Gå til innhold

Oppfølger til Test Drive Unlimited?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Test Drive Unlimited er et vakkert spill etter min mening. Det er gøy å cruise rundt på øya, men jeg savner litt variasjon. Det er jo bare dag og sol hele tiden. Skulle ønske du kunne kjøre om natten også og med regn og torden. Da hadde spillet blitt mye mer spendende etter min mening. Spesielt gøy hadde det jo vært å kjøre inn i stormen sammen med andre spillere Online big_smile.png

Så det hadde egentlig vært utrolig kult med en oppfølger der dette var fikset på.

Så, hva tror dere? Hva villle du se i en oppfølger?

Endret av Lyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har bare jeg spilt demo'n så jeg vet ikke alt som går og ikke går.

Men det er vel et par ting

1- Trimme og customise bilene, alà Forza. Ikke nfsu

2- mener på å huske at man ikke kan kjøre overalt(plener og fjell altså :) ) Det skulle gjerne gått an.

Og som du sier, litt variasjon i vær og vind hadde vært gøy.

Utenom det så er det jo et fantastisk spill mener jeg. Er vel ett halvt år siden++, men spillte demo'n maange timer.

Lenke til kommentar

Vær og vind hadde vært supert ja, men jeg syns ikke man skal ha med noe særlig customize da jeg syns noe av sjarmen er at det er såpass ukomplisert. Det er jo en arcade-racer, ikke en simulator som forza. Deilig å bare sette seg inn i superbiler å kjøre avgårde, uten å tenke på hva slags innstillinger man har på bilen.

Det jeg savner mest er natt og dag-syklus, samt væreffekter som regn, lyn og torden.

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...