Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spør igjen; Kan man ta bilder?

8052883[/snapback]

Jeg kommer til og ta bilder med mobilen i hvertfall, tror ikke vaktene kommer løpende inn i folkemengdene der for og ta en stakkar med mobil, om det er lov eller ikke vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar

Okey, mange bra spørsmål her som sikkert veldig mange kan svare på... så jeg hiver meg med: hva skjer med meg om jeg tar med meg en lommelærke med ett minikamera inni plassert tett inntil huden i boksershortsen? Vil jeg bli oppdaget, og hva vil skje om jeg får det inn og blir oppdaget der inne? Hvor stor er sjangsen for at jeg blir oppdaget både ved inngang og eventuelt inne på området?

Lenke til kommentar
En jeg kjenner, kjenner en som jobber på Valle Hovin (eller noe i den duren), og han sier at Tool blir support..

Selvom jeg ikke tror på det, hadde det vært digg :D

8052855[/snapback]

Ja, tror du ikke det liksom :roll: Tool, support for Metallica? Hehe.

Hva er vitsen med at alle skal ta bilder og sånn?

Lenke til kommentar

ville jo vært litt tragisk om man ikke fikk ta bilder derifra. :S

selv skal jeg møte mange venner der samtidi som kosnerten, så hadde jo vært flott med bilder fra konserten som minne om dagen :D siste konsert. :(

(selv om jeg er ganske sikker på at metallica , når de starter å kjede seg, en gang kommer tilbake:)

men har man ikke lov å ta med seg et lite kompaktkamera? :S hvis ikke blir jeg jo nødt til å kjøpe meg mobil med kamera :O

Lenke til kommentar
snip...

Noen synes det er mer moro med bilder en musikk tydligvis. Det kommer også til å stå klart og tydelig på billetten at foto er IKKE lov...

Men nå har jeg aldri til dags dato tatt et eneste bildet eller savnet at jeg ikke har tatt et bilde på de 60+- konsertene jeg har vært på til nå. Jeg er der for musikken/opplevelsen sin del og de minnen har jeg i hue hvor de hører hjemme.

Lenke til kommentar
En jeg kjenner, kjenner en som jobber på Valle Hovin (eller noe i den duren), og han sier at Tool blir support..

Selvom jeg ikke tror på det, hadde det vært digg :D

8052855[/snapback]

Ja, tror du ikke det liksom :roll:

8053889[/snapback]

Nei, var akkurat derfor jeg skrev det, og det var jo bare litt ønsketenkning, da.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...