Joachim_F Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Folkene bak Gathering of Developers har startet en ny spillutgiver med fokus på innovative spill. Med seg har de utviklere som Wideload, Firefly og Auran. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 [Fjortis] Game cock [/Fjortis] :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Lakus, jeg må ærlig inrømme at det var det første jeg også tenkte. Det virker ut som alle spillprodusenter sier at det kommer med noe nytt og innovativt, men alle kommer med den samme "sørpa", som vi har sett mange ganger før. Vi får håpe at de iallefall et par dem holder ord. Endret 12. februar 2007 av Rune_F Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 I alle dager, jeg trodde det stod Gamerock. Men dette var et flott initiativ - endelig går det fra et samtaleemne blant smålig irriterte gamere til å faktisk bli gjort noe med. Supert, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det var ein interessant artikkel på Next-gen.biz i dag som går litt på kvifor det kan lønne seg å satse på det trygge. Vel verdt å lese. Our analysis shows that game consumers are broadly predictable in their choices of games; sports games and licenses make up 43% of the games on this list, heavily skewed towards the top end of the chart. New IP is not abundant, mostly to be found in the lower reaches. http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=4691&Itemid=2 Men det er bra at nokon kan vere villig til å satse på nyskapande prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg