jennnereer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bare noen dager igjen. Gleder meg syyyykt mye. aldri vært på noen konserter før, heller aldri vært i Oslo. Gleder meg 8987153[/snapback] Aldri vært på konsert ? Aldri vært i Oslo ? Hvor bor du? 8987603[/snapback] Bor i kirkenes så er litt langt å dra, aldri hatt tid til å dra på grunn av jobb/skole. nå har jeg bare jobb, dessuten hadde jeg satt meg opp på ferie uka før konserten. Eneste konserten jeg har vært på var med en eller annen rap/hiphop konsert med skolen, men det gjelder ikke i mine øyne. blir min første konsert med et større band. Oslo har vel egentlig aldri intresert meg å dra til. Vet ikke hvoror, bare liker meg nordpå. Har visst nok vært i Trondheim en gang men det kan jeg ikke huske. Eneste jeg vet jeg har vært Namsos og så og si hele Nordland/Finnmark. + Tromsø da. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå har ikke jeg giddi å søke rundt i tråden om akkurat dette, men tror dere det kommer til å være mye salg utenfor på selve dagen? Hva tror dere prisene kommer til å ligge på? For å sammenligne med en annen konsert fikk jeg kjøpt bilett til Maiden i vallhall i høst for 50 kroner billigere enn hva den egentlig kostet fordi konserten nesten hadde starter og de som solgte var desperate. Hva er sjangsene for at det kan skje igjen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Meget store, som alttid. Billettene blir billigere jo nærmere man kommer Valle og jo nærmere eller om konserten har startet så vil de jo bare bli kvitt dem for ikke å tape alt for mye penger... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 er det ikke utsolgt da? eller har di uavhentede billetter til salgs i disse dager? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tror kanskje han tenker på svartebørs -billetter... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Håper også at de kommer til å spille hele MoP skiva, selv om dette er ganske usannsynlig i og med at det var i fjor det var jubileum, men det da lov til å håpe. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg er som alltid sent ute, men nå har jeg funnet ut at jeg må få med meg denne konserten. Det blir litt stress, men det får så være. Med flybilletter, overnatting og svartebørspriser blir det ikke en billig fornøyelse, men pytt pytt. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Håper også at de kommer til å spille hele MoP skiva, selv om dette er ganske usannsynlig i og med at det var i fjor det var jubileum, men det da lov til å håpe. 8992178[/snapback] De spilte den nå i Bilbao for ett par dager siden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping Death For Whom The Bell Tolls The Four Horsemen The Memory Remains The Unforgiven Battery Master of Puppets The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) Disposable Heroes Leper Messiah Orion Damage, Inc. - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - The Other New Song Seek and Destroy edit: Ser at det er "Få ledige plasser" på Billettservice. Så kan jo prøve seg der, hvis det ikke er noen som har fått tak i en : ) Endret 3. juli 2007 av graslauk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Takk til graslauk, billett er nå bestilt. Edit: Det var bare en billett ledig. Endret 3. juli 2007 av Rikky Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Takk til graslauk, billett er nå bestilt. Edit: Det var bare en billett ledig. 8992741[/snapback] Bare èn? Jeg fikk reservert (dog før deg Rikky), og det var mange billetter med forskjellig innganger osv. (Reservert fordi jeg ikke er helt sikker på reisen enda) Men nå er det tomt ^^ Endret 3. juli 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hm, jeg prøvde først å bestille to stk, men fikk meldingen "Det er ikke plasser tilgjengelig i kategorien du ønsket, eller færre enn du ønsket, i din forespørsel." Så bestilte jeg en billett, og prøvde på nytt etterpå med en stk til. Jeg fikk da samme meldingen. Edit: Jeg ser at du var før meg, det forklarer jo saken. Endret 3. juli 2007 av Rikky Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Takk til graslauk, billett er nå bestilt. Edit: Det var bare en billett ledig. 8992741[/snapback] Fikk du seriøst bestilt en billett til 600kr på Billetservice nå? Du må ha vært ekstremt heldig.. Trodde ikke disse solgte billetter mer jeg da, men det må ha vært noen som har refundert sine billetter da, siden dette skjedde? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det stemmer, jeg fikk en stk til kr 635 inkl avgifter. Litt flaks må man jo ha. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Det må ha vært noen som refunderte sin billett IDAG, fordi jeg var inne å sjekket for moro skyld klokka 2 inatt ^^ Jeg kikket over Finn også. Det selges billetter der for hbo 600 og mange rundt 1000 lappen EDIT: Graslauk, den setlista der er fra Bilbao i Baskarland Endret 3. juli 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Håper også at de kommer til å spille hele MoP skiva, selv om dette er ganske usannsynlig i og med at det var i fjor det var jubileum, men det da lov til å håpe. 8992178[/snapback] De spilte den nå i lisboa for ett par dager siden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping Death For Whom The Bell Tolls The Four Horsemen The Memory Remains The Unforgiven Battery Master of Puppets The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) Disposable Heroes Leper Messiah Orion Damage, Inc. - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - The Other New Song Seek and Destroy edit: Ser at det er "Få ledige plasser" på Billettservice. Så kan jo prøve seg der, hvis det ikke er noen som har fått tak i en : ) 8992588[/snapback] Herlig! gleder meg som en unge hvert fall, det er jo bare en uke igjen nå. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Graslauk, den setlista der er fra Bilbao i Baskarland 8993381[/snapback] Det er nå rettet ^^ Bare hyggelig Rikky : ) Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 På min(e) billett(er) står det ingen inngang eller rad, berre plass. Gjer det det på dykkars? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 på min står det: INNG: UNUMMERERT GARD/FELT: INNG *tall* RAD: *tall* PLASS: *tall* PRIS: 600,00 INKL AVG.: 25,00 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Rockwave i Athen ikveld: Internet here is not working so I'm phoning in the setlist. So far we have heard Creep, Fuel, Roam, Bellz, Sanitarium, Justice, Memory, Disposable, Orion, Fade, Puppetz, Battery, and right Sad is rocking the house. Another update via phone when the show is over. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I svarte da... De tar virkelig av i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg