Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, ikke til Metallica en gang. Vil jeg se et metalband radbrekke sine egne låter live ved hjelp av påtatt holdning og elendig vokalist så ser jeg heller Satyricon en gang til.

7927440[/snapback]

 

Må berre få takke deg for at du tok deg tida til å kome inn på dette emnet og fortelje alle oss her inne at du ikkje likar Metallica. Kva hadde diskusjonsforum vore utan folk som deg?

 

On topic: Tvilar på vi kan ta det med "okay, fuck it, maybe one or two repeats." heilt bokstaveleg då. Blir nok meir enn ein eller to :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, ikke til Metallica en gang. Vil jeg se et metalband radbrekke sine egne låter live ved hjelp av påtatt holdning og elendig vokalist så ser jeg heller Satyricon en gang til.

7927440[/snapback]

 

Må berre få takke deg for at du tok deg tida til å kome inn på dette emnet og fortelje alle oss her inne at du ikkje likar Metallica. Kva hadde diskusjonsforum vore utan folk som deg?

7951175[/snapback]

 

Han prøver bare å få fram at Metallica suger live for tiden, og det er jeg delvis enig med ham i.

Lenke til kommentar

Jeg mener det hadde vert heftig om Metallica hadde kommet til Roskilde (nesten, men ikke helt 100% sikkert).

Hadde ikke hørt på St.Anger plata på over ett år, men satte den på her om dagen, og nå er jeg ganske så glad i den skal jeg si dere :)

 

Gleder meg til å se "nye" bassisten live (husker ikke navnet). Han spiller med hele kroppen og ser helt gal ut når han bøyer seg og nesten setter seg ned på bakken. :p

Lenke til kommentar
Må berre få takke deg for at du tok deg tida til å kome inn på dette emnet og fortelje alle oss her inne at du ikkje likar Metallica. Kva hadde diskusjonsforum vore utan folk som deg?

7951175[/snapback]

 

Jævla kjedelig i alle fall. Jeg finner dessverre ikke en "Post-...Justice Metallica er noe forbannet dritt"-tråd, og det er også imot retningslinjene å lage en slik tråd, så da velger jeg å dele mine tanker om dagens Metallica i denne tråden.

 

Metallica anno 2007 er en vits, en selvparodisk fadese bestående av utbrente primadonnaer som mistet gnisten allerede etter Justice-turnéen. Ulrich burde holde seg til den enkle, røtne garagethrash-spillinga som han mestret utmerket på 80-tallet. Eneste gangen jeg har hørt han spille noe fett siden den tid er et parti i The Memory Remains. Hetfield synger grusomt. Stemmen hans er borte og er erstattet av et ego han må tjuvlånt fra Wenche Foss. Hammet sine soloer orker jeg ikke engang kommentere. Trujillo har som sagt en rå bottom-end når han spiller. Eneste lyspunktet i dette bandet for tiden. Håper i det minste han greier å levere et par kule basslinjer i den kommende aborten deres.

 

Dette er et par av grunnene til at jeg ikke gidder å se dette bandet, om de så skulle spille i oppkjørselen min.

Lenke til kommentar

Jævla kjedelig i alle fall. Jeg finner dessverre ikke en "Post-...Justice Metallica er noe forbannet dritt"-tråd, og det er også imot retningslinjene å lage en slik tråd, så da velger jeg å dele mine tanker om dagens Metallica i denne tråden.

 

Metallica anno 2007 er en vits, en selvparodisk fadese bestående av utbrente primadonnaer som mistet gnisten allerede etter Justice-turnéen. Ulrich burde holde seg til den enkle, røtne garagethrash-spillinga som han mestret utmerket på 80-tallet. Eneste gangen jeg har hørt han spille noe fett siden den tid er et parti i The Memory Remains. Hetfield synger grusomt. Stemmen hans er borte og er erstattet av et ego han må tjuvlånt fra Wenche Foss. Hammet sine soloer orker jeg ikke engang kommentere. Trujillo har som sagt en rå bottom-end når han spiller. Eneste lyspunktet i dette bandet for tiden. Håper i det minste han greier å levere et par kule basslinjer i den kommende aborten deres.

 

Dette er et par av grunnene til at jeg ikke gidder å se dette bandet, om de så skulle spille i oppkjørselen min.

7952408[/snapback]

 

Kva får deg til å tru at folk har lyst til å lese om dine "tankar"? Det finst forum (forbanna.com) der du kan skrive slikt piss. At det er imot retningslinjene å lage trådar som berre har skitslenging i bør jo gje deg eit lite hint om å IKKJE slenge skit?

 

Forstår ikkje kva som er so fascinerande med å irritere folk heile tida.

Lenke til kommentar
Kva får deg til å tru at folk har lyst til å lese om dine "tankar"?

7952591[/snapback]

 

Trodde dette var et diskusjonsforum? Meninger for og mot, positive og negative. Uansett...beklager, din kromtapp. Skal huske å komme med andre folk sine meninger fra nå av. Går kun inn for å irritere skrotinger som er overdrevent hårsåre. DET er gøy skal jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...