Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tips for oss som aldri har vært på konsert før??

8046578[/snapback]

JA! Jeg invisterte i formstøpte øreplugger for et år siden. Kostet meg 1500,- men nå kan jeg dra på konsert, og nyte musikken ut at ørene tar fyr... (for ikke snakke om pipingen dagen derpå...). Vanlige "skum-propper" ødelegger lyden helt, mens slike jeg har med filter i demper den bare, alt etter hvilket filter man bruker (finnes 3 typer filter man kan bruke/bytte)

mvh Kai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen tips for oss som aldri har vært på konsert før??

8046578[/snapback]

JA! Jeg invisterte i formstøpte øreplugger for et år siden. Kostet meg 1500,- men nå kan jeg dra på konsert, og nyte musikken ut at ørene tar fyr... (for ikke snakke om pipingen dagen derpå...). Vanlige "skum-propper" ødelegger lyden helt, mens slike jeg har med filter i demper den bare, alt etter hvilket filter man bruker (finnes 3 typer filter man kan bruke/bytte)

mvh Kai

8046631[/snapback]

Eller så kan man gå på nok konserter over flere år så kommer de ørepluggene av seg selv :ermm:

Jeg tror ikke at jeg hadde fått like bra resultat nå som da jeg var på sesjon for 12-13 år siden, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noen her som veit hvor mange billetter som er solgt?

Hørte snakk et sted at det var mellom 35-40 000 :S

Tenker bare på hvordan det blir å komme seg "ut" av konserten når den er slutt...

Lenke til kommentar
Er et vanlig fotokamera lov eller er det forbudt også?

8049506[/snapback]

Får satse på mobilkamera, eller så kan man jo gjemme kameraet i skoen eller noe sånnt..

8049995[/snapback]

Er ikke så farlig... litt kjipt hvis man blir tatt og blir nektet inngang og/eller må legge igjen kameraet.

Lenke til kommentar

8049506[/snapback]

Det varierer veldig! Mobilen din tar de ikke uansett, den blir sett på som hellig.

På noen konserter kan man ta med amatørkamera (altså vanlig fotoapparat).

På Valle Hovin er de veldig strenge, så du bør ikke ta med deg noe dyrt kamera!

Jeg prøver igjen: Er det mulig de spiller ...And Justice For All ?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

åååh Justice for all på konsert hadde vært fett! men jeg veit ikke.. de spilte jo Master Of Puppets plata for litt siden, har ikke gjort i norge enda, så kanskje de drar Master Of Puppets klassikerne denne gangen også.

Lenke til kommentar

8049506[/snapback]

8050074[/snapback]

Du har jo fått svar på det her.

Men jeg tror de ikke gjør det. De har iallefall ikke spilt den på lenge, og det er liten sjans for at de gjør det. Men hvis de gjør det, så hadde det vært konge!

Lenke til kommentar

8049506[/snapback]

8050074[/snapback]

Du har jo fått svar på det her.

Men jeg tror de ikke gjør det. De har iallefall ikke spilt den på lenge, og det er liten sjans for at de gjør det. Men hvis de gjør det, så hadde det vært konge!

8050173[/snapback]

Sorry, det så jeg ikke.. Hadde vært konge om de gjorde det, ja!

Lenke til kommentar
Noen her som veit hvor mange billetter som er solgt?

Hørte snakk et sted at det var mellom 35-40 000 :S

Tenker bare på hvordan det blir å komme seg "ut" av konserten når den er slutt...

8049481[/snapback]

http://oslopuls.no/musikk/article1662096.ece

40,000 solgte billetter. I tillegg kommer de som jobber der osv. Det kommer til å bli texas skal jeg love deg :w00t: Jeg leste også at det ikke er noen parkeringsplasser der, og at folk må bruke offentlig transport.

Lenke til kommentar
åååh Justice for all på konsert hadde vært fett! men jeg veit ikke.. de spilte jo Master Of Puppets plata for litt siden, har ikke gjort i norge enda, så kanskje de drar Master Of Puppets klassikerne denne gangen også.

8050148[/snapback]

Grunnen var vel at MoP "feiret" 20-årsjubileum i fjor...

Kanskje de kommer med hele justice-plata neste år ;)

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Du bør nok ha med hjelm, knebeskyttere, leggskinner og susp skal du være sikker, husk det er ganske aggresiv musikk det er snakk om.

Skal du være helt sikker på å ikke høre musikken bør du brøke ørepropper med radioøreklokker utenpå.

Jeg for min del synes det går greit uten, musikken kommer på en måte bedre frem da synes jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...