JPNord Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fant et par bilder til: Sjekk ut denne linken:I like that: Metallica Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tusen takk! Lagrer alle de gode Metallica bildene jeg kommer over av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Driver å gjør det samme selv faktisk, er alltid moro å titte gjennom dem en gang i blant Lenke til kommentar
hetfieldj Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 det hadde vert dritt fett viss anthrax eller avenged sevenfold hadde varmet opp Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 det hadde vert dritt fett viss anthrax eller avenged sevenfold hadde varmet opp 8337364[/snapback] Anthrax: Avenged Sevenfold: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Det som hadde vært fetest hadde vært om de gamle medlemmene av Zeppelin hadde varmet opp.. Boy, that would have been sweet.. Endret 8. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Oppvarmingen tenker jeg ikke over. Det er Metallica jeg gleder meg til! Endret 9. april 2007 av Sondrey Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det som hadde vært fetest hadde vært om de gamle medlemmene av Zeppelin hadde varmet opp.. Boy, that would have been sweet.. 8337423[/snapback] Det hadde det vært, men hadde jo vært synd for Metallica da ... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Tuesday July 10 Oslo * METALLICA * Him * Turbonegro Ikke bare him, nei! Så utrolig fett! Link Endret 9. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ingen stor fan av Turboneger, men de er votter og vinter bedre enn him, skal bli moro og se de live... Men jeg hadde heller likt at et av de andre bandene på den lista hadde varmet opp, Stone Sour (men det er vel mer et par festivaler som der med på...) Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Turboneger to ganger i løpet av en sommer, og etter at Turboneger har fyrt oss opp får jeg se Metallica? Dette blir en sykt bra konsert! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Turboneger to ganger i løpet av en sommer, og etter at Turboneger har fyrt oss opp får jeg se Metallica? Dette blir en sykt bra konsert! 8341015[/snapback] Tviler jeg på det blir nok Turboneger, Him og Tallica i den rekkefølgen... Så det blir nok en opptur så en nedtur får det virkelig går opp igjen... Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal Turboneger varme opp og?! Jaaaa! Dei var råkule på Malakoff Rockfestival! Dayum, no gler eg meg endå meir til konserten. Det her blir berre råbra. No ventar eg berre på at nokon skal kome og klage over at no handlar tråden berre om Turboneger Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tviler jeg på det blir nok Turboneger, Him og Tallica i den rekkefølgen... Så det blir nok en opptur så en nedtur får det virkelig går opp igjen... 8341050[/snapback] Men jeg har faktisk ingen problemer med HIM. Jeg liker HIM, så da går det sikkert fint uansett! Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dæven! skulle vært i Helsinki, der Apocalyptica varmer opp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Knall med Turboneger, lokalt band som garantert får opp stemningen! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jess, Turboneger klarer i hvertfall den biten veldig bra. Dessuten lager de veldig bra musikk i motsetning til HIM. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 La oss nå ikke starte den diskusjonen igjen. Forøvrig kult med Turbonegro, selv om jeg ikke har hørt stort på det selv. Gleder meg stadig mer nå. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Turboneger Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvor ligger Valle Hovin i forhold til Oslo sentrum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg