Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på min står det:

INNG: UNUMMERERT

GARD/FELT: INNG *tall*

RAD: *tall*

PLASS: *tall*

PRIS: 600,00

INKL AVG.: 25,00

8996947[/snapback]

 

Ja, var dette eg venta å finne på min billett også. Er jo ein fordel at eg har ein inngang å gå til? Men neida...

 

:hmm:

Lenke til kommentar
på min står det:

INNG: UNUMMERERT

GARD/FELT: INNG *tall*

RAD: *tall*

PLASS: *tall*

PRIS: 600,00

INKL AVG.: 25,00

8996947[/snapback]

 

Ja, var dette eg venta å finne på min billett også. Er jo ein fordel at eg har ein inngang å gå til? Men neida...

 

:hmm:

9004609[/snapback]

 

Hmm.. Jeg ville ringt Billett Service og spurt :)

 

Curfew : 23:00

 

Vil det si at vi må ut kl. 23?

9004711[/snapback]

 

:hmm: Jeg vet ikke.. Konserten starter 19.00. Dvs. at hele arrangementet skal vare i 4 timer. Metallica har spilt 2 t 20 - 30 minutter lange set hittil i turneen. Det tar ihvertfall en halvtime for å rigge ut Metallica sin scene osv. Da er det gått 3 timer av de 4 timene.... Jeg aner ikke.

 

Det er en av grunnene til at jeg sliter med transportmidler hjemover :/

Lenke til kommentar
NYDELIG setlist idag! At man skal klage på TO sanger post-TBA er helt utrolig.. Skulle gjerne sett SKOM, Sweet Anger (med live-soloen), Bleeding Me, -Human, og flere fra Load/RELoad ;)

8998044[/snapback]

 

Den eneste fra Load/Reload jeg vil se, som ikke er på setlista, er Hero of the Day...

 

:hmm: Jeg vet ikke.. Konserten starter 19.00. Dvs. at hele arrangementet skal vare i 4 timer. Metallica har spilt 2 t 20 - 30 minutter lange set hittil i turneen. Det tar ihvertfall en halvtime for å rigge ut Metallica sin scene osv. Da er det gått 3 timer av de 4 timene.... Jeg aner ikke.

 

Det er en av grunnene til at jeg sliter med transportmidler hjemover :/

9005269[/snapback]

 

Jeg tror det vil bli over en times venting mellom siste oppvarmingsband og metallica. Drit i Him, sier nå jeg.. Så kan vi spare litt tid!

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Da jeg, heldig som jeg var, reserverte en billett i forgårs, spurte jeg om det var mulig å få inngang 1 - da en kompis av meg fikk det på sin billett - da sa damen i andre enden at det ikke betydde noe, og at jeg kunne gå inn hvor jeg ville.

 

Btw. noen som vet om jeg kan komme meg til Gardermoen med buss etter konserten?

Lenke til kommentar
Da jeg, heldig som jeg var, reserverte en billett i forgårs, spurte jeg om det var mulig å få inngang 1 - da en kompis av meg fikk det på sin billett - da sa damen i andre enden at det ikke betydde noe, og at jeg kunne gå inn hvor jeg ville.

9005359[/snapback]

 

Ja, jeg mener det ikke skal ha noe å si. Har vært på konsert på Valle Hovin et par ganger før, og da var de ulike inngangen ment for å redusere kølengden, og skape mer orden. Så fort man slippes inn på arenaen, kan man løpe akkurat dit man vil. Om man vil stå foran scena, finne seg en plass på en benk på siden, eller stå/sitte på gresset på kantene.

Lenke til kommentar
Bra! Jeg lurte på det :p Det var en tulling på finn.no som annonserte med at hans inngang-1 billett var best fordi man da fikk beste plasser..

9005446[/snapback]

 

Tror ikke det stemmer. Men for alt jeg vet, kan det være noe spesielt for denne konserten, men jeg tviler!

9005571[/snapback]

 

Ja, med tanke på at det ikke var noen valgmuligheter ved kjøp så er det lite trolig :)

Lenke til kommentar
Curfew : 23:00

 

Vil det si at vi må ut kl. 23?

9004711[/snapback]

 

:hmm: Jeg vet ikke.. Konserten starter 19.00. Dvs. at hele arrangementet skal vare i 4 timer. Metallica har spilt 2 t 20 - 30 minutter lange set hittil i turneen. Det tar ihvertfall en halvtime for å rigge ut Metallica sin scene osv. Da er det gått 3 timer av de 4 timene.... Jeg aner ikke.

 

Det er en av grunnene til at jeg sliter med transportmidler hjemover :/

9005269[/snapback]

Problemet mitt også er at jeg har jobb kl. 10 dagen etter og siste tog hjemover for min del går kl. 23:45. Hvis ikke jeg tar helt feil nå går t-banen ganske ofte, men jeg må løpe fra Stortinget og ned til Oslo Sentralbanestasjon og det vil si at jeg må være ute senest kl. 23:20 - helst før!

Endret av datating
Lenke til kommentar
Curfew : 23:00

 

Vil det si at vi må ut kl. 23?

9004711[/snapback]

 

:hmm: Jeg vet ikke.. Konserten starter 19.00. Dvs. at hele arrangementet skal vare i 4 timer. Metallica har spilt 2 t 20 - 30 minutter lange set hittil i turneen. Det tar ihvertfall en halvtime for å rigge ut Metallica sin scene osv. Da er det gått 3 timer av de 4 timene.... Jeg aner ikke.

 

Det er en av grunnene til at jeg sliter med transportmidler hjemover :/

9005269[/snapback]

Problemet mitt også er at jeg har jobb kl. 10 dagen etter og siste tog hjemover for min del går kl. 23:45. Hvis ikke jeg tar helt feil nå går t-banen ganske ofte, men jeg må løpe fra Stortinget og ned til Oslo Sentralbanestasjon og det vil si at jeg må være ute senest kl. 23:20 - helst før!

9006477[/snapback]

 

Kan hende at det er som folk sier, at alle må være ute til kl. 23:00, eler om det bare er Metallica som må være ferdig med å spille til kl 23:00. Det er jeg dessverre ikke sikker på. Men, du kan jo kanskje starte turen bakover mot utgangene litt før, hvis du er nødt til å rekke det toget mener jeg. :)

Lenke til kommentar

Ikke lenge til nå =)

 

Jeg å noen kompisser drar oppover med russebil, har planer om å sove i den :!:

 

Kanskje vi bare kjører tilbake etter konserten er ferdig... Men blir litt langt med 3timer kjøring :>

 

Hvor langt fra Oslo ligger Valle Hovin?

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar

Her er litt informasjon TOAORothar fra metbb.com postet:

 

Allright. So as all we know(At least those who live in Norway), that Metallica will be doing a show here in Norway july 10th. We are all of course fucking exsited to see em live.

 

Some of you guys might know how to get there, but to those who don't, imma post some info on how to get there from Oslo S

 

For those who live in the outskirts or far from Oslo, I recommend that you take any buss or train to "Oslo Sentrum" and from there take "T-banen" nr 3 to Helsfyr. This train goes every 10 minute, so no worries if you don't catch the first one :). Once you reach Helsfyr station, you'll see the stadium from there, its about 200 meters walk from the stop to the stadium. Heres the gate address for those who will be driving: "Innspurten 1, 0663 Oslo,Tlf: 22 72 28 18 / Mobil: 909 23 036

 

And BTW, there are NO parkinglots there, so it won't be allowed to park your car there... ( I know.. its sucks -_-)

 

I've tried to contact ppl around to ask if its permitted to camp outside the local, but so far I havent' gotten any answers. At least for my part Ill just sleep outside even if the cops are there :p.

 

Here's some info when the show starts on july 10th.

 

Doors will open at: 17:00 PM

Turboneger will play from: 18:00 - 18:30

HIM will play from 19:00 - 19:45

Metallica will play 20:30 - 23:00

 

Tenkte noen kunne ha utbytte av dette :)

Lenke til kommentar
Koster 20 kr.

 

22,- ved bruk av billettautomat.

http://www.sporveien.no/Kundesenter/199/

 

.. jeg må løpe fra Stortinget og ned til Oslo Sentralbanestasjon

 

Gå heller av på Jernbanetorget. Stoppet kunne like greit hett Oslo S.

 

Hvor langt fra Oslo ligger Valle Hovin?

 

Valle Hovin ligger i Oslo..

For å sammenligne så fra Sentrum og til Helsfyr tar T-banen 7 min og så er det vel 6-7 min å gå derfra.

 

Med bil fra Oslo S og til Valle uten kø tar det vel 6 min. Men glem og kjør eller parkere i noe som helst nærheten av Valle..

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...