Wizendraw Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, det skal da være mulig å få billett den veien også. Selv satser jeg på begge deler Satan så nervøs jeg plutselig ble. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet hvordan policyen til Billettservice er på følgende scenario: Jeg bestiller fire billetter, går på posthuset og ber om å få hente tre av dem, fordi jeg ikke skal ha den siste. Får jeg da ikke hente noen av billettene, eller går det greit? 8027426[/snapback] Det går helt fint. Hvis du ikke henter noen av dem, blir de jo uansett lagt ut igjen automatisk. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg er også dritstressa, men vi er mange kamerater med telefoner, så dette skal gå bra. Forresten, en kompis av meg som jobber på posten sa at det ikke er noe problem å bare hente ut 4 av 6. (For 6 er vel maks?) Nå kom det opp at det var for mange brukere på metallica konserten, og jeg havnet i kø igjen, dumme nettside Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå blir jeg litt usikker... stor pågang så jeg er satt i et køsystem... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Å være på Postkontoret for å kjøpe billett er vel så å si bankers? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, det køsystemet kom jeg nettopp gjennom. Er inne på bestill billett-siden nå, men jeg må vel gjennom køen igjen når jeg trykker på bestill. Forøvrig dårlig system på telefonen, "vi har stor pågang, ring tilbake senere". Burde hatt kø der også. Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 ser ut som jeg blir sittende en stund i kø ja Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Alle våre kundeblalblal er opptatt. Koster den telefonen mye eller? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 koster deg minst oppstartsavgiften... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Gjør den det så tjener nok Billettservice eller Telenor gode penger akkurat nå. Jeg fikk nettopp høre "nettet er overbelastet", hoho Lenke til kommentar
plaank Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Grrr... Vil ikke ventee! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hopper jo fram og tilbake på den ventetingen jeg... er sikkert på 30% eller noe og har ventet 10 minutter nå. EDIT: HVa skjer? Kom plutselig inn på sida og fikk velge arrangement og slik, men da jeg trykke på "Finn billetter" hoppet jeg tilbake i køen, bare nå er det ingenting som indikerer plassen min i køen. Endret 26. februar 2007 av datating Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 det er vell bare å registrere seg så vidt jeg vet Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hopper jo fram og tilbake på den ventetingen jeg... er sikkert på 30% eller noe og har ventet 10 minutter nå. EDIT: HVa skjer? Kom plutselig inn på sida og fikk velge arrangement og slik, men da jeg trykke på "Finn billetter" hoppet jeg tilbake i køen, bare nå er det ingenting som indikerer plassen min i køen. 8027593[/snapback] dette skjedde netopp til meg å Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 "Vi har for mange bruker på dette arrangementet. Prøv igjen senere" Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Møkkaservere... Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Eg har billett! Metallica, here I come! Edit: Fy søren, var mange brukerar aktive her no. Lurer på kor fort dei blir utsolgt eg. Endret 26. februar 2007 av Arangaras Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hmm, av en eller annen rar grunn ble jeg først logga ut etter å ha stått LENGE i kø, så logga jeg inn og slapp praktisk talt forbi køen. Så bestilte jeg fire billetter og slapp gjennom hele veien, knotta kredittkortinfo, og tydeligvis er den nå bestilt. Tjoho! Men en ting jeg stussa over: jeg har ikke eget kredittkort (er bare 17, stakkars), så jeg brukte pappa sitt. Likevel brukte jeg min egen bruker, og det eneste jeg ble bedt om av kredittkortinfo var kortnr. og utløpsdato. Det pleier å være mye mer personalia som behøves - betyr det at billettservice går ut ifra at det er mitt kort? Blir ikke det i så fall litt kluss ettersom det IKKE er mitt kort? EDIT: Var det forresten noen som ikke brukte kredittkort? Jeg så ingen andre muligheter da jeg skulle bestille, hadde egentlig tenkt til å hente dem på posten. Endret 26. februar 2007 av WizendraW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Send far din etter billettene, da vel ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvordan velger jeg å hente de på postkontoret? Kommer bare til Visa-betaling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg