OlavF Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg spør igjen; Kan man ta bilder? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg spør igjen; Kan man ta bilder? 8052883[/snapback] Jeg kommer til og ta bilder med mobilen i hvertfall, tror ikke vaktene kommer løpende inn i folkemengdene der for og ta en stakkar med mobil, om det er lov eller ikke vet jeg ikke Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 vet ikke hvordan det er med denne konserten men en vanli regel er ingen progesjonelle kameraer. mobiltelefon er fult lovlig Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Okei.. Hva skjer hvis man blir sett med et kamera da? Hopper en vakt på meg og slår meg helseløs? :!: Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Okey, mange bra spørsmål her som sikkert veldig mange kan svare på... så jeg hiver meg med: hva skjer med meg om jeg tar med meg en lommelærke med ett minikamera inni plassert tett inntil huden i boksershortsen? Vil jeg bli oppdaget, og hva vil skje om jeg får det inn og blir oppdaget der inne? Hvor stor er sjangsen for at jeg blir oppdaget både ved inngang og eventuelt inne på området? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Finner de lommelerken tømmer de vel "innholdet". Ser de noen som tar bilder sier de fra til deg og holder et øye med deg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En jeg kjenner, kjenner en som jobber på Valle Hovin (eller noe i den duren), og han sier at Tool blir support.. Selvom jeg ikke tror på det, hadde det vært digg 8052855[/snapback] Ja, tror du ikke det liksom Tool, support for Metallica? Hehe. Hva er vitsen med at alle skal ta bilder og sånn? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er vitsen med at alle skal ta bilder og sånn? 8053889[/snapback] Konsert + kick ass band? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er vitsen med at alle skal ta bilder og sånn? 8053889[/snapback] Konsert + kick ass band? 8053923[/snapback] Virker som fler er opptatt om å spørre om det er lov å ta bilder enn å glede seg til gigen. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ville jo vært litt tragisk om man ikke fikk ta bilder derifra. :S selv skal jeg møte mange venner der samtidi som kosnerten, så hadde jo vært flott med bilder fra konserten som minne om dagen siste konsert. (selv om jeg er ganske sikker på at metallica , når de starter å kjede seg, en gang kommer tilbake:) men har man ikke lov å ta med seg et lite kompaktkamera? :S hvis ikke blir jeg jo nødt til å kjøpe meg mobil med kamera :O Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 snip... Noen synes det er mer moro med bilder en musikk tydligvis. Det kommer også til å stå klart og tydelig på billetten at foto er IKKE lov... Men nå har jeg aldri til dags dato tatt et eneste bildet eller savnet at jeg ikke har tatt et bilde på de 60+- konsertene jeg har vært på til nå. Jeg er der for musikken/opplevelsen sin del og de minnen har jeg i hue hvor de hører hjemme. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En jeg kjenner, kjenner en som jobber på Valle Hovin (eller noe i den duren), og han sier at Tool blir support.. Selvom jeg ikke tror på det, hadde det vært digg 8052855[/snapback] Ja, tror du ikke det liksom 8053889[/snapback] Nei, var akkurat derfor jeg skrev det, og det var jo bare litt ønsketenkning, da.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hørte noe om at det var muligheter for at det skulle bli avlyst pga sykdom på gitaristen, veldig usikre kilder uansett da, men hadde vært kjipt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvordan i alle dager kan de spå en slik sykdom 5 måneder på forhånd? Er det en dødssykdom? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Når ryktene kommer fra tanta til broren til muttern til søstra til hu over gangen som hørte det fra onkelen til julenissen så kan det meste skje... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg har mine tvil på at han skal bli syk ja Lenke til kommentar
YBD Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ja, tror du ikke det liksom Tool, support for Metallica? Hehe.8053889[/snapback] Tool var support for Metallica i Korea 15. august 2006: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=54209 Så det har skjedd før, men det er nok liten sjanse for at det skjer i Norge Endret 1. mars 2007 av YBD Lenke til kommentar
mrKaboom Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hmmm...Godsmack var supp. i sist dei var her :-) det var konge d.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hmmm...Godsmack var supp. i sist dei var her :-) det var konge d.. 8057003[/snapback] Håper heller på Tool som support, ikke Godsmack. Tool er konge bra band og billeten er vel vært 600kr alene for Tool. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva vil det si når et band er "support" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg