Gå til innhold

Mediasenter software til ps3?

Mazeking

Anbefalte innlegg

Er det noen pågående prosjekter på nettet ala XBMC for xbox 1 for å lage et skikkelig mediasenter til ps3?

Foresten jævelig synd at MS ikke tilbyr folk å "kjøpe" codecer som man kan installere på xbox360. Burde ikke vært noe problem å tilbydt dette via xboxlive. Endog kunne de tilbydt folk å lage sitt eget mediasenter via XNA og selge dette via xboxlive. Får håpe det kommer noe så man slipper å BARE kjøre WMV filer. Litt merkelig at de på lydsiden gir support for mp3 og ikke bare wma, mens de kun tilbyr WMV på videosiden. Blir ikke helt klok på den stratgien :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ps3 er jo et media senter fra før og den støtter en mengde formater

7927594[/snapback]

lol, hvis du tror du skal få et mediacenter med ps3 blir du skuffa.

All filmer/video jeg testa funka ikke. Alt måtte konverteres og det blir for dumt.

DVD funker sikkert, men det funker jo på alle consoller (unntatt nintendo sine selvsagt)

Jeg lar min gamle xbox ta seg av den biten.

Mediastøtten for ps3 var like bedrøvelig som på xbox360.

Men det går jo an å installere linux og kjøre vlc, men det er jo fryktelig tungvint.

Nei, for mediacenter er det xbox som er best egnet.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Du kan jo ligge in Yellow Dog Linux 5.0 (YDL) på PS3en og bruke VLC player til dine media filer.

Vet ikke helt hvordan det ser ut, men neppe like flott som windows media center

7927585[/snapback]

Ja, jeg har tenkt på YDL og vlc, altså hvis jeg kjøper meg en ps3. Men er det noen som har erfaring med dette? Jeg ser at det ikke ligger noen ferdig pakke på hjemmesidene til vlc for YDL. Må man kompilere selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...