Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The crowd is very loud and energetic tonight!! So far, the band have played Creep, Bellz, Rdie, Disposable and Sanitarium!

 

 

Spiller på Werchter nå, da spiller de ikke full MOP idag mao.

 

 

After Disposable, we got Justice, Memory, Horse, and Orion. The boys sound REALLY good tonight, besides James' throat not feeling to well. More to come!

 

 

Woho. Justice, herlig :) Får mer og mer true på den i Oslo nå.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Finnes det en norsk nettside man kan bestille Metallica-effekter hos, og få de levert før konserten?

8983338[/snapback]

 

Spørs hva Rockshop har på lager... det kan hende at de har tatt inn ekstra ifbm Metallica konserten...

 

(om du sender en mail til de, si ifra om de har noe på lager....)

Lenke til kommentar
Håper ikke det er noe alvorlig med stemmen til James! :(

8983996[/snapback]

 

 

Alvorlig? Av de klippene jeg har hørt har jo sunget skikkelig bra! Endelig den heftige growl-lyden tilbake. Jeg ble skuffet over vokalen fra 06-turnéen, men syntes det jeg har fra 07 er skikkelig :thumbup:

 

Eller har jeg gått glipp av noe? :ph34r:

 

-

Martin

Lenke til kommentar
Håper ikke det er noe alvorlig med stemmen til James! :(

8983996[/snapback]

 

 

Alvorlig? Av de klippene jeg har hørt har jo sunget skikkelig bra! Endelig den heftige growl-lyden tilbake. Jeg ble skuffet over vokalen fra 06-turnéen, men syntes det jeg har fra 07 er skikkelig :thumbup:

 

Eller har jeg gått glipp av noe? :ph34r:

 

-

Martin

8984152[/snapback]

 

Stemmen hans var tipp-topp i Portugal, men når han sang The Other New Song i Bilbao for to dager siden strekte han stemmen sin for mye. :no:

 

Jeg vet ikke hvor alvorlig dette er; om det bare er en forkjølelse/virus som har tatt han eller om han faktisk har fått en midlertidig/langvarig skade på stemme(båndet)n..

 

Dette er hva MOT sa: "After Disposable, we got Justice, Memory, Horse, and Orion. The boys sound REALLY good tonight, besides James' throat not feeling to well. More to come!"

 

Link: http://www.metontour.com/portal/journal/journal.asp?id=13155

 

Håper iallefall på det beste! Som sagt, det kan bare være en forkjølelse eller noe også ;)

Lenke til kommentar

Setlist fra Werchter:

 

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Ride The Lightning

Disposable Heroes

Welcome Home (Sanitarium)

...And Justice For All

The Memory Remains

The Four Horsemen

Orion

Fade To Black

Master of Puppets

Whiplash

- - - -

Sad But True

Nothing Else Matters

One

Enter Sandman

- - - -

Last Caress

Seek and Destroy

 

Whiplash! :)

 

Hvis James har fucket opp stemmen så dør jeg. Hvis møkka-sangen The Other New Song har skylden er det bare enda mer idiotisk

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Blir kanonrått!

Men hvordan blir været der nede da?

Håper det blir slik som det er i Bodø nå for tiden =)  :thumbup:

8987085[/snapback]

 

det håper ikke jeg :p

men så går jo solen ned tidligere i Oslo da. men været i bodø nå, er alt for varmt til å stå å digge en konsert.. det kan godt være varmt, men da burde det regne så vi får avkjølt oss..

Lenke til kommentar
men så går jo solen ned tidligere i Oslo da. men været i bodø nå, er alt for varmt til å stå å digge en konsert.. det kan godt være varmt, men da burde det regne så vi får avkjølt oss..

8987763[/snapback]

 

Nei takk, denne gangen tar jeg sol. Har fått min dose med regn på utendørskonserter for i år og neste år etter en lang tirsdag på Hove...

Lenke til kommentar
men så går jo solen ned tidligere i Oslo da. men været i bodø nå, er alt for varmt til å stå å digge en konsert.. det kan godt være varmt, men da burde det regne så vi får avkjølt oss..

8987763[/snapback]

 

Nei takk, denne gangen tar jeg sol. Har fått min dose med regn på utendørskonserter for i år og neste år etter en lang tirsdag på Hove...

8988491[/snapback]

 

hehe.. jeg vil jo heller ikke ha pøsregn, men blir det varmt kan det være greit med litt duskregn i løpet av kvelden :p ^^

men ellers er opphold og ca 16grader perfekt.

Lenke til kommentar

I min mening ville de perfekte værforholdene være rundt 21 grader og overskyet midt på dagen og klar og fin kveldssol fra 20.00 tiden..

 

Hah, lite trolig..

 

En uke igjen nå folkens, goowd jeg gleder meg :mrgreen: Ny setlist imorra (vel, idag..) kveld å kose seg med også ;)

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...