Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns vi burde boikotte HIM ved å snu oss når de spiller, eller bue når de er ferdige :cool:

8215799[/snapback]

Hvorfor ikke heller bare gjøre det beste ut av det?

HIM varmer opp for Metallica. Det er bestemt, og slik blir det!

Møt nå heller opp med et godt humør, innstilt på å ha det gøy, i stedet for å være sur og grinete fordi du heller ville sett et anna band varme opp.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke heller bare gjøre det beste ut av det?

HIM varmer opp for Metallica. Det er bestemt, og slik blir det!

Møt nå heller opp med et godt humør, innstilt på å ha det gøy, i stedet for å være sur og grinete fordi du heller ville sett et anna band varme opp.

8215868[/snapback]

Jeg tror problemet for mange er at HIM er utålelig musikk. Det er makkverk. :hmm:

Lenke til kommentar

Men når ble det bestemt at når noen lager musikk man ikke liker, så skal man være respektløs mot bandet? Herregud for en holdning jeg ser her. Snu seg rundt eller bue bare fordi de spiller en musikk du ikke liker? Hva faen er det dere tenker med?

Jeg liker ikke HIM, og jeg skulle gjerne sett at et band jeg liker varmet opp, men sånn ble det ikke. Jeg gleder meg likevel absolutt like mye til konserten som jeg gjorde før. Og jeg kommer nok til å være der når HIM spiller, og høre litt på og sikkert småsnakke litt med kamerater samtidig og slikt. Men faen, jeg har såpass respekt for musikere jeg ikke liker at jeg ikke finner på noe dritt for å tiltrekke meg oppmerksomhet. Jeg kommer til å klappe når HIM er ferdig, for å vise min respekt. Dersom noen av dere snur dere eller buer, bare fordi dere ikke liker HIM, så kaller jeg dere fjols. Det er så flaut med et slikt publikum på konsert.

Lenke til kommentar
Men når ble det bestemt at når noen lager musikk man ikke liker, så skal man være respektløs mot bandet? Herregud for en holdning jeg ser her. Snu seg rundt eller bue bare fordi de spiller en musikk du ikke liker? Hva faen er det dere tenker med?

Jeg liker ikke HIM, og jeg skulle gjerne sett at et band jeg liker varmet opp, men sånn ble det ikke. Jeg gleder meg likevel absolutt like mye til konserten som jeg gjorde før. Og jeg kommer nok til å være der når HIM spiller, og høre litt på og sikkert småsnakke litt med kamerater samtidig og slikt. Men faen, jeg har såpass respekt for musikere jeg ikke liker at jeg ikke finner på noe dritt for å tiltrekke meg oppmerksomhet. Jeg kommer til å klappe når HIM er ferdig, for å vise min respekt. Dersom noen av dere snur dere eller buer, bare fordi dere ikke liker HIM, så kaller jeg dere fjols. Det er så flaut med et slikt publikum på konsert.

8216105[/snapback]

Amen! Seriøst du traff spikaren på skallen der! Vell sagt min gode mann.

Lenke til kommentar

Datoen kunne egentlig ikke vært bedre for meg. Er akkurat sånn at jeg får meg en liten pause i Oslo for Metallica-konserten, før jeg fortsetter hjem til Bergen fra Roskilde-festivalen. Beste sommeren på lenge, og det før sommeren i det hele tatt har begynt :love:

Lenke til kommentar
La oss dra på HIM konsert hvor Metallica er oppvarminga folkens !

8217173[/snapback]

Er greit det, skal bare vente til det regner oppover, det snør i helvete og kan jo slenge på når griser flyr i samme slengen (bare sånn for sikkerhets skyld to av de tre andre tingene skulle skje :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
La oss dra på HIM konsert hvor Metallica er oppvarminga folkens !

8217173[/snapback]

Støttes!

Ser ingen problemer at to sjangre "blandes".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Menne.. Eg antar at arrangøren nok allereie har fått ein del sure kommentarar om dette, ser jo berre her på forumet kva folk meiner om saka. Kva er sjansen for at dei kjem til å sjå "the error of their ways"?

8218605[/snapback]

Kan ikke du, med dine "medHIMhatere" her på forumet, ta kontakt med arrangøren da, hvis det plager dere så utrolig at nevnte band skal spille?

Jeg er sikker på at den skaffer et annet band, bare dere maser nok!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller, når du tenker over det... hva kan du egentlig gjøre med dette?

Jeg har mine tvil om at deres blir hørt...

Lenke til kommentar

Tror ikke sjansene for det er de helt store nei, Arangaras. Husk på at HIM skal varme opp både i Norge, Sverige og Finland.

Ellers ser jeg ikke problemet med at folk uttrykker misnøye om HIM i denne tråden - den handler jo faktisk om Metallica og konserten, dermed blir det relevant å si hva man mener om oppvarminga ettersom det er en uunngåelig del av konserten.

Lenke til kommentar

8216105[/snapback]

Enig. Det blir som når folk går på Guns'n-konsert i dag, og skriker "slash, slash!".. Ren idioti, vil du se Slash betaler du ikke for en Guns-konsert hvor du vet han ikke er, du finner deg en Velvet Revolver-konsert..

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig Hewitt.  :thumbup:

Synd at denne tråden nå dreier seg mer om HIM enn om Metallica. Oppvarmingsbandet er jo det eneste folk snakker om nå.  :nei:

8225199[/snapback]

Tråden handlar jo om Metallica-konserten, og det siste nye om Metallica-konserten var oppvarmingsbandet, so då er det jo sjølvsagt oppvarmingsbandet vi snakkar om :thumbup:

Er kanskje litt barnslig av meg å protestere mot HIM på denne måten, men eg hadde ynskja meg noko heilt anna. Vart so skuffa når eg tenkte på at det var HIM som skulle varme opp denne gongen, istadenfor Godsmack, som gjorde ein ganske so bra jobb forrige gong. Men men.. Er no ikkje verre enn å berre kome etter at HIM har spelt, litt dumt å øydeleggje for dei som faktisk har lyst til å sjå HIM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...