Bytex Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke sett some kind of monster, og kommer heller ikke til å gjøre det. Har ikke lyst å se heltene mine fra ungdomstida sitte og krangle og bitche og grine på kamera. Har klart å unngå den helt fint hittil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke sett some kind of monster, og kommer heller ikke til å gjøre det. Har ikke lyst å se heltene mine fra ungdomstida sitte og krangle og bitche og grine på kamera. Har klart å unngå den helt fint hittil. 9373910[/snapback] Den gjorde at jeg elsket Metallica enda mer, men.... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så klart har jeg Some Kind of Monster på DVD... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg gav 58 kroner for liveopptaket, og det var det verdt! Some Kind of Monster var også en genial film, en flott dokumentar om gutta Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bitex, jeg tror ikke du missliker Metallica noe mer etter å ha sett den filmen. Det er som under Black Album, og mange andre album. Det blir nesten alltid krangel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Nei snakker ikke om at jeg misliker dem etter å ha sett den filmen, jeg bare VIL ikke se den. Basta. Jeg vil holde på gamle metallica, ikke "fragile old guys that are afraid to take a drink"-tallica. Endret 28. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nei snakker ikke om at jeg misliker dem etter å ha sett den filmen, jeg bare VIL ikke se den. Basta. Jeg vil holde på gamle metallica, ikke "fragile old guys that are afraid to take a drink"-tallica. 9380746[/snapback] Var du på konserten? Var ikke akkurat gutter som skyr ølen det der Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nei snakker ikke om at jeg misliker dem etter å ha sett den filmen, jeg bare VIL ikke se den. Basta. Jeg vil holde på gamle metallica, ikkefragile old guys that are afraid to take a drink"-tallica. 9380746[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Fint du holder styr på quotes'a mine når jeg glemmer det Strat Selvsagt var jeg på konserten, og det var helt fantastisk. Jeg vil bare ikke se dem syte og grine. De er helter for meg, og sånn vil jeg ha dem i hodet mitt. That's all. Akkurat som at man ikke vil se Fantomet gå på do eller gå til psykolog og fortelle om sitt tvilsomme kjærlighetsforhold til ulven sin. Endret 29. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fint du holder styr på quotes'a mine når jeg glemmer det Strat Selvsagt var jeg på konserten, og det var helt fantastisk. Jeg vil bare ikke se dem syte og grine. De er helter for meg, og sånn vil jeg ha dem i hodet mitt. That's all. Akkurat som at man ikke vil se Fantomet gå på do eller gå til psykolog og fortelle om sitt tvilsomme kjærlighetsforhold til ulven sin. 9381597[/snapback] Hah, np ^^ Forståelig, ditt valg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Neeei, pust! PUST! Jeg skal ikke la denne tråden dø! Aldriii! Mama Said og Fade To Black er mine yndlingssanger av Metallica nå Hvem er deres? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tråden er ubrukelig fordi konserten var for flere mnd siden. Den har helt feil topic for å være en generell Metallica-tråd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da starter vi ny? Gjør det Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg