Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir å sitte foran pcen 08:50 på mandag jeg også. Men hvis valla hovin har plass til 40.000 burde det vel ikke bli så hardt å få billett. eller?

7993427[/snapback]

 

Njaaaa. Jeg husker jeg satt som faen for å få tak i billett til U2 på Valle i 05. Hovedbillettene ble solgt på 40(!) minutter. Jeg fikk først billetter på kvelden. Det var kl. 10 på en lørdagsmorgen. Vi er vel litt heldigere med billettsalget her (tidspunkt etc.) Så det skal gå greit.

Lenke til kommentar
blir å sitte foran pcen 08:50 på mandag jeg også. Men hvis valla hovin har plass til 40.000 burde det vel ikke bli så hardt å få billett. eller?

7993427[/snapback]

 

Er det seriøst plass til 40 000? De kommer vel ikke til å ta inn så mange uansett eller hva..

 

Hvor mange var det under U2 konserten på valle h.?

Lenke til kommentar

Det blir julaften tre ganger i år 10.7 og 12.7 i tillegg til den normale :). Jeg skal til Stockholm også det er helt klart...

 

Edit: Forhåndssalget på Metclub starter 22.2 kl. 12.00 og slutter 23.2 k. 09.00 (Det er tiden her på berget :) )

Endret av Manx
Lenke til kommentar
blir å sitte foran pcen 08:50 på mandag jeg også. Men hvis valla hovin har plass til 40.000 burde det vel ikke bli så hardt å få billett. eller?

7993427[/snapback]

 

Er det seriøst plass til 40 000? De kommer vel ikke til å ta inn så mange uansett eller hva..

 

Hvor mange var det under U2 konserten på valle h.?

7994831[/snapback]

 

Er det så vanskelig å forstå at det er plass til 40000? Valle Hovin er svært skal jeg si deg. Det var 40000 på U2, altså; fullsatt.

Lenke til kommentar
Er det så vanskelig å forstå at det er plass til 40000? Valle Hovin er svært skal jeg si deg. Det var 40000 på U2, altså; fullsatt.

7997000[/snapback]

 

Fullsatt er det vel ikke jeg tror ikke det hadde vært et problem å få inn 10 000 - 15 000 til på Valle Hovin, men det har vel noe med sikkerhet og gjøre. Men når man står i kø inn på Valle så føles det som det er mer for å si det sånn :)

 

Jeg har sett, Guns N' Roses, Springsteen x2, Rolling Stones og U2 på så langt og skal endelig bli moro å få sett Metallica der, spørs om naboene synes det samme :D

 

Bare en time igjen nå så skal jeg handle billetter...

 

 

Edit: Da er det bare og gratulere svenske faen, er bare de som hadde klart dette:

 

So, a couple of things to update you on . . . the pre-sale was set up in conjunction with the show promoter and Ticnet. Unfortunately Ticnet started the sale ahead of schedule as some of you found out earlier today - they simply typed in the wrong date in their computers. We stopped the sale before too many tickets were sold and asked the promoter to add more tickets to our allocation for the real pre-sale time at 9:00 AM local time today. Those of you who waited to buy at the correct time did not miss out on anything and those of you who bought early, well, you got lucky.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...