abene Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Microsofts etterfølger til e-posttjenesten Hotmail kan snart være klar for lansering. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Flott. Så kanskje Google får litt press til å forbedre Gmail. Jeg klarer meg fint med Gmail, det er ikke det... men jeg skulle gjerne sett forbedringer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har brukt Betaen en stund nå, og må si meg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 E-postadressene vil vel forbli dei same? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har brukt Betaen en stund nå, og må si meg meget fornøyd. 7926057[/snapback] Må man fortsatt ha invite for å prøve? I såfall er det supert om noen har en til meg. (@ fås på pm) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 E-postadressene vil vel forbli dei same? 7926239[/snapback] Håper da det Men tror det ellers ville det blitt sinnsykt mye røre med alle som bytter Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 E-postadressene vil vel forbli dei same? 7926239[/snapback] Selfølgelig Har brukt Betaen en stund nå, og må si meg meget fornøyd. 7926057[/snapback] Må man fortsatt ha invite for å prøve? I såfall er det supert om noen har en til meg. (@ fås på pm) 7926282[/snapback] Fikk initasjon av Microsoft. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 E-postadressene vil vel forbli dei same? 7926239[/snapback] Håper da det Men tror det ellers ville det blitt sinnsykt mye røre med alle som bytter 7926291[/snapback] Det vill jeg nok tro... Jeg har også brukt windows live mail lenggggggeeeee... men den er noe treg, ligner en del på outlock i grunnen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt rart at jeg ble konvertert til Windows live Mail for flere måneder siden egentlig, husker dog ikke helt hvordan jeg fikk muligheten til det. Synst dog at systemet er mer rotete enn Gmail sitt system. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 "wow. for en nyhet" Trudde dette allerede hadde blitt tatt opp en gang for lenge siden? Funker greit nok, men er treigt!Digg med mere plass forresten.. Still, gmail>hotmail Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har Windows Live Mail (eller hva det heter) kryptering påslått som standard? Gmail brukte å ha dette, nå må du sette https inn manuelt (eller bruke en plugin til Firefox). Syntes det trakk litt ned i Gmail. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har også vært innom Live Mail, men synes ikke det var særlig imponerende. Gmail sitt system er flott og intuitivt og jeg vil si start.no sitt nye mailsystem er bedre enn Live Mail. Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg syns det er litt synd at de skal fortsette med hotmail-navnet. Syns Windows Live Mail høres mye bedre ut enn Windows Live Hotmail... Jeg har brukt live mail ganske lenge nå og vil si at jeg er ganske fornøyd, men det er treigt. Det de burde forbedre er hastigheten og støtten for andre browsere enn IE og FF, jeg bruker Opera og irriterer meg over at jeg ikke kan bruke fullversjonen der. Jeg syns også at det burde bli mulig å registrere @live.com eller @live.no adresser uten at man krever noe bytte. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vil gode gamle hotmail bli tatt av luften når live hotmail lanseres? Har nemlig prøvd Live mail beta men synes ikke det var noe særlig, lastet treigt, var rotete og uoversiktlig, og gikk tilbake til gamle hotmail og da de spurte hvorfor sa jeg at jeg håpet å kunne fortsette med gamle hotmail for all fremtid. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har brukt live mail beta ei god stund no. Stor fornøgd med da. Oversiktlig og enkel i bruk. Har no basic versjon dersom det laster treigt og. Ser ikkje heilt grunnen til å behalde det gamle namnet, men ikkje at det har so stor betydning for meg. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det hadde vært mye enklere å forholde seg til et navn som kun har 2 ord i seg. Hva med Live Hotmail istedetfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå