osse-mon waits for alice Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Rid The Lightning Disposable Heroes The Unforgiven ...And Justice For All The Memory Remians The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Am I Evil? Seek and Destroy Mye bra. AJFA er helt fantastisk. Noe kjedelig, kutt ut alt det standard-pisset sier nå jeg. 8967276[/snapback] Var dette set-lista? Ikke noe fra det nye albumet? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Rid The Lightning Disposable Heroes The Unforgiven ...And Justice For All The Memory Remians The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Am I Evil? Seek and Destroy Mye bra. AJFA er helt fantastisk. Noe kjedelig, kutt ut alt det standard-pisset sier nå jeg. 8967276[/snapback] Er dette setlista ? Så jævlig bra hvis de spiller ...and justice for all ! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Mye bra. AJFA er helt fantastisk. Noe kjedelig, kutt ut alt det standard-pisset sier nå jeg. 8967276[/snapback] Jeg synes nå ikke det kjedelig når man får Ride, Disp., Unforgiven, AJFA, Memory, Horse, Orion OG FULL Evil! Blir setlista i Oslo noe lignende begynner jeg å grine De spilte ikke noe nytt på første konserten i fjor heller.. Så vi får vente å se til i kveld om det kommer noe nytt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg vil høre Other new song (Vulture?) Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er allerede fastsatt at de to sangene vi fikk høre ifjor ikke vil komme på albummet. Ihvertfall ikke i den formen vi hørte dem, mer som riff i noen andre sanger.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg vil allikevel høre dem La oss se hvordan set-list'en endrer seg utover dagene! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Creeping DeathFor Whom The Bell Tolls Rid The Lightning Disposable Heroes The Unforgiven ...And Justice For All The Memory Remians The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Am I Evil? Seek and Destroy Mye bra. AJFA er helt fantastisk. Noe kjedelig, kutt ut alt det standard-pisset sier nå jeg. 8967276[/snapback] Er dette setlista ? Så jævlig bra hvis de spiller ...and justice for all ! 8968006[/snapback] Er jo noe som er jævli bra der, slik som AJFA, den er fuckin epic. Og Ride the Lightning, Heroes, AM I EVIL? og Orion. Snadder. Vil gjerne ha Sanitarium og The Thing. Og BLACKENED Endret 29. juni 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er jo noe som er jævli bra der, slik som AJFA, den er fuckin epic. Og Ride the Lightning, Heroes, AM I EVIL? og Orion. Snadder. Vil gjerne ha Sanitarium og The Thing. Og BLACKENED 8969866[/snapback] The four Horsemen og seek and destroy Endret 29. juni 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg er i et "urlite dilemma!" jeg ankommer Gardermoen med fly, og må komme meg til markert destinasjon på kartet hvordan kommer jeg meg dit? mange tog/buss skifter? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Snakker vi Norstrand/Ekeberg/Lambertseter? Så er det bare og ta flytoget/bussen til oslo s/bussterminalen også finne en buss som går opp ditt... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Snakker vi Norstrand/Ekeberg/Lambertseter? Så er det bare og ta flytoget/bussen til oslo s/bussterminalen også finne en buss som går opp ditt... 8971623[/snapback] js det er noe i nærheten der hvertfall.. ok. jeg må vel egentli klasre å finne frem ^^ takk btw. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Videoer fra igår http://www.youtube.com/profile_videos?user=pedromtj Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Her er setlist for dagens show: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Setlist: Creeping Death For Whom The Bell Tolls The Four Horsemen The Memory Remians The Unforgiven Battery Master of Puppets The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) Disposable Heroes Leper Messiah Orion Damage, Inc. - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - The Other New Song Seek and Destroy Prøver å finne informasjon om dette er den gamle utgaven av "the other new song".. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Morro at de spiller hele MoP. Synd at de ikke spilte AJFA her, den sangen vil jeg virkelig høre live i Oslo!! Syntes de kan begynne å spille Blackened og Harvester of Sorrow snart også... AJFA fra Lisboa. Faen så bra det låter, for en stemme på James! Endret 30. juni 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hele bandet har virkelig gjort en bra jobb på den konserten! Lars har bedre tromming James har bedre vokal Kirk har renere leads Rob har visst tatt sangtimer, så jeg venter bare på å høre backingvocalsene(Engsk) Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 En liten ting, hvor tidlig har folket her tenkt å møte opp? personlig tenkte jeg å komme meg inn til byen et par timer før, og se om jeg går rett til valle hovin eller ikke. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 tenkte jeg skulle komme idet de åpner dørene.. er ikke noe stress å komme fremst i mitt tilfelle hvertfall. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) En liten ting, hvor tidlig har folket her tenkt å møte opp? personlig tenkte jeg å komme meg inn til byen et par timer før, og se om jeg går rett til valle hovin eller ikke. 8973796[/snapback] Hvis du vil stå langt fram, må du nok møte på Valle Hovin tidligere Men faen.. De MÅ spille AJFA i Oslo!! Endret 30. juni 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg regnet med at vi måtte stille opp i kø ved 2-3 tiden for å komme ganske langt fram. Må man ikke det? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Morro at de spiller hele MoP. 8973688[/snapback] Hvis de klarer å lire av seg hele Puppets skiva på Valle også så blir jeg en meget happy mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg