Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Er det like varmt vær på konserten som det er her i oslo-området nå, håper jeg det blir regnvær:P 30 grader + 40 000 * 70W varmeovner blir varmt as:P Da er det digg med litt vann :p

:thumbup:

8820588[/snapback]

Ikke moro, konsert på valle i juli/august med blå himmel og ikke sky og se er det man kan kalle en varm opplevelse. Så en liten bygger eller litt lett duskregn er ikke å forakte :yes:

Men det har kun regnet en gang mens jeg har vært der, Springsteen '98 og det var på grensen til deilig :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en stadion så det er sitteplasser på begge sider, jeg vet/tror den som er til høyre når man står vendt mot scenen er for vip'ene. Den som er på venstre siden er jeg litt mer i tvil om, men er ganske sikker på at det er første mann til mølla... Jeg har i hvert fall aldri fått en mulighet til å velge sitteplasser når jeg har bestilt billetter til valle.

Men har heller aldri brydd meg om å finne det ut siden sikten ikke er det største problemet når man er 197 på strømpelessen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er jo en stadion så det er sitteplasser på begge sider, jeg vet/tror den som er til høyre når man står vendt mot scenen er for vip'ene. Den som er på venstre siden er jeg litt mer i tvil om, men er ganske sikker på at det er første mann til mølla... Jeg har i hvert fall aldri fått en mulighet til å velge sitteplasser når jeg har bestilt billetter til valle.

Men har heller aldri brydd meg om å finne det ut siden sikten ikke er det største problemet når man er 197 på strømpelessen :)

8824833[/snapback]

Tror egentlig det bare er "sitteplasser" på den ene siden. Den andre siden er reservert for funksjonshemmede og andre. Det er imidlertid ikke plasser som betegnes som sitteplasser, men visst går det ann å sitte på dem. Alle som sitter på "sitteplassene" står under konserten for å se uansett, så skal du sitte så lønner det seg kanskje å bevege seg opp på gresset.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig passende "oppførsel" på konsert? :p

Har snakket med folk som har blitt irriterte fordi folk hopper og sånn. De mente at man kunne skrike og headbange, men hopping var for fjortis, mente de.

Det er vel ikke noe offisielt ute å går, men hva mener dere? Hva gjør man for å få best stemning?

8890002[/snapback]

Det du føller for. Antar at noen har sagt hopping er fjortiss pga det ikke passer til sangen eller noe lignende. Syns det blir for dumt å synge med på sanger, hoppe og headbange om du ikke har lyst til. Men nå er det jo snakk om en Metallica konsert, og jeg antar du er fan? Isåfall faller det nok inn etter 10-15 minutter på konserten. :)

Lenke til kommentar
noen som husker hva navnet på den T-bane stasjonen i nærheten er? det er vel samme stasjon man skal gå av på når Iron Maiden spilte i november, men jeg husker ikke navnet på stasjonen...

8953069[/snapback]

Helsfyr...

Lenke til kommentar

Håper noen kan svare meg...

Jeg kommer nok til Oslo med tog eller buss, altså så går vi av ved Nationalteateret eller Oslo Sentralbanestasjon. Hvordan kommer vi oss lettest til Valle Hovin (og hvis vi må ta trikk/t-bane, hvilken?).

Siste tog hjem går 23:45. Hvis jeg ikke har lest feil er det ut senest 23:00? Hvordan kommer man seg fra Valle Hovin og tilbake til Oslo Sentralbanestasjon så sent?

Lenke til kommentar

T-bane 3 mot Sognsvann

Fra: Helsfyr [T-bane] 23.10

Til: Stortinget [T-bane] 23.18

T-bane 2 mot Østerås [T-bane]

Fra: Helsfyr [T-bane] 23.15

Til: Stortinget [T-bane] 23.23

T-bane 4 mot Ringen

Fra: Helsfyr [T-bane] 23.27

Til: Stortinget [T-bane] 23.35

T-bane 1 mot Frognerseteren [T-bane]

Fra: Helsfyr [T-bane] 23.35

Til: Stortinget [T-bane] 23.43

trafikanten_KART226521684479.jpg

Rakk ikke finne kart hvor stortinget stasjon er, men transport med buss og T-bane i Oslo finner du på trafikanten :thumbup:

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...