dauhau Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 mann drar ikke på resturang for å spise forrett. hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) På den andre siden ville jeg ha hatt problemer med å betale 600 kroner for en femretter om forretten var så motbydelig at jeg mistet all appetitt. Endret 27. mars 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis ikke hovedretten er god nok til at smaken fra forretten forsvinner med en gang du smaker hovedretten, så burde du vel vurdere om du i det hele tatt burde sitte ved bordet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Restauranten var av det fasjonable slaget og kjent for den nydelige hovedretten sin. Men siden reservasjonene var av det trange slaget, og man måtte bestille et halvt år i forveien, var det vanskelig å vite hva dagens forrett var. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Nok om mat xD Neida Ser forøyeblikket på Metallica Live In Rock Am Ring, der de spiller hele Master of Puppets albumet.. Elsk.. Skulle ønske James sa "For you.. The entire album!" i Oslo og Endret 27. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
HideAndSeek Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Faen hold kjeft, -alle- sammen. HIM er ei jævla bra band. Og btw, jeg skal på Metallica konserten Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 HIM er ei jævla bra band. 8250733[/snapback] takk for å gjøre dagen min utrolig gøy sugde litt(okei, noe helt forjævli) at him skulle varme opp da vil jo gjerne at oppvarmingsbandet skal gjøre jobben sin, å varme opp publikum. det kommer ikke him til å gjøre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Faen hold kjeft, -alle- sammen.HIM er ei jævla bra band. Og btw, jeg skal på Metallica konserten 8250733[/snapback] Thank you for enlightening me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 vil jo gjerne at oppvarmingsbandet skal gjøre jobben sin, å varme opp publikum. det kommer ikke him til å gjøre. 8250994[/snapback] Nei, de kommer ikke til å varme opp deg, men jeg antar at resten av publikumet (40 000, pluss minus) bryr seg fint lite om dette. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg for min del driter langt F i hva som er oppvarmingsbandet Hadde ikke hatt noe imot at det hadde vært noe annet enn HIM, det hadde bare vært en liten pluss, men kommer garantert til å bli varm i trøya så fort James eller Kirk tar på gitarene sine Er Metallica jeg er for å se Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ok, denne tråden omhandler Metallica som kommer til Norge i juli. Føler at vi har diskutert ferdig HIM for flere sider siden, så dersom folk ønsker diskutere HIM videre må de gjerne gjøre det i en annen tråd. Fortsetter dere i denne tråden med anti-HIM snakk her blir det bråk. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Enig... Tror det for min del er samma FAFO hvem som varmer opp. Jeg er fornøyd så lenge det ikke er et typisk VG-lista topp 20-band eller "de nye gitarkameratene" som varmer opp. Det er Metallica jeg vil se. For min del må de gjerne komme på scenen og kjøre ett show som er langt under Pari, jeg vil bare se dem live for en gangs skyld Jeg håper de kjører et show som er BRA. For min del kan de spille hva som helst de har på lager. Om de spiller hele MoP hadde det vært kult, men jeg vil gjerne høre mer enn det Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror dere det er noe sjans for at de spiller The Call Of Ktulu ? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror dere det er noe sjans for at de spiller The Call Of Ktulu ? 8255573[/snapback] Gå her og les. Ser ikkje ut som om sjansen for det er so veldig store nei.. Men kven veit? Ny turné, nye songar.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 mann drar ikke på resturang for å spise forrett. hvis dere skjønner. 8250554[/snapback] Må vel være en av de beste postene i denne tråden så langt :!: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ok, denne tråden omhandler Metallica som kommer til Norge i juli. Føler at vi har diskutert ferdig HIM for flere sider siden, så dersom folk ønsker diskutere HIM videre må de gjerne gjøre det i en annen tråd. Fortsetter dere i denne tråden med anti-HIM snakk her blir det bråk. 8254966[/snapback] ...og der forsvant en del innlegg om HIM. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg skal dit:D Gleder meg skikkelig:D Lenke til kommentar
colakork Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Metallica er et av yndlingsbandene mine, HIM er og et band jeg hører på(mer enn metallica for øyeblikket), og det at de varmer opp ble en kjempegod nyhet for meg. Gleder meg til denne konserten ja!! Kommer til å bli den beste konserten noen sinne Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Når tror dere at det er smart å være der? Portene åpner klokken 17. Er vel greit å være der tidlig Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis du er det kl. 06:30 så burde du være sikret en ganske god plass =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg