Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Valle Hovin ligger i Oslo..

For å sammenligne så fra Sentrum og til Helsfyr tar T-banen 7 min og så er det vel 6-7 min å gå derfra.

 

Med bil fra Oslo S og til Valle uten kø tar det vel 6 min. Men glem og kjør eller parkere i noe som helst nærheten av Valle..

9010040[/snapback]

 

Så om man ikke rekker .17 trikken, så kan man løpe dit og rekke toget? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Doors will open at: 17:00 PM

Turboneger will play from: 18:00 - 18:30

HIM will play from 19:00 - 19:45

Metallica will play 20:30 - 23:00

9009094[/snapback]

 

Øyyh! Hvofor i helvete gir dem Him 45 minutter, og Turboneger bare 30 min?!

9011116[/snapback]

HIM er Special Guest, og Turboneger er Suppert ;)

 

.. jeg må løpe fra Stortinget og ned til Oslo Sentralbanestasjon

 

Gå heller av på Jernbanetorget. Stoppet kunne like greit hett Oslo S.

 

Så jeg kan nesten gå av rett fra t-banen og inn på toget?

9010642[/snapback]

 

Ja.

 

Jeg anbefaler en kikk på

http://www.trafikanten.no/ og

http://www.sporveien.no/ så finner man kart og rutetabeller osv.

9011258[/snapback]

 

Vil det ikke bli veldig fullt på trikken med tanke på alle som skal på? Noen påstår jo at det tar 6-7 min. å gå. Det er jo like kjapt som trikken når trikken er i rute :/

Lenke til kommentar
Vil det ikke bli veldig fullt på trikken med tanke på alle som skal på? Noen påstår jo at det tar 6-7 min. å gå. Det er jo like kjapt som trikken når trikken er i rute :/

 

T-banen vil garantert bli stappfull, får virkelig håpe at Sporveien setter inn mange ekstratog. Går ingen trikk dit..

 

6-7 min å gå fra hvor? Noen steder tar det bar 30 sekunder å gå fra :-)

 

Fra sentrum, Oslo S, er det nok 5-6 km å gå.

Lenke til kommentar
Vil det ikke bli veldig fullt på trikken med tanke på alle som skal på? Noen påstår jo at det tar 6-7 min. å gå. Det er jo like kjapt som trikken når trikken er i rute :/

 

T-banen vil garantert bli stappfull, får virkelig håpe at Sporveien setter inn mange ekstratog. Går ingen trikk dit..

 

6-7 min å gå fra hvor? Noen steder tar det bar 30 sekunder å gå fra :-)

 

Fra sentrum, Oslo S, er det nok 5-6 km å gå.

9011551[/snapback]

 

Hvis man er smart, når konserten er ferdig så går mann ikke og steller seg i kø på Helsfyr sammen med alle de andre. Det man gjør er at man går opp til t-bane stasjonen på bryn som hvor t-banen kommer før det kommer til Helsfyr, tar et kvarter å gå men sparer deg/dere et time i kø på Helsfyr...

Lenke til kommentar
Det man gjør er at man går opp til t-bane stasjonen på bryn som hvor t-banen kommer før det kommer til Helsfyr..

 

Smart, stasjonen heter forøvrig Brynseng.

 

hvis det skjærer seg helt, noen hoteller i nærheten?

 

Er faktisk et hotell på Helsfyr, Rica Helsfyr Hotel som ser fullt ut den natten, og selvfølgelig mange i Sentrum.

Men Oslo har generelt et stort hotellproblem, høyt belegg og ikke nok senger. Det er tirsdag, men sommer..

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Vil det ikke bli veldig fullt på trikken med tanke på alle som skal på? Noen påstår jo at det tar 6-7 min. å gå. Det er jo like kjapt som trikken når trikken er i rute :/

 

T-banen vil garantert bli stappfull, får virkelig håpe at Sporveien setter inn mange ekstratog. Går ingen trikk dit..

 

6-7 min å gå fra hvor? Noen steder tar det bar 30 sekunder å gå fra :-)

 

Fra sentrum, Oslo S, er det nok 5-6 km å gå.

9011551[/snapback]

 

Hvis man er smart, når konserten er ferdig så går mann ikke og steller seg i kø på Helsfyr sammen med alle de andre. Det man gjør er at man går opp til t-bane stasjonen på bryn som hvor t-banen kommer før det kommer til Helsfyr, tar et kvarter å gå men sparer deg/dere et time i kø på Helsfyr...

9011785[/snapback]

 

Jeg tenkte på å gangen fra Valle Hovin til Oslo S.

 

Uansett hvor langt opp man står så må man jo vente mens andre kommer seg på trikken. Det er derfor jeg tenkte det muligens er lurest å gå.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det å gå til Oslo S fra Valle Hovin i stor fart?

 

Som skrevet før så anslår jeg fra sentrum, Oslo S, at det nok er 5-6 km å gå. Dvs ca en time, selv om jeg nok synes det høres noe langt ut. Er kanskje litt kortere. Vil være raskere å gå mot Sentrum pga høydeforskjell.

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Sjekket en del hoteller og det ser ikke lyst ut... hvorfor setter ikke NSB eller Timeekspressen opp et tog en time senere da? :(

9012294[/snapback]

 

Du kan sjekke ut et pensjonat ved navn "Cochs pensjonat" 420kr for det simpleste rommet. Ser ut som de har ledig.. Eg hadde tatt inn der, men eg tar Flybussen direkte til Gardermoen og køyer der til flyet mitt går :D

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...