Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke sett some kind of monster, og kommer heller ikke til å gjøre det. Har ikke lyst å se heltene mine fra ungdomstida sitte og krangle og bitche og grine på kamera. Har klart å unngå den helt fint hittil.

9373910[/snapback]

Den gjorde at jeg elsket Metallica enda mer, men....

Lenke til kommentar
Nei snakker ikke om at jeg misliker dem etter å ha sett den filmen, jeg bare VIL ikke se den. Basta. Jeg vil holde på gamle metallica, ikke "fragile old guys that are afraid to take a drink"-tallica.

9380746[/snapback]

Var du på konserten?

Var ikke akkurat gutter som skyr ølen det der :D

Lenke til kommentar

Fint du holder styr på quotes'a mine når jeg glemmer det Strat :p

Selvsagt var jeg på konserten, og det var helt fantastisk. Jeg vil bare ikke se dem syte og grine. De er helter for meg, og sånn vil jeg ha dem i hodet mitt. That's all.

Akkurat som at man ikke vil se Fantomet gå på do eller gå til psykolog og fortelle om sitt tvilsomme kjærlighetsforhold til ulven sin.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Fint du holder styr på quotes'a mine når jeg glemmer det Strat :p

Selvsagt var jeg på konserten, og det var helt fantastisk. Jeg vil bare ikke se dem syte og grine. De er helter for meg, og sånn vil jeg ha dem i hodet mitt. That's all.

Akkurat som at man ikke vil se Fantomet gå på do eller gå til psykolog og fortelle om sitt tvilsomme kjærlighetsforhold til ulven sin.

9381597[/snapback]

Hah, np ^^ Forståelig, ditt valg ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...