Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bodymap i arkaden i oslo sentrum

8065243[/snapback]

Er det på Karl Johan?

8067764[/snapback]

 

Ja det er på Karl Johan, inne på Arkaden.

 

Men er det noen som vet om noen bra nettsteder som selger bra/billig/utvalg Metallica t-shirts, hoods, capser osv?

8068134[/snapback]

 

 

CDON har nokre her.

Lenke til kommentar
bodymap i arkaden i oslo sentrum

8065243[/snapback]

Er det på Karl Johan?

8067764[/snapback]

 

Ja det er på Karl Johan, inne på Arkaden.

 

Men er det noen som vet om noen bra nettsteder som selger bra/billig/utvalg Metallica t-shirts, hoods, capser osv?

8068134[/snapback]

 

 

CDON har nokre her.

8068689[/snapback]

 

Fant en del kult her!

Lenke til kommentar
Håper på disse :)  :innocent:

 

Master of Puppets

The Memory Remains

Nothing Else Matters

Battery

Seek and Destroy

Orion

One

Sanitarium

Enter Sandman

Hero of the Day

Mama Said

Unforgiven II

8069099[/snapback]

 

Det er godt mulig at de sangene der kommer på konserten.. De fleste der har jeg sett på live DVD`er. Men en sang jeg ikke har hørt live er Orion, selv om det var en av favoritt sangene mine før :D Så på DC The Movie(Skateboard film), og i parten til Danny Way er Orion. Etter det hørte jeg på den hele tiden.. Ikke akkuratt favoritten lenger, men jeg digger fortsatt å høre på den.. Får håpe den blir spilt på konserten da :D

 

EDIT: Grunnen til at de ikke har spilt Orion før nå er fordi det er Cliff Burton sin sang, men etter Master of Puppets' 20 års jubeleum har de begynt å spille den. De spilte den på Rock AM Ring i fjor.. R.I.P Cliff..

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Håper på disse :)  :innocent:

 

 

The Memory Remains

Orion

Hero of the Day

Mama Said

Unforgiven II

8069099[/snapback]

 

 

Disse tror jeg nok du kan skyte en hvit pil etter for å si det sånn, Orion hadde vært konge men jeg tviler sterkt for å si det sånn...

 

Sist jeg var på konsert med dem i 2003 så spilte de ikke en låt fra verken Load eller Reload. Men hvis de skulle finne på og spille noen låter fra de to så ville jeg foretrekke King Nothing, Fuel og Prince Charming...

Lenke til kommentar
Håper på disse :)  :innocent:

 

 

The Memory Remains

Orion

Hero of the Day

Mama Said

Unforgiven II

8069099[/snapback]

 

 

Disse tror jeg nok du kan skyte en hvit pil etter for å si det sånn, Orion hadde vært konge men jeg tviler sterkt for å si det sånn...

 

Sist jeg var på konsert med dem i 2003 så spilte de ikke en låt fra verken Load eller Reload. Men hvis de skulle finne på og spille noen låter fra de to så ville jeg foretrekke King Nothing, Fuel og Prince Charming...

8073496[/snapback]

 

På S&M DVD'en kan man b.l.a høre disse sangene:

-The Memory Remains

-Hero of the Day

Så det er mulig at de sangene blir spilt.

 

Som sagt så begynte de å spille Orion i fjor, så det er også sjangs for at den blir spilt.

 

King Nothing og Prince Charming har jeg ikke hørt live, men Fuel har jeg hørt live.

Lenke til kommentar
King Nothing og Prince Charming har jeg ikke hørt live, men Fuel har jeg hørt live.

8074817[/snapback]

 

Fuel har jeg også hørt, de to andre hadde vært moro og høre live men jeg har mine tvil, to av mine favoritter fra Load og Reload...

 

Skulle de finne på og spille Orion så er det ingenting som hadde vært bedre en det :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...