B4stian Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg og noen kameratet tenkte mellom kl. 15 og kl. 16...er det tidsnok til å komme langt fremme tror dere? Aldri vært på sånn konsert før... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Mitt forrige innlegg var da selvsagt tull, det regner jeg med at alle skjønte. Datating: Vanskelig å si egentlig, min erfaring er at det går litt på flaks også. Har både opplevd å stille langt bak i køen og komme langt fram, og omvendt. Men jeg tviler på at så veldig mange møter opp noe særlig mer enn to timer før de åpner. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 MetallicaHHH En fyr på youtube med mange Metallica filmklipp. Verdt et besøk Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ingen flere som skal telte utenfor Valle Hovin dagen før altså? Her skal det sikres godplass, koste hva det koste vil! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Vel, selvsagt spiller det en stor rolle hvor langt foran du er i køen, men det som virkelig spiller en rolle er hvor fort du løper frem til scenen.. Jeg anbefaler uansett ingen til å stå rett foran Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 åå metallica, hva skal jeg gjøre. Jeg har bilett, men den foreløpige dimmedatoen min er 19juli Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 "Are you going AWOL, soldier?!" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det hadde jeg gjort - AWOL FTW! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har nesten ikkenoe valg her. AWOL it is! Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skal på konserten og har bilett. gleder meg !! Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Siden jeg aldri fikk opplevd Deep Purple live, er jeg glad jeg fikk oppleve den siste turneen før de ble kolektivt sinnsyke hele Metallica. Skulle jeg sett et av de store bandene i fra 80 tallet i dag, måtte det ha blitt maiden. Det finnes kun et band igjen i fra den æraen som klarer å levere noe tilnærmet de de en gang kunne, maiden. Metallica live i dag kan ikke bli annet enn nedtur Wildthing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 OT: Hva i all verden er AWOL? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Siden jeg aldri fikk opplevd Deep Purple live, er jeg glad jeg fikk oppleve den siste turneen før de ble kolektivt sinnsyke hele Metallica. Skulle jeg sett et av de store bandene i fra 80 tallet i dag, måtte det ha blitt maiden. Det finnes kun et band igjen i fra den æraen som klarer å levere noe tilnærmet de de en gang kunne, maiden. Metallica live i dag kan ikke bli annet enn nedtur Wildthing 8318286[/snapback] Den første setningen skal jeg ikke kommentere, siden jeg ikke skjønte den helt (mulig jeg er dum ellernoe).. Edit: Ahh.. Før Metallica ble kolektivt sinnsyke? Vel, når ble de det? Finnes flere band fra 80-tallet som leverer det de kunne da, idag.. F.eks Metallica (Guns N' Roses er også ganske bra live fortsatt, men jeg likte det ikke så mye siden Slash ikke er med lenger).. Har sett konserten fra Rock Am Ring 2006 i allefall 6 ganger, og blir bare bedre hver gang.. Absolutt genialt.. Det er da de spilte hele MoP-skiva. Synes faktisk de er bedre live nå enn de de var på slutten av 80-tallet/tidlig på 90-tallet.. Endret 6. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Metallica er fortsatt et knakende bra liveband. Det eneste jeg ikke helt liker er klesstilen, håper de finner tilbake til 80-tallstrash-klærne. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Klesstilen er vel ikke det viktigste for meg, det er stemmen til James Hetfield. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) MetallicA ble jo senest for en uke siden kåret til tidenes nest beste live band, etter Pantera.. Fra ett eller anneth metal/rock magazine i USA.. KoRn på 3. plass.. Av alle ting. Og Corey Taylor fikk prisen som beste vokalist innen metal.. Ever.. Klart denne kåringen ikke definerer hva som er sant, men det sier jo litt om at Metallica fortsatt kan sakene sine! OT: AWOL betyr å dersertere.. Stikke av fra tjenesten, såvidt jeg vet. "AWOL generally stands for absent without leave (or absence without official leave), a term for desertion used in armed forces of many English speaking countries." -Wikipedia Endret 6. april 2007 av plaank Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sånn skulle de fortsatt vært kledd, tøffere stil finner du ikke Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Eh, jeg vet ikke helt med skoene, men. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sånn skulle de fortsatt vært kledd, tøffere stil finner du ikke 8320606[/snapback] Tøffere fyr finner man ikke. Thrash style ftw. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sånn skulle de fortsatt vært kledd, tøffere stil finner du ikke Takk for bilde. har du flere gode bilfer fra den perioden på dataen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg