Gå til innhold

Nvidia 7600GT problemer

xanth0s

Anbefalte innlegg

Hei.

En kompis av meg kjøpte seg et nytt Nvidia 7600GT kort. Han uninstalled å kjørt driver cleaner før han la inn de nye driverne. La inn de nye driverne som fulgte med, da begynnte problemene. Etter windows er loadet står skjermen å blinker svart, alt går så utrolig seint. Gikk i sikkerthets modus uninstalled de drivene å prøvde noen nye fra Nvidia sin side. Men opplevde det samme problemet. Vi har nå prøvd 5 forskjellige drivere men får det ikke til å funke. Han dro en tur til datakjeden for å høre om de kunne hjelpe. De sjekket maskinen å sa det var pga at han ikke hadde valid XP nøkkel! Sa at vis han kjøpte en valid nøkkel å la inn ville alt bli bra. Kan dette være tilfelle ? Eller et salgstriks :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lignede problem med mit nye ASUS EN7600GT silent. Har selv prøvet alle mulige kombinationer af drivere fra ASUS og NVIDIA websites, men hjælper ikke. hvis jeg sætter et andet gfx i fungerer alt perfekt.

PT har jeg installeret chipsetdrivers fra nvidia istedet for de medfølgende til motherboard, og hvis jeg så sætter EN7600Gt for jeg en harddiskfejl...temmelige forvirrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...