NightKeeper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Setlist Athen Creeping Death Fuel Wherever I May Roam For Whom the Bell Tolls Welcome Home (Sanitarium) ...And Justice For All The Memory Remains Disposable Heroes Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Whiplash Seek and Destroy Få bort møkka Fuel. Og inn med Ride, Unforgiven og noe fra Justice!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ville nå heller tatt ut Nothing Else Matters og Whiplash fremfor fuel. ;-) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ville nå heller tatt ut Nothing Else Matters og Whiplash fremfor fuel. ;-) 8997479[/snapback] Øh? Greit nok at Nothing Else Matters kanskje er framført litt for mange ganger, men å foretrekke Fuel framfor den? ... og Whiplash da! Den er jo konge! En av de bedre på Kill 'em all, sammen med "Hit The Lights", "The four horsemen" og "Seek and destroy" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ville nå heller tatt ut Nothing Else Matters og Whiplash fremfor fuel. ;-) 8997479[/snapback] Det med Whiplash håper jeg du køddet med. En av tidenes råeste sanger. Hørt den live på Live Shit? Thrash perfeksjon. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har aldri sett Metallica live og de låtene som er "freda" gleder jeg meg veldig til. NEM, One, Sad But True osv. er jo like bra hver gang man hører dem. For min del kan jeg godt høre litt av hvert, men skal jo ikke legge skjul på at mye av det gamle er best. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er det helt usannsynlig at vi får høre "The call of Ktulu" ? Kommer den, the four horsemen og ride the lightning i tillegg til setlista fra Athen (minus Fuel), blir det helt perfekt for min del Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vel, greit. Whiplash er rå, og den burde nok være med hvis James ennå klarer å fremføre den ordentlig. Jeg er litt svak for Fuel, så jeg skulle ønske de kunne liret inn den og! Alle har forskjellig smak :-) Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 NYDELIG setlist idag! At man skal klage på TO sanger post-TBA er helt utrolig.. Skulle gjerne sett SKOM, Sweet Anger (med live-soloen), Bleeding Me, -Human, og flere fra Load/RELoad Lenke til kommentar
Kjempeloff Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ser helt nydelig ut denne setlista her. Er det noe jeg skal klage på, så er det at Dyers Eve ikke er der. Men setlista er annerledes fra konsert til konsert, så håper de legger den til. Hvis ikke er det jo bare å få hele publikum til å skrike "DYERS EVE!" så går det kanskje. Evt "FREE BIRD!" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hvor er hvor er hvor er One? Hvor er hvor er hvor er One? Edit: Der var One. Skylder på søvnmangelen. Festivaler altså. Endret 4. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ser helt nydelig ut denne setlista her. Er det noe jeg skal klage på, så er det at Dyers Eve ikke er der. Men setlista er annerledes fra konsert til konsert, så håper de legger den til. Hvis ikke er det jo bare å få hele publikum til å skrike "DYERS EVE!" så går det kanskje. Evt "FREE BIRD!" 8998272[/snapback] Hmm, Dyers Eve er neppe en sang de vil spille uten å øve den inn.. Så med mindre de har øvd den inn for en av konsertene i sommer tror jeg neppe roping vil hjelpe Lenke til kommentar
Kjempeloff Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor øve inn den? Den er jo ikke teknisk vanskelig i det hele tatt Jaja, får håpe på det beste. (At de har øvd den inn og planlagt den for Oslo) Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, nå er det jammen ikke lenge til... *Spent* Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er det jammen ikke Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer? 9001215[/snapback] Det er noe som heter "meet & greet" som er noe spesielt for metclub members. Der blir man trukket ut til å få møte hele bandet og prate med de og få autografer osv. Om de skriver noen autografer utenom det, vet jeg ikke. Noen her som var heldig å bli trekt ut? Jeg ble det ikke : / men men, kommer en sjanse senere, håper jeg Endret 4. juli 2007 av graslauk Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Nå er det lagt ut 2 nye videoer på MOT! Battery fra Bilbao og Creep øving/Whiplash fra Werchter Endret 4. juli 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer? 9001215[/snapback] Det er noe som heter "meet & greed" som er noe spesielt for metclub members. Der blir man trukket ut til å få møte hele bandet og prate med de og få autografer osv. 9001255[/snapback] Nå heter det Meet & Greet og ikke greed, greed er noe helt annet. Hadde de tatt betalt for det så hadde det hett Meet & Greed (grådighet)... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nå er det lagt ut 2 nye videoer på MOT! Battery fra Bilbao og Creep øving/Whiplash fra Werchter 9002109[/snapback] Wow. Helt utrolig hvor bra Jaymz synger på en låt som Whiplash. Faen som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 vet noen tilfeldigvis om gutta kommer til å skrive Autografer? 9001215[/snapback] Det er noe som heter "meet & greed" som er noe spesielt for metclub members. Der blir man trukket ut til å få møte hele bandet og prate med de og få autografer osv. 9001255[/snapback] Nå heter det Meet & Greet og ikke greed, greed er noe helt annet. Hadde de tatt betalt for det så hadde det hett Meet & Greed (grådighet)... 9002197[/snapback] det er sant.. takk takk Sånn kan det gå når det nærmer seg : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg