Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvem som oppvarmer? Hørt rykter om Tool, men det skjer aldri.

8114623[/snapback]

Hvorfor kommer ikke det til å skje?

8115018[/snapback]

Fordi, her i Norge så er Tool større en Metallica, Tool selger mer, det lastes mer, og Tool er bare myeee bedre en det " nye " Metallica.

I 2003 ( ? ) så varmet Tool opp for Metallica, skjer ikke igjen.

Lenke til kommentar
Fordi, her i Norge så er Tool større en Metallica, Tool selger mer, det lastes mer, og Tool er bare myeee bedre en det " nye " Metallica.

8115720[/snapback]

Det skulle jeg gjerne sett noen kilder på, du =)

8119171[/snapback]

Tool er ikke større enn Metallica. Punktum. Ikke i norge, og ingen annen plass.

Lenke til kommentar

8115720[/snapback]

8119171[/snapback]

8119438[/snapback]

Jo, det nye Metallica. Selvsagt er det " gamle " Metallica større en Tool, men ikke det nye. Etter St.Anger har bandet's popularitet gått ned voldsomt, iallefall blandt litt eldre folk som ikke hører på Metallica pga de ikke vet bedre ( finnes iallefall endel av dem der jeg bor. ) Tool selger som bare det, større tilhenger skarre en Metallica i Norge, Tool spiller mye bedre musikk & Tool vokser jo bare. Kansje ikke på Top20 lista, så har Metallica selgt mer, men St.Anger solgte godt pga en ting; det var Metallica. Tool har også et mye større potensiale en Metallica har nå, så ja. Tool er større en Metallica, mener og ha lest det i et blad ekko sted. Flere andre steder også, vi sitter faktisk en rett rundt 20 stykk her ( fest. ) som er veldig interesert i musikk og mener det samme =)

Kommer og retter Leif's imorgen. :!:

Endret av Jables
Lenke til kommentar

8115720[/snapback]

8119171[/snapback]

8119438[/snapback]

Jo, det nye Metallica. Selvsagt er det " gamle " Metallica større en Tool, men ikke det nye. Etter St.Anger har bandet's popularitet gått ned voldsomt, iallefall blandt litt eldre folk som ikke hører på Metallica pga de ikke vet bedre ( finnes iallefall endel av dem der jeg bor. ) Tool selger som bare det, større tilhenger skarre en Metallica i Norge, Tool spiller mye bedre musikk & Tool vokser jo bare. Kansje ikke på Top20 lista, så har Metallica selgt mer, men St.Anger solgte godt pga en ting; det var Metallica. Tool har også et mye større potensiale en Metallica har nå, så ja. Tool er større en Metallica, mener og ha lest det i et blad ekko sted. Flere andre steder også, vi sitter faktisk en rett rundt 20 stykk her ( fest. ) som er veldig interesert i musikk og mener det samme =)

Kommer og retter Leif's imorgen. :!:

8119502[/snapback]

Jeg syntes da ikke at det er nye eller gamle Metallica. Metallica er Metallica og de er nok en del større enn Tool gitt. :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg tror det er på tide at Jables stikker hull på den lille boblen han lever i for Tool vil ALDRI bli større enn Metallica hverken her på berget eller noe annet sted til det så er de for sære for "vanlige" folk...

Tool er også et av mine favoritt band så har jeg sakt det også, de er høyt opp på den listen også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...