Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Til informasjon tror jeg ikke mobiltelefon, eller noe som helst som kan bli kasta på scena, blir lovlig å ta med inn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til informasjon tror jeg ikke mobiltelefon, eller noe som helst som kan bli kasta på scena, blir lovlig å ta med inn...

8057661[/snapback]

går da greit å ha med seg mobiler inn på andre konserter og sånt. så hvorfor skal det ikke være det der?

Lenke til kommentar

Ja, satser på noe bra, gjerne noe som er ukjent for meg. Husker på Judas Priest-konserten da In Flames var support, hadde hørt om de men aldri hørt de. Etter det har jeg vært In Flames-fan :D

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
Norsk band? No thx.

8057964[/snapback]

Hvorfor i all verden ikke? Det hadde jo vært strålende om Metallica støttet opp om den lokale scenen på en slik måte. Er utrolig mange bra up-and-coming band i Norge som hadde nytt fortjent veldig godt av noe sånt..

Lenke til kommentar

Folk må slutte å bekymre seg for om mobiltelefon er lov til å ta med inn eller ikkje. Sjølvsagt kjem dei ikkje til å byrje å konfiskere 40.000 mobiltelefonar! Berre tanken på alt styret som hadde oppstått då bør jo fortelle det meste.

Lenke til kommentar

ehm.. Hvor hen kan jeg skaffe billet til Metallica konsert BILLIGSt mulig ? Har prøvd finn.no og billettkontoret.no.. Er villig til å gi over 1000 kr for en billet.. menneh, vis det finnes noe billigere er det fint om noen vet om noe ;D

Endret av Bilge^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...