iNtensimilla Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jepp, jeg var der (ved siden av slutten av de fancy greiene, den halvringen) Men nå er jo U2 kjent for sine enorme scener og lysshow, det er ikke Metallica 8076620[/snapback] Nei, det har du rett i, men det er mulighet for det. Noe jeg ikke var klar over, hadde aldri hørt om Valle Hovin. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Om noen av dere andre som ikke har fått VISA-betalte billetter i posten enda har tid til å ringe 815 33 133 og få bekreftet at utsendelse er forsinket, og poste svar her, ville det være flott! 8067858[/snapback] Jeg har ikke fått mine enda.. Må jeg ringe inn for å si dette? Eller er billettene tapt? *forvirret* Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har heller ikke fått mine. Jeg har heller ikke sett noen her i tråden som har fått billettene sine som de har kjøpt med VISA, så jeg tipper at de er forsinka. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå jeg forhåndsbestilte så fikk jeg de etter 2 dager, men da var det jo ikke så mange som skulle sendes ut heller. Så det kan være at det bare er en liten kø for å på "pakket" og sendt alle billettene... Men jeg hadde vel startet å bli litt urolig selv, hvis jeg ikke hadde fått dem etter en uke for å si det sånn... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bestilte på mandag ettermiddag, og fikk de på torsdag. Bestilt via billettservice.no Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Hmm, jeg bestilte også på mandag via Billettservice.no. Har ikke sett snurten av dem. =/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ikke jeg heller :( Håper de kommer snart! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Noen andre her som bestilte på mandag fra billettservice.no, betalte med visa og IKKE har fått billettene sine? Edit: glemte et ord. Endret 5. mars 2007 av WizendraW Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen andre her som bestilte på mandag fra billettservice.no, betalte med visa og IKKE har fått billettene sine? Edit: glemte et ord. 8080646[/snapback] Ja, det gjelder de fleste... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Noen andre her som bestilte på mandag fra billettservice.no, betalte med visa og IKKE har fått billettene sine? Edit: glemte et ord. 8080646[/snapback] Ja, det gjelder de fleste... 8080656[/snapback] billetter er 3uker etter skjema, og de har masse forsinkelse der borte. vet bare at min billett blir sendt i posten om minimum 3 uker. EDIT: skrive-leifer. Endret 5. mars 2007 av EMiRo Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Godt å høre. Hvor har du det fra, forresten? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg ringte billettservice :!: Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Men da så, da skal jeg slutte å bekymre meg. Takk for infoen! Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har heller ikke fått mine. Jeg har heller ikke sett noen her i tråden som har fått billettene sine som de har kjøpt med VISA, så jeg tipper at de er forsinka. 8080270[/snapback] jeg fikk billettene 3 dager etter, dvs. torsdag.. bestilte med visa Lenke til kommentar
password Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen andre her som bestilte på mandag fra billettservice.no, betalte med visa og IKKE har fått billettene sine? Ja, jeg bestilte 6 billetter på mandag på billettservice.no, (visa), og jeg ringte billettservice på slutten av dagen for å høre om min bestilling var i orden. Alt var i orden i følge damen i den andre enden, men hun sa det ville bli forsinkelse, i forhold til at det står "Postlegges innen 3 dager", pga den store mengden billetter. Så foreløpig er det ingen grunn til bekymring Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det utsolgt nå? Og noen som vet om det blir gamle sanger? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det utsolgt nå? Og noen som vet om det blir gamle sanger? 8083835[/snapback] det er helt utsolgt:/ ingen uavhentede biletter Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Knegg.. Jeg har mine billetter trygt i en konvulutt.. Deilig.. Det er bare uplasserte billetter right? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er bare uplasserte billetter right? 8085894[/snapback] Das stimmt! Førstemann til mølla som det heter. Lenke til kommentar
mark Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kommer de til å legge ut mer biletter for salg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg