Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Jeg laster ned konserten fra 03.07.07 Athens nå fra livemetallica.com.

Dritbra lydkvalitet, og gresk publikum er alltid sinnssyke. Koster $10 (58 kr).

Håper oslo-konserten kommer ut veldig snart. Athens hadde helt lik setliste som oss.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du må lage ny account på metallicalive, men det gjør du samtidig som du tar Checkout. Betaler med visa som vanlig, veldig kjapt og enkelt. Kan velge om du vil bruke Java download-manager eller laste ned i zip-fil.

DL manager funka veldig bra her, 4-500KBps fart hele tiden og.

 

Jeg husker hvor sinnssykt jeg skvatt når den første store bomba gikk av på One-introen. I Hellas hadde de visst ikke pyro i det hele tatt, var ingen høye smell og one-introen var veldig kort i forhold til oslo.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei du må lage ny account på metallicalive, men det gjør du samtidig som du tar Checkout. Betaler med visa som vanlig, veldig kjapt og enkelt. Kan velge om du vil bruke Java download-manager eller laste ned i zip-fil.

DL manager funka veldig bra her, 4-500KBps fart hele tiden og.

 

Jeg husker hvor sinnssykt jeg skvatt når den første store bomba gikk av på One-introen. I Hellas hadde de visst ikke pyro i det hele tatt, var ingen høye smell og one-introen var veldig kort i forhold til oslo.

9063587[/snapback]

 

Ok.. Men blir Visa informasjonen lagret til neste gang, eller må man taste den inn hver gang? Jeg må få noen andre til å betale for meg når jeg selv ikke har det :blush:

 

Ja, pyroen var helt rå! Bråkte noe innmari! De fikk ikke lov til å bruke pyro Athen om jeg husker riktig.. Sikkert noe med tørke og fare for brann osv :)

Lenke til kommentar
Eirik, jeg leste det der jeg også.. Syke folk egentlig er. Hadde det vært meg, hadde jeg enten gitt han et slag selv eller tilkalt en vakt ellns.. Sånne folk ødelegger konsertopplevelsen for andre!

9059908[/snapback]

 

Jeg hadde gitt han et slag tilbake med en gang jeg.. For oss to så tror jeg ikke det hadde vært noe problem(Oss to som er 185 høy og veier 85 kg ;) )

9059951[/snapback]

Ja, størrelsen min var faktisk veldig kjekk igår.. Følte jeg stod ganske støtt der under domino-effekten :D

 

Har også en svær kul i hue etter en tosk bak meg som Absolutt måtte hoppe og slå trommeslaga i lufta.

9059986[/snapback]

 

Å faen.. Du er ikke liten og har svart hår? Jeg tror jeg sa beklager :p Hehe.. Tviler egentlig at det var deg, men jeg hadde klappa også hadde en liten fyr stilt seg (eller så hadde jeg stilt meg..) ved siden av meg, og dunka han skikkelig i hode på veien ned med armene :roll: Følte meg dum^^

9060148[/snapback]

Var nok ikke meg det, er en plass mellom 1.80 og 1.90 og nesten blond. Derfor kula er langt bak på hue.

 

Sto ca 2 meter unna gjerdet til den fremste båsen. varierte litt mellom å stå midt forran scena og helt mot venstre kant. Første jeg gjorde etter at området begynte å tømmes var å gå mot tribunen, hoppe over den "barikade" greia der. Og satte meg ned. Inntil en vakt jaga meg bort. Henta en kamerat fra førstehjelpa etter at han fikk en smell i skuldra.

Var ganske vanskelig å få tak i folk der, plagdes med opptattsignal og telefonsvarer selv om de var på.

 

Så gikk vi ut fra området, ingen av oss var kjent i Oslo (meg og to venner) Gikk ut og ned en bakke, endte opp ved Osl Havnelager(død O :p ) Hvor vi bestilte drosje. Venta rundt 1-1.5 time før vi fikk en.

 

Oh, vi gadd ikke gå lenger en til havnelageret siden ingen av oss var kjent og 2 av 3 hadde vondt i beina.

 

Dro så til søskenbarnet mitt i asker (430 kroner om natten :whistle: )

 

Før jeg dro tilbake til bodø igjen dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Ikke helt samme som vår. De har visst forskjellig sett hver plass.

 

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Ride The Lightning

Disposable Heroes

The Unforgiven

...And Justice For All

The Memory Remains

No Leaf Clover

Orion

Fade To Black

Master of Puppets

Whiplash

- - - -

Sad But True

Nothing Else Matters

One

Enter Sandman

- - - -

The Four Horsemen

Seek and Destroy

9063263[/snapback]

 

Faen a! Den var mye bedre enn setlisten i Oslo! Bells, ride og horsemen!

Lenke til kommentar
tror dere metallica kommer til norge igjen?:S sitter å sutrer nå pga at jeg var i Italia da Metallica var her.

9063627[/snapback]

 

Lars nevnte helt på slutten av konserten at de ville kjøre en ny turné til neste år, etter at skiva kom ut. Og ja, de skulle komme innom Norge :)

 

 

^^^^^^

 

Ingen Sanatarium = No thanks.

Lenke til kommentar
Nei må alltid skrive inn visa-info på nytt pga sikkerhet. Nettsider/lesere skal ikke lagre sånt, for da kan andre brukere av PC'n misbruke kortet ditt på den sida.

9063629[/snapback]

Ok, flott! Jeg er ganske så sikker på at jeg skal kjøpe Oslo konsertern iallefall! :D

 

Eirik, jeg leste det der jeg også.. Syke folk egentlig er. Hadde det vært meg, hadde jeg enten gitt han et slag selv eller tilkalt en vakt ellns.. Sånne folk ødelegger konsertopplevelsen for andre!

9059908[/snapback]

 

Jeg hadde gitt han et slag tilbake med en gang jeg.. For oss to så tror jeg ikke det hadde vært noe problem(Oss to som er 185 høy og veier 85 kg ;) )

9059951[/snapback]

Ja, størrelsen min var faktisk veldig kjekk igår.. Følte jeg stod ganske støtt der under domino-effekten :D

 

Har også en svær kul i hue etter en tosk bak meg som Absolutt måtte hoppe og slå trommeslaga i lufta.

9059986[/snapback]

 

Å faen.. Du er ikke liten og har svart hår? Jeg tror jeg sa beklager :p Hehe.. Tviler egentlig at det var deg, men jeg hadde klappa også hadde en liten fyr stilt seg (eller så hadde jeg stilt meg..) ved siden av meg, og dunka han skikkelig i hode på veien ned med armene :roll: Følte meg dum^^

9060148[/snapback]

Var nok ikke meg det, er en plass mellom 1.80 og 1.90 og nesten blond. Derfor kula er langt bak på hue.

 

Sto ca 2 meter unna gjerdet til den fremste båsen. varierte litt mellom å stå midt forran scena og helt mot venstre kant. Første jeg gjorde etter at området begynte å tømmes var å gå mot tribunen, hoppe over den "barikade" greia der. Og satte meg ned. Inntil en vakt jaga meg bort. Henta en kamerat fra førstehjelpa etter at han fikk en smell i skuldra.

Var ganske vanskelig å få tak i folk der, plagdes med opptattsignal og telefonsvarer selv om de var på.

 

Så gikk vi ut fra området, ingen av oss var kjent i Oslo (meg og to venner) Gikk ut og ned en bakke, endte opp ved Osl Havnelager(død O :p ) Hvor vi bestilte drosje. Venta rundt 1-1.5 time før vi fikk en.

 

Oh, vi gadd ikke gå lenger en til havnelageret siden ingen av oss var kjent og 2 av 3 hadde vondt i beina.

 

Dro så til søskenbarnet mitt i asker (430 kroner om natten :whistle: )

 

Før jeg dro tilbake til bodø igjen dagen etterpå.

9063657[/snapback]

 

Jeg tror vi fikk ned samme "bakken".. Stoppa på en Shell stasjon nedi der for å kjøpe noe å drikke. Ble først hentet etter 2 timer etter konserten. Så måtte vi ned på Bussterminalen for å hente sekkene våre. Men vi hadde brukt feil oppbevaringsbokser! De stengte hele området vi hadde brukt 00.45. Vi fikk heldigvis hjelp av en snill vakt som fikk låst opp for oss. Hadde VELDIG flaks der! :)

Lenke til kommentar

Dere var tydeligvis på villspor, en kar fra jobb jeg traff i Asker etterpå hadde gått fra valle hovin til oslo s på en knapp halvtime. Men han er Oslo-kar, da.

Jeg fulgte bare strømmen ned til T-banen, og ventet der en halvtime siden det var stappfullt langt ut på gata (de slapp inn folk i puljer), og rakk siste Asker-toget 00:55 med god margin. Så fikk jeg haike på ei drosje til Heggedal sammen med 3 andre som skulle samme vei, altså bare en 50-lapp å betale.

Å fy flate så deilig det var å sitte på toget en halvtime, hadde da stått og gått rundt siden kl 14. Litt festlig, så ei drosje i nærheten av Valle Hovin som hadde kjørt seg fast i folkemengden som tøyt ut derfra, han kom seg ikke av flekken.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Selv gikk jeg som en hodeløs and, fullstendig grønn på øst-kanten og fikk til slutt hooket opp med en annen trønder som i gledesrus spanderte pirattaxien jeg fikk praiet. Flaks, da jeg rotet meg bort fra begge kompisene mine, var helt blakk både på telefonen og i lommeboka.

Lenke til kommentar
Jeg tror vi fikk ned samme "bakken".. Stoppa på en Shell stasjon nedi der for å kjøpe noe å drikke. Ble først hentet etter 2 timer etter konserten. Så måtte vi ned på Bussterminalen for å hente sekkene våre. Men vi hadde brukt feil oppbevaringsbokser! De stengte hele området vi hadde brukt 00.45. Vi fikk heldigvis hjelp av en snill vakt som fikk låst opp for oss. Hadde VELDIG flaks der! :)

9064012[/snapback]

Gikk forbi en Shell stasjon ja. Men er som sagt ikke kjent i Oslo for 5 øre.

 

Ikke alle som kan gå seg vil litt ovenfor karl johan :innocent:

Lenke til kommentar
Unntatt de som drakk jævli' mye. Allerede i t-skjorte køen en og en halv time for Turbonegro satte i gang var det vestlending som spydde... Skamme seg skulle man! :nei:

9052076[/snapback]

 

Hadde en sånnen rett ved oss en liten stund vi også, lyset var på men ingen hjemme er vel en pen måte og si det på...

9052214[/snapback]

Haha, var en ved siden av meg og.. En lav mann med grått hår som blei hentet av noen etterhvert :p

 

Nei, da var det ikke meg du så :)

 

Stod med et par venner og et par drita folk vi aldri hadde møtt før (men vi blei "venner" med en gang :D:p).. Stod på litt forskjellige steder :)

9048332[/snapback]

 

Sto du ved en kar med en Metallica jakke, og en fyr med brekt finger? :p

9051326[/snapback]

Kan ikke huske en brekt finger :hmm:

 

Burde hatt egen inngjerding helt forran for diskusjon.no-folk :p

 

Him-vokalisten sa "Don't wear your voices out for us!" og "Save your booze to Metallica" osv.. Vell, I lol'd. Ingen fare, liksom? :p

 

Skulle ønske at det var Metallica-konsert i dag også.. Digga det kjempemye.. :( Føler at jeg fikk mye ut av konserten, selvom jeg nøt de to siste sangene langt bak :)

9052334[/snapback]

 

Men du sto med en med Metallica jakke som var skinna?

Lenke til kommentar
Jeg tror vi fikk ned samme "bakken".. Stoppa på en Shell stasjon nedi der for å kjøpe noe å drikke. Ble først hentet etter 2 timer etter konserten. Så måtte vi ned på Bussterminalen for å hente sekkene våre. Men vi hadde brukt feil oppbevaringsbokser! De stengte hele området vi hadde brukt 00.45. Vi fikk heldigvis hjelp av en snill vakt som fikk låst opp for oss. Hadde VELDIG flaks der! :)

9064012[/snapback]

Gikk forbi en Shell stasjon ja. Men er som sagt ikke kjent i Oslo for 5 øre.

 

Ikke alle som kan gå seg vil litt ovenfor karl johan :innocent:

9065973[/snapback]

 

Åjoda, første gang jeg og lillebror skulle på konsert på oslo spektrum brukte vi 1,5 time fra Oslo S til Spektrum, når spektrum ligger et steinkast unna Oslo S!

Vi gikk selvsagt i helt feil retning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...