Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold de kommentarene for deg selv, og når det gjelder meg. Ja, det jeg skrev igår var ikke noe særlig sammenhengende, legger skylda på at jeg var full og har jævli vondt i hodet nå.

Men min menning var simpelthent om at Tool aldri kommer til og varme opp for Metallica er at Tool spiller mye bedre musikk og er såpass kjente nå at det skjer ikke.

( P.S , den artikkelen viste seg og være en bruker lagd artikkel på Metal Hammer forumene. )

Men en ting i den forrige posten hadde jeg rett i mener jeg, grunnen til St.Anger solgte godt er pga det var Metallica. ( min menning, for hele albumet er dritt. )

Lenke til kommentar
Men min menning var simpelthent om at Tool aldri kommer til og varme opp for Metallica er at Tool spiller mye bedre musikk og er såpass kjente nå at det skjer ikke.

8121168[/snapback]

Da har de brått blitt mer kjent enn det de var i august i fjor når de varmet opp for Metallica i Korea...

Alt i linken står under...

Tool to support Metallica in Korea.

TOOL have been confirmed as direct support for METALLICA on August 15 at the Jamsil Olympic Main Stadium in Seoul, Korea. This concert will mark TOOL's first-ever Korean appearance and METALLICA's first show in the country since April 1998. More support bands will be announced soon. Tickets are available at this location.

;)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

8121168[/snapback]

Da har de brått blitt mer kjent enn det de var i august i fjor når de varmet opp for Metallica i Korea...

Alt i linken står under...

Tool to support Metallica in Korea.

TOOL have been confirmed as direct support for METALLICA on August 15 at the Jamsil Olympic Main Stadium in Seoul, Korea. This concert will mark TOOL's first-ever Korean appearance and METALLICA's first show in the country since April 1998. More support bands will be announced soon. Tickets are available at this location.

;)

8122344[/snapback]

Jeg vet, men Tool er for store nå, men seff blir bandet større etter og oppvarme for Metallica, ;)

Lenke til kommentar

Kunne strengt tatt kjørt inn og ut vi og.. Men velger å dra inn dagen før, så jeg har tid til å kjøre hjem på natta å hente billettene om de blir glemt.. :p

og etter konserten må man jo ha en øl, så gidder ikke kjøre hjem da..

Men tror ikke det er no stress for "vanlige" folk enda, men jeg skal ha rom med bonuspoeng og ansatt-tariff og litt slikt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...