Manx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det var deilig å ha 4 billetter i boks fra forhåndsbestillingene til metclub, sånn at jeg slapp dette styret i dag Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 få inn jason og my friend of misery! da hadde kvelden vært komplett. 8029615[/snapback] Ja, det er noe han gjorde bra Lenke til kommentar
hopless Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 få inn jason og my friend of misery! da hadde kvelden vært komplett. 8029615[/snapback] Ja, det er noe han gjorde bra 8029810[/snapback] jepp og ikke minst ene refrenget i creeping death. "so let it be written" Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 var deilig å ha billetten liggende i hylla pga forhåndsbestilling fra GEC når alle andre sloss billetter. ser at det er utsolgt på ticnet, men ingen av kameratene min fikk kjøpt billett reiser alene tror jeg, men reiser bare fra drammen så ekke så langt. digg sommer, med Ozzy/BLS 10 juni så Metallica 10 juli Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 jepp og ikke minst ene refrenget i creeping death. "so let it be written" Å ja! "So let it be written! So let it be done! I'm sent here by the Chosen One!" Fy so eg gler meg no! Stemma plar forsvinne etter Creeping Death, mykje på grunn av det refrenget der, og "DIE! DIE! DIE! DIE!". Hehe.. Enkelt, men effektivt! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 jeg har sikret meg billett Lenke til kommentar
Badon Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Billet i boks.. Gleder meg til Øl, Metallica og sommer Tar av Lenke til kommentar
sh- Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 jeg har en billett til meg selv Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Klarte å klore til meg noen billetter i dag Gleder meg mer enn jeg har gjort til noe annet i hele mitt liv Metallica Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 SEEEEEEEEEEARCHING? Hva tror dere de blir å spille? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Forhåpentlig mye gamelt De kunne jo dra hele Puppes skiva i kronologisk rekkefølge sånn som de gjorde på Rock am Ring i sommer Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ah, fikk bestilt billeter idag jeg også. Så kommer til å være der sammen med noen venner og guild members fra guildet mitt i wow Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Forhåpentlig mye gamelt De kunne jo dra hele Puppes skiva i kronologisk rekkefølge sånn som de gjorde på Rock am Ring i sommer 8030784[/snapback] Tviler sterkt på at det skjer. Det var noe dem gjorde i Escape from the Studio 2006 for å feire at Masters var 20 år. Personlig håper jeg på mye gammelt og helst noe fra Justice, ikke bare One og Harvester. Sleng på Dyer's Eve eller Blackened og ikke minst ...And Justice For All så er dagen min komplett. The Memory Remains liker jeg og veldig godt. Forrestne, noen som har peiling på eventuelle oppvarmingsband? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hva tror dere de kommer til å spille? Håper vi får høre mye fra "Master of Puppets", "...And Justice for All", "Metallica" og "Kill'em all" Så håper jeg de gir faen i St. Anger ! Endret 26. februar 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Forrestne, noen som har peiling på eventuelle oppvarmingsband? 8030927[/snapback] Det ville komme en oppdatering på det etter hvert på metclub sidene, men så langt så er ingenting klart... Edit: Fikset qoutingen... Endret 26. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Regner med å høre Master Of Puppets, iom at jeg leste ettellerannet sted at Metallica skulle spille den på hver eneste konsert fremover Men for min del så spiller det ingen rolle hva de spiller, kommer vel til å bli fornøyd uansett Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Regner med å høre Master Of Puppets, iom at jeg leste ettellerannet sted at Metallica skulle spille den på hver eneste konsert fremover Men for min del så spiller det ingen rolle hva de spiller, kommer vel til å bli fornøyd uansett 8031073[/snapback] Så hvis de spiller alle låtene fra St. Anger i rekkefølge, avslutter med Fuel, og ikke spiller noe anna, så blir du fornøyd ? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dama mi vil også ha billett ja... Noen som veit åssen jeg får tak i dette..? Det er jo utsolgt nå.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Regner med å høre Master Of Puppets, iom at jeg leste ettellerannet sted at Metallica skulle spille den på hver eneste konsert fremover Men for min del så spiller det ingen rolle hva de spiller, kommer vel til å bli fornøyd uansett 8031073[/snapback] Så hvis de spiller alle låtene fra St. Anger i rekkefølge, avslutter med Fuel, og ikke spiller noe anna, så blir du fornøyd ? 8031149[/snapback] Kva har man radiohørselvern til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg