Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ler jeg høyt av dere. :wee:

Nå er jeg hvertfall glad for at jeg er prinsippfast.

8205425[/snapback]

Har du sett noen av liveshowene fra i fjor? F.eks Rock am ring? Jeg tror du vil angre.

8207534[/snapback]

Jeg så Rock Am Ring ja, det var ikke så verst. Jeg så at de fant formen. Men de klarte ikke å gjenskape stemningen fra sine yngre dager.

Dessuten, jeg dropper Metallica hvis det medfører at jeg må se HIM. Det er faktisk ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er vel ikke vanskeligere enn å ta med seg ørepropper, hørselvern, øyebind og komme litt seint? Eller?

8209190[/snapback]

Eller du kan bare droppe hele konserten?

Lenke til kommentar
Dessuten, jeg dropper Metallica hvis det medfører at jeg må se HIM. Det er faktisk ikke verdt det.

8208841[/snapback]

Dette er vel det som kalles å være vanskelig er det ikke. Samme faen hvem som varmer opp, bare Metallica spiller. Celin Dion i duett med Sputnik som oppvarming hadde ikke klart å få meg til å holde meg unna. Men hvis du mener at HIM er så dårlig at det går utover Metallica da har du seriøst et lite problem for å si det pent.

Eller så har du ikke fått tak i billett og bestemt deg for å boikotte konserten på grunn av at de ikke spiller og ser ut som i 1985 :thumbdown:

Jeg har vært på tre av kosertene dem de to siste på '90 tallet og den i 2003 og de har aldri vært så bra som de var i 2003...

Lenke til kommentar

8208841[/snapback]

Dette er vel det som kalles å være vanskelig er det ikke. Samme faen hvem som varmer opp, bare Metallica spiller. Celin Dion i duett med Sputnik som oppvarming hadde ikke klart å få meg til å holde meg unna. Men hvis du mener at HIM er så dårlig at det går utover Metallica da har du seriøst et lite problem for å si det pent.

Eller så har du ikke fått tak i billett og bestemt deg for å boikotte konserten på grunn av at de ikke spiller og ser ut som i 1985 :thumbdown:

Jeg har vært på tre av kosertene dem de to siste på '90 tallet og den i 2003 og de har aldri vært så bra som de var i 2003...

8209325[/snapback]

Jeg er ikke vanskelig. Jeg er realist. Skal jeg betale med penger jeg ikke har, for å se et band jeg ikke synes er så bra lenger, for å få ruinert den lille illusjonen jeg hadde når jeg var yngre om hvordan de var?

Og faktisk, hadde Sputnik og Celine Dion sunger som oppvarming, så hadde jeg dratt, for det hadde vært veldig interessant å se.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke vanskelig. Jeg er realist. Skal jeg betale med penger jeg ikke har, for å se et band jeg ikke synes er så bra lenger, for å få ruinert den lille illusjonen jeg hadde når jeg var yngre om hvordan de var?

Og faktisk, hadde Sputnik og Celine Dion sunger som oppvarming, så hadde jeg dratt, for det hadde vært veldig interessant å se.

8210018[/snapback]

Du begynner med å skrive at du ikke drar av prinsipp, og noen innlegg over her skriver du at du dropper Metallica hvis det medfører at du må se HIM, mens nå skriver du at det er fordi du ikke har penger?

Uansett, skjønner ikke helt hva du gjør i denne tråden om du bare skal slenge ut negative kommentarer og skape dårlig stemning for oss som gleder oss til konsert.

Endret av YBD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...