Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Hvordan funker det med Metclub saken? Hvis jeg melder meg inn som premium nå, kan jeg kjøpe billett med en gang? Kan jeg kjøpe flere? Er jo litt bortkastet om jeg betaler 60 dollar, og bare få tak i en eneste billett. Har jo ikke tenkt å reise der aleine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan funker det med Metclub saken? Hvis jeg melder meg inn som premium nå, kan jeg kjøpe billett med en gang? Kan jeg kjøpe flere? Er jo litt bortkastet om jeg betaler 60 dollar, og bare få tak i en eneste billett. Har jo ikke tenkt å reise der aleine...

7998355[/snapback]

Tror du skal få tilgang med en gang. Det fikk iallefall jeg. Og ang billett kjøpet, så kan du nok kjøpe billetter klokka 12. Sånn jeg forsto det. Trykke på "Tour" og bla nedover til oslo.

Og hvert medlem kan kjøpe 4 billetter.

Lenke til kommentar
Doh, vi er jo alle det. Men når vi trykker på linken så funker det ikke.

7998672[/snapback]

Hehe... funka som gress til meg! Er en link der det står engelsk på åsså en link det står norsk på under..... trykka på den jeg... flikka ned til der det står 575 pr billett valgte antall 4 stk betalte med visa... fikk en hyggelig mail om at de er i posten om 3 dager!

Du kjøpte 4 billett(er) til:

METALLICA

VALLE HOVIN, OSLO

tir, 10.07.07 kl.17:00

Plassering:

Unummerert. - UNUMMERERT

- INNG 1

Totalbeløp inkl. alle avgifter: 2435,00 NOK

Vil bli postlagt innen 3 ukedager

Lenke til kommentar
Doh, vi er jo alle det. Men når vi trykker på linken så funker det ikke.

7998672[/snapback]

Hehe... funka som gress til meg! Er en link der det står engelsk på åsså en link det står norsk på under..... trykka på den jeg... flikka ned til der det står 575 pr billett valgte antall 4 stk betalte med visa... fikk en hyggelig mail om at de er i posten om 3 dager!

Du kjøpte 4 billett(er) til:

METALLICA

VALLE HOVIN, OSLO

tir, 10.07.07 kl.17:00

Plassering:

Unummerert. - UNUMMERERT

- INNG 1

Totalbeløp inkl. alle avgifter: 2435,00 NOK

Vil bli postlagt innen 3 ukedager

7998688[/snapback]

Kom du til forsiden eller ble du sendt rett til bestillingssiden?, jeg ender opp på forsiden hver bidige gang...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...