Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Restauranten var av det fasjonable slaget og kjent for den nydelige hovedretten sin. Men siden reservasjonene var av det trange slaget, og man måtte bestille et halvt år i forveien, var det vanskelig å vite hva dagens forrett var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
  :hrm:  vil jo gjerne at oppvarmingsbandet skal gjøre jobben sin, å varme opp publikum. det kommer ikke him til å gjøre.

8250994[/snapback]

Nei, de kommer ikke til å varme opp deg, men jeg antar at resten av publikumet (40 000, pluss minus) bryr seg fint lite om dette. :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del driter langt F i hva som er oppvarmingsbandet :p Hadde ikke hatt noe imot at det hadde vært noe annet enn HIM, det hadde bare vært en liten pluss, men kommer garantert til å bli varm i trøya så fort James eller Kirk tar på gitarene sine :D

Er Metallica jeg er for å se :w00t:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ok, denne tråden omhandler Metallica som kommer til Norge i juli.

Føler at vi har diskutert ferdig HIM for flere sider siden, så dersom folk ønsker diskutere HIM videre må de gjerne gjøre det i en annen tråd. Fortsetter dere i denne tråden med anti-HIM snakk her blir det bråk. :)

Lenke til kommentar

Enig...

Tror det for min del er samma FAFO hvem som varmer opp. Jeg er fornøyd så lenge det ikke er et typisk VG-lista topp 20-band eller "de nye gitarkameratene" som varmer opp.

Det er Metallica jeg vil se. For min del må de gjerne komme på scenen og kjøre ett show som er langt under Pari, jeg vil bare se dem live for en gangs skyld :)

Jeg håper de kjører et show som er BRA. For min del kan de spille hva som helst de har på lager. Om de spiller hele MoP hadde det vært kult, men jeg vil gjerne høre mer enn det :)

Lenke til kommentar
Ok, denne tråden omhandler Metallica som kommer til Norge i juli.

Føler at vi har diskutert ferdig HIM for flere sider siden, så dersom folk ønsker  diskutere HIM videre må de gjerne gjøre det i en annen tråd. Fortsetter dere i denne tråden med anti-HIM snakk her blir det bråk. :)

8254966[/snapback]

...og der forsvant en del innlegg om HIM. :)

Lenke til kommentar

Metallica er et av yndlingsbandene mine, HIM er og et band jeg hører på(mer enn metallica for øyeblikket), og det at de varmer opp ble en kjempegod nyhet for meg. Gleder meg til denne konserten ja!! Kommer til å bli den beste konserten noen sinne :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...