Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt forrige innlegg var da selvsagt tull, det regner jeg med at alle skjønte.

Datating: Vanskelig å si egentlig, min erfaring er at det går litt på flaks også. Har både opplevd å stille langt bak i køen og komme langt fram, og omvendt. Men jeg tviler på at så veldig mange møter opp noe særlig mer enn to timer før de åpner.

Lenke til kommentar

Siden jeg aldri fikk opplevd Deep Purple live, er jeg glad jeg fikk oppleve den siste turneen før de ble kolektivt sinnsyke hele Metallica.

Skulle jeg sett et av de store bandene i fra 80 tallet i dag, måtte det ha blitt maiden.

Det finnes kun et band igjen i fra den æraen som klarer å levere noe tilnærmet de de en gang kunne, maiden.

Metallica live i dag kan ikke bli annet enn nedtur

Wildthing

Lenke til kommentar
Siden jeg aldri fikk opplevd Deep Purple live, er jeg glad jeg fikk oppleve den siste turneen før de ble kolektivt sinnsyke hele Metallica.

Skulle jeg sett et av de store bandene i fra 80 tallet i dag, måtte det ha blitt maiden.

Det finnes kun et band igjen i fra den æraen som klarer å levere noe tilnærmet de de en gang kunne, maiden.

Metallica live i dag kan ikke bli annet enn nedtur

Wildthing

8318286[/snapback]

Den første setningen skal jeg ikke kommentere, siden jeg ikke skjønte den helt (mulig jeg er dum ellernoe).. Edit: Ahh.. Før Metallica ble kolektivt sinnsyke? Vel, når ble de det?

Finnes flere band fra 80-tallet som leverer det de kunne da, idag.. F.eks Metallica (Guns N' Roses er også ganske bra live fortsatt, men jeg likte det ikke så mye siden Slash ikke er med lenger).. Har sett konserten fra Rock Am Ring 2006 i allefall 6 ganger, og blir bare bedre hver gang.. Absolutt genialt.. Det er da de spilte hele MoP-skiva. Synes faktisk de er bedre live nå enn de de var på slutten av 80-tallet/tidlig på 90-tallet..

:)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

MetallicA ble jo senest for en uke siden kåret til tidenes nest beste live band, etter Pantera.. :p Fra ett eller anneth metal/rock magazine i USA.. KoRn på 3. plass.. Av alle ting.

Og Corey Taylor fikk prisen som beste vokalist innen metal.. Ever..

Klart denne kåringen ikke definerer hva som er sant, men det sier jo litt om at Metallica fortsatt kan sakene sine!

OT: AWOL betyr å dersertere.. Stikke av fra tjenesten, såvidt jeg vet.

"AWOL generally stands for absent without leave (or absence without official leave), a term for desertion used in armed forces of many English speaking countries." -Wikipedia

Endret av plaank
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...