Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Setlist Athen

 

Creeping Death

Fuel

Wherever I May Roam

For Whom the Bell Tolls

Welcome Home (Sanitarium)

...And Justice For All

The Memory Remains

Disposable Heroes

Orion

Fade To Black

Master of Puppets

Battery

- - - -

Sad But True

Nothing Else Matters

One

Enter Sandman

- - - -

Whiplash

Seek and Destroy

 

Få bort møkka Fuel. Og inn med Ride, Unforgiven og noe fra Justice!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville nå heller tatt ut Nothing Else Matters og Whiplash fremfor fuel. ;-)

8997479[/snapback]

 

Øh? Greit nok at Nothing Else Matters kanskje er framført litt for mange ganger, men å foretrekke Fuel framfor den? :no:

 

... og Whiplash da! Den er jo konge! En av de bedre på Kill 'em all, sammen med "Hit The Lights", "The four horsemen" og "Seek and destroy"

Lenke til kommentar

Ser helt nydelig ut denne setlista her. Er det noe jeg skal klage på, så er det at Dyers Eve ikke er der. Men setlista er annerledes fra konsert til konsert, så håper de legger den til. Hvis ikke er det jo bare å få hele publikum til å skrike "DYERS EVE!" så går det kanskje. Evt "FREE BIRD!"

Lenke til kommentar
Ser helt nydelig ut denne setlista her. Er det noe jeg skal klage på, så er det at Dyers Eve ikke er der. Men setlista er annerledes fra konsert til konsert, så håper de legger den til. Hvis ikke er det jo bare å få hele publikum til å skrike "DYERS EVE!" så går det kanskje. Evt "FREE BIRD!"

8998272[/snapback]

 

Hmm, Dyers Eve er neppe en sang de vil spille uten å øve den inn.. Så med mindre de har øvd den inn for en av konsertene i sommer tror jeg neppe roping vil hjelpe ;)

Lenke til kommentar
vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer?

9001215[/snapback]

 

Det er noe som heter "meet & greet" som er noe spesielt for metclub members. Der blir man trukket ut til å få møte hele bandet og prate med de og få autografer osv.

 

Om de skriver noen autografer utenom det, vet jeg ikke.

 

Noen her som var heldig å bli trekt ut? Jeg ble det ikke : /

 

men men, kommer en sjanse senere, håper jeg

Endret av graslauk
Lenke til kommentar
vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer?

9001215[/snapback]

 

Det er noe som heter "meet & greed" som er noe spesielt for metclub members. Der blir man trukket ut til å få møte hele bandet og prate med de og få autografer osv.

9001255[/snapback]

 

Nå heter det Meet & Greet og ikke greed, greed er noe helt annet. Hadde de tatt betalt for det så hadde det hett Meet & Greed (grådighet)...

Lenke til kommentar
vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer?

9001215[/snapback]

 

Det er noe som heter "meet & greed" som er noe spesielt for metclub members. Der blir man trukket ut til å få møte hele bandet og prate med de og få autografer osv.

9001255[/snapback]

 

Nå heter det Meet & Greet og ikke greed, greed er noe helt annet. Hadde de tatt betalt for det så hadde det hett Meet & Greed (grådighet)...

9002197[/snapback]

 

det er sant.. takk takk

Sånn kan det gå når det nærmer seg : D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...