LucarioX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Test Drive Unlimited er et vakkert spill etter min mening. Det er gøy å cruise rundt på øya, men jeg savner litt variasjon. Det er jo bare dag og sol hele tiden. Skulle ønske du kunne kjøre om natten også og med regn og torden. Da hadde spillet blitt mye mer spendende etter min mening. Spesielt gøy hadde det jo vært å kjøre inn i stormen sammen med andre spillere Online Så det hadde egentlig vært utrolig kult med en oppfølger der dette var fikset på. Så, hva tror dere? Hva villle du se i en oppfølger? Endret 12. februar 2007 av Lyn Lenke til kommentar
cfs Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Nå har bare jeg spilt demo'n så jeg vet ikke alt som går og ikke går. Men det er vel et par ting 1- Trimme og customise bilene, alà Forza. Ikke nfsu 2- mener på å huske at man ikke kan kjøre overalt(plener og fjell altså ) Det skulle gjerne gått an. Og som du sier, litt variasjon i vær og vind hadde vært gøy. Utenom det så er det jo et fantastisk spill mener jeg. Er vel ett halvt år siden++, men spillte demo'n maange timer. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, Customize som Forza hadde vært digg Da hadde det blitt mere spendende å kjøre online også. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De burde jobbet mer med fysikken, spesielt motorsykkel-kjøringa Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Vær og vind hadde vært supert ja, men jeg syns ikke man skal ha med noe særlig customize da jeg syns noe av sjarmen er at det er såpass ukomplisert. Det er jo en arcade-racer, ikke en simulator som forza. Deilig å bare sette seg inn i superbiler å kjøre avgårde, uten å tenke på hva slags innstillinger man har på bilen. Det jeg savner mest er natt og dag-syklus, samt væreffekter som regn, lyn og torden. Endret 12. februar 2007 av xeran2 Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg savner mere variasjon i landskapet, og kanskje en litt dypere karrieremodus. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 har dere ikkje lest kva avean har skreve.,.levende landskap med blomster, vind og regn er kun mulig med the glorious Cell cpu... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 har dere ikkje lest kva avean har skreve.,.levende landskap med blomster, vind og regn er kun mulig med the glorious Cell cpu... 7929903[/snapback] Hmm, hva er det for noe? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kunne godt f.eks sette på nye felger. Hadde og vært kult med effektanlegg, selv om det kansje hadde vært vanskelig å få til. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 håper det blir en annen øy enn hawaii, kanskje Taiwan, eller Isle of man(en øy utenfor storbritania, uten fartsgrenser) eller kanskje Cypros? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hvorfor ikke litt av Europa? Tyskland eller Frankrike? Elle Alpene i Østerike Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 sweits hadde jo vært ideelt, med digre motorveier og morsomme fjellveier Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Jepp, det hadde blitt digg Men jeg tviler på at det skjer Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvor kan jeg finne demoen? Har lyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvor kan jeg finne demoen? Har lyst til å prøve det. 8023374[/snapback] Demos and Game Videos - Game Demos - All Game Demos - Test Drive Unlimited Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvor kan jeg finne demoen? Har lyst til å prøve det. 8023374[/snapback] Demos and Game Videos - Game Demos - All Game Demos - Test Drive Unlimited 8023443[/snapback] Mente pc versjonen ikke 360 Eller har det ikke kommet på pc enda? Endret 25. februar 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 har ikke kommet noen demo på pc enda nei, og jeg tviler på at den vil komme før spillet blir sluppet. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 har ikke kommet noen demo på pc enda nei, og jeg tviler på at den vil komme før spillet blir sluppet. 8023609[/snapback] OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå