den beste setlista til nå på touren.

9011732[/snapback]

Hvor finner du ut det?

 

Og hvor er det best å parkere i nærheten av oslo s? Skal ta t bane bort

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar

Det ligger flere parkeringshus rett i nærheten som er fryktelig lette og finne. Det første som jeg ikke husker hva heter ligger jo på samme sted som Oslo S innkjøringen er ved Hotel Opera, bare og ta av inn mot Oslo S. Det andre er Paleet som ligger i et par hundre meter unna Oslo S står skiltet ved oslo s det også også ligger det vel et oppe ved Oslo Spektrum, alle innenfor 5 minutter gange fra Oslo S.

Lenke til kommentar
Og når går toget da? Det går relativt ofte tbaner fra helsfyr, og du kommer deg langt raskere til sentrum enn ved å gå.

 

Burde ikke absolutt du som moderator gå foran som et godt forbilde og ta deg tid til å lese noen få poster bakover? Der står både togtider og begrunnelser for alternative løsninger. Vi har vært gjennom det!

:-)

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Og når går toget da? Det går relativt ofte tbaner fra helsfyr, og du kommer deg langt raskere til sentrum enn ved å gå.

 

Burde ikke absolutt du som moderator gå foran som et godt forbilde og ta deg tid til å lese noen få poster bakover? Der står både togtider og begrunnelser for alternative løsninger. Vi har vært gjennom det!

:-)

9015135[/snapback]

 

Jepp.. Siste toget går 23.43 fra Oslo S. Og jeg lurte på om det ville gå fortere pga all køen og de forsinkelsene som muligens ville finne sted ved så mange som skulle ta trikken.

Lenke til kommentar
Og når går toget da? Det går relativt ofte tbaner fra helsfyr, og du kommer deg langt raskere til sentrum enn ved å gå.

 

Burde ikke absolutt du som moderator gå foran som et godt forbilde og ta deg tid til å lese noen få poster bakover? Der står både togtider og begrunnelser for alternative løsninger. Vi har vært gjennom det!

:-)

9015135[/snapback]

Yes, definitivt, my bad :).

Lenke til kommentar
Sjekket en del hoteller og det ser ikke lyst ut... hvorfor setter ikke NSB eller Timeekspressen opp et tog en time senere da? :(

9012294[/snapback]

 

Du kan sjekke ut et pensjonat ved navn "Cochs pensjonat" 420kr for det simpleste rommet. Ser ut som de har ledig.. Eg hadde tatt inn der, men eg tar Flybussen direkte til Gardermoen og køyer der til flyet mitt går :D

9013252[/snapback]

 

Cochs er fullt 10. til 11.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...